ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

7 Şubat 2020 Cuma

Vatandaş ne düşünür veya ne düşünmez?

...........

..............

.........

.................

Kardeşlerim! Ben ne İstanbul'un, Ankara'nın ne de Türkiye Cumhuriyetinin bir sahibi değilim. İstanbul senin denilen o afişlere öyle yazılmış ama değilim. Noktalı yerleri sen sesinle, yüreğinle, kaleminle yazınız. Siz doldurun boşlukları. Ben dünkü yazımın çoğunu sildim. Siz yazın istedim. Ben yazıyorum ama doğru yanlış bilmeden. Belki sizi işiten ve size merhaba diyenler olur.

bu benim eklediğim dünkü ek:
Malumunuz konu hep aynı. Hiç yeni gelmez? Yeni şeyler söylemek ve yazmak varken her sene ve de her bir vesair de yine aynılık ve malum aynı. Oysa ya ne olacak YENİ? Yıl olmuş 2020 ama YENİ küsecek galiba bize.

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: