ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

23 Ocak 2022 Pazar

Buzlanma

Pamukkale Turizme bağlı yolcu otobüsü İstanbul'da Kış şartlarından dolayı kontrolden çıkıp devrilmiş. Ölü ve yaralılar var.

Bir diğer de; Soba zehirlenmeleri.

Yıl 2022...

Ve biz hâlâ çağın dışındayız...

Çağ bize hiç uğramıyor.

Param ve desteğim olmadığı için üniversite ile bir soba üretemiyorum. Yakıtı kömür ve doğalgaz olmayan yakıtı Allah rızasına uygun sadece yakıtı sevgi olan ve ücretsiz verilecek halk için  bir soba üretme projem yıllardır beynimin kütüphanesinde ki raflarda. 
Ben eğitimli bir insan değilim. proje nedir bilmiyorum. düşüncelerden oluşur benim projelerim. Bu iyiliği sadece Allah için ve karşılıksız insanlara ücretsiz verilecek bir soba üretilmesine ve iyiliğin herkese ayrımcısız,  kotasız vb. ulaşmasına vesile olamadım. 

Yolcu otobüsleri kış şartlarına uygun hale getirip kaza yapmalarını en aza indirilebilirdi.

Nasıl mı? 

Bilim insanlarıyla mühendisleri bir araya getirip çözüm üretilebilirdi.

Bu iş sadece tek başına Petlas ile bir tekerlek üretmekle sorun kısmen de çözülebilir veya tamamen de. 

Bize yanlış anlatılan çağı ben size doğru anlatmış oldum. 

Bunlar; dincilik, osmanlıcılık, milliyetçilik, solculuk, sağcılık, Atatürkçülük,  Tayyipçilik, Erbakancılık, Fetöcülük, PKKcılık,  vb. ile olmaz insanlar. Sadece Allah'a inanmakla siz yanılmazsınız. Ve de doğrulukla doğru olursunuz.

Ve bizim belimizi büken hayat pahalılığı ve faturalar bunlar bir kaçı sadece.

Ülkemiz güçlülerin elindedir. Ama o güç sahtedir insanlar. Korkmayınız! Sahte güçten korkmayınız.

Halkın ve Devletin parasıyla yaşayanlar sanmasın onlar; yüce değilsiniz!

Elbet bir gün vardır Efendiler!

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.

Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir. Allah'tan başka hiçbir kimseden ve hiçbir şeyden medet ummayın.


Hiç yorum yok: