ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

21 Ocak 2022 Cuma

Cumhurbaşkanı Sayın, R. T. Erdoğan'a açık mektup.

Dosdoğru ol ve doğrusunu yap.

Listeleri yırt ve her insan devlete müracaat edebilsin. Sosyal Devlet sözde değil özde olsun. 

Ben bile babamın lanetine ve bedduasına mazhar oldum. Neden? İstediğini yapmadım diye. 

Ne idi o? Devletten yardım talebinde bulunmak idi. Ben hayır dedim. 
Çünkü elinizdeki listeler yüzünden talepimiz olsa kabul edilmeyeceğini bildiğim için.

En son 2021 yılı idi taleplerimin olduğu. Ne mi oldu? Kapılar  açılmadı.

Devlet içinde devlet oluşturarak doğru birşey yapmadınız Sayın, Erdoğan ve C.H.P. Sol ve Sağ partiler ve diğer örgütler.

Devletimiz bir türlü Merhaba diyemedi.

Allah için gerçek doğruyu yapsa idin şimdi bu enflasyon canavarı bizi yutamazdı... 
Destek için müracaat etsem yine kapılar yüzüme kapalıdır.

Yarın Allah Kerim. Elbet bir gün vardır.

Allah zalimin yanına bırakmaz ve Devletin canına okuyup halkı mutsuz edenler de boşadır sevinçler!

Devlet gücü ve parası ile istediğini yapar ve  söylersiniz ama bir DUR! Vardır.

Ya beni vatandaşlıktan atın ya da insanları sevindirin amma ayrımcısız ve sen ben farkı olmadan.




Hiç yorum yok: