ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

8 Ocak 2022 Cumartesi

Eczahane


Havalimanlarında hergün 24 saat açık Eczahane vardır. 

Not: bugün akşam iki genç hanım kardeş hasta anneleri için Eczahane aradıklarını anne hanımefendiye telefonla konuşurken ben de orada kısa süreliğene bulunurken  kulak misafiri oldum konuşmalara. Ve gereken bilgiyi verdim o iki hanım kardeşlere.

Ülkemizde yıllardır bir sorun olan nöbetçi Eczahane arama konusu bir sorun maalesef.

Tayyip Efendi hazretleri sorunlara doğru bir yaklaşım sunsa artık, değil mi efendim?

Halkın ağzına bal çalmak yerine çözüm üretilse yahu!

Görsel paylaşım instagram sayfam için hazırladım ve paylaşımı yaptım. 
Sadece siz ücretsiz ve karşılıksız bilgi almanızı kolaylaştırmak içindir.

İlaçlar hastalara kolaylıkla hızlıca ulaşımı hiç de zor ve imkansız sanılmasın. Siz sadece Allah'a inanın.

Sağlık Bakanlığı ve Hükümet  artık bir çözüm üretmek zorundadır. Yapmayacaklarsa çekilin! Allah en iyisini ve güzelini yapar. Elhamdülillah!

Hiç yorum yok: