ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

2 Şubat 2020 Pazar

Garip

Ara vermek isimli yazımdan bu yana bir karar verdim. Artık Garip ile daha fazla ilgileneceğim. Garip hem şiirlerimin, edebiyat çalışmalarımın, şarkı sözlerinin ve YouTube da açmış olduğum Garip isminde ki video kanalımın videolarını yayınlamak istediğim bir özel aşk alanım. Aşk derken Yaradandan üstün olmayan ve onun sevgisi ile oluşturduğum Garip ile ilgilenmek istiyorum.

Yıllardır ne bir ziyaretçi trafiği yaşadım; eğer yoğun ve ilgi dolu trafik alsaydım internet üzerinden şimdi para nedir bilmiyecektim. Hayatımda görmediğim kadar çok param olacaktı. Ama olmadı.

Hem ziyaretçin olmamış hem de paran.. Peki neden Garip?
Allah'a şükür her şey para değil.
Yaşam da kolay değil biliyorum. Hamdolsun. Belki hayırlı bir vesile olmak. Belki bir insanı gülümsetmek. Belki kedi ve köpeklere bir kap su vermek. Vesaire. Yani para her şey değil. Sanatkar olmak, herhangi bir iş ile uğraşmak da güzel. Ülkelerim beni bilmiyor. Kırgın değilim hiçbir kimseye ve ülkelerime de. Allah'tan geldim dönüşüm Allah'adır. Hamdolsun Rabbime.

Gönül isterki Türkiye'de kümeleşme ve siyasi kadrolaşma bitsin. Halk hizmet alsın. Emeklinin, borçlunun, mazlumun, garibanın, emekçinin, sanatkarın herhangi bir ayrımcılığa mahal vermeden gülümsetilse 'insan.' ...

Aydın ve Sanatçı olmak siyaset yapmak değildir; onlar ülke ve toplumu kalkındıran ve güzlleştiren emekçi unsunsurlardır. Şu siyaset ve ayrımcılık hiç olmasaydı.

Siyasiler ne zaman doğruları yapacak Allah bilir. "Nuh demiyenler Peygamber demiyor"!

mevzu anlaşılsın haram, yalan ve yanlış terk edilsin. 

Önemli! Ben bilen bir insan değilim. Beni gözünüzde büyütmeyiniz...  "Ben hiçbir yere sığmamam, iliştirilemem"... Ben sadece bir vatandaş Murat YAZGI. 

Hamdolsun Yüce Allah'a.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: