ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

24 Şubat 2020 Pazartesi

Piyanist

Müzik dünyasına Piyanist Albümüyle giriş yapan Sinan AKÇIL'ı kutluyorum. Maşallah! Hayırlı ve uğurlu olsun! Bereketli olsun.

Siz okuyucularıma dilim döndüğü kadarıyla bilgi vereyim.

Simge SAĞIN genç bir hanımefendi, sesini dinlemek istiyordum ama bir türlü video kliplerden duymak istediğim sesi alamıyordum. Şöyle ki: POP müzik şarkılarına insan sesinin birçok enstrüman arasında insan sesinin tonmaisterlerin dijital ortama aktarırken ve biz dinleyicilere sunulan insan sesinin doğal form içerisinden çıkartılmasıyla duyduğumuz satışa sunulan bir ürüne dönüştürülmesi gibi vesaire böylece dinlemek istediğim sesi arınmış ve doğal, yalın olamıyordu.
Neyse ki Sinan AKÇIL kardeşim istediğimi bana iyi kalitede verdi.
Piyanist Albümünün kalitesini artıran değerli bir ekip harika iş çıkardı. Tüm herkesi başta Sinan AKÇIL olmak üzere kutlarım. Allah hepinizden razı olsun. Oldukça iyi bir çlışma olmuş. Uzun yıllar saklanabilecek müthiş bir Albüm.

Simge SAĞIN, Sibel CAN, İzel, Fettah CAN ve daha birçok sevilen sanatçıların piyano eşliğinde ve piyano'ya eşlik eden 3 enstrüman (sanıyorum) keyifli şarkıları dinleyebiliyorsunuz sevgili ziyaretçiler ve okurlar.

Türkçe POP müziğini bir de Piyanist ile dinlemenizi öneriyorum. YouTube'da videolar var. Bilginize.

Sinan AKÇIL Kardeşime Melisa'nın sesini bizlere dinletmesini rica ederim. Melisa farklı şirketin sanatçısı genç bir yetenek. Piyanist ile Melisa'yı dinlemek harika olur eğer kabul edilirse ricam. Melisa hakkında şu bilgiyi vereyim. PoL Müzik Şirketinin sanatçılarından genç bir yetenek. Şarkısı: Sadece Sen, Geçmiş Olsun vesaire şarkılarını başarılı okumuştur. Tebrikler Melisa!

Not: Bu yazım ve Linux, Özgür yazılım ile yazdıklarım dahil birçok yazım Ziyaretçi Çekme derdi ile yazılmış yazılar değildir. Ziyaretçi Çekmek nedir benim anladığım şey; Para. Her şey para olursa yazı yazılamaz ve üretimin sahiciliği, özgünlüğü ve özgürlüğü kalmayacaktır... Sanatçı özgür olursa fırça tuvalde boyalarla dans eder... Özgür insanın kalemide özür olur ve kimseden icazet almadan ve ticari olmayan yazılar daha iyi yazılır. Özgürlük ve Özgün olman çok iyi bir sanatçı ve yazar için. Taklit ve kopyacılktan da ticaretçilikten uzak durursa insan kendini kafes içindeki kuş gibi olmayacaktır ve kanat çırparak her yere uçacaktır...

Çok iyi ifade edebildim mi veya anlatabildim mi, bilmiyorum. Takdir Önce Yüce  Allah'ın en sonra ziyaretçilerin ve okuyucuların vesaire.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: