ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

20 Ocak 2022 Perşembe

Sezen AKSU

Sayın, Sezen AKSU hanımefendi için bir şeyler yazayım.


Fotoğraflar: İnternet basınından alıntıdır.

Sayın, Tarkan sosyal medyadan TBT palaşımı yaparak Sezen AKSU hanıma destek olmuş.

Tarkan ve niceleri bugün meşhur ise Sezen hanımın çok büyük emek ve payı vardır. 

Sezen hanım Tarkan'ın dediği gibi çok büyük bir değerdir. 

2017 yılından beridir müzik piyasasında var olan şiir veya şarkı bugün tepki alıyor. 

Sezen hanımın bir dinleyicisi olarak hiç hatırımda yokmuş tepkilerin odağında veya merkezinde ki şiiri.

O tepkiler güçlü yerlerden gelince ister istemez ilgi alaka oluştu bende ve bir çoğumuzda. (Güçlü yerler: bireysel sıradan insanlardan değil de medyayı ve insan gruplarını harekete geçiren güç)

Ben Adem Peygamberimizi Mübarek Elçi, Mübarek, Baba olarak tanımlar ve saygı duyarım. Havva  bizim Annemiz. 
Cahil olarak tanımlamak ve ifade etmek çok doğru değildir. Saygısızlıktır ayrıca. 

Şiir başından sona doğru okununca bir şeyler var olduğunu anladım. Ve Aydınlanmak için sabırla sağlıklı ve akıl, kalp ürünü bir açıklama var mı diye bugünlere kadar bekledim. Tarkan, Tarkanımız bir paylaşım yapma isteğini eyleme dönüştürmüş. Medya sağolasın. Ben de neden Tarkan'ı bekliyorum sanki. :-) 

Ama bir şey daha anladım. Sabırla beklemeyi iyi ve akılcı bir açıklama gelene kadar.

Diğer anladığım ise;

Siyasi kümeler ve siyasete sırtını dayamış çeşitli kümelerin veri bankaları için birçok datalar toplayıp (bunlar: insanların her türlü sözleri ve davranışları, kamu ve kurumlarda ki kişisel tüm veriler, kamu ve kurumlardan talepleriniz vesaire) bu devletçikler başka ne iş yapar ki! Devlet içinde kümelenenler her şeyimizi biliyor olsalar da korkmadan hayatımıza devam etmeliyiz. Topladıklarını bir gün vakti geldiğinde aleyhimize veya lehimize kullanabilirler. Allah'a inanalım ve güvenelim. "Allah bana yeter" de. 

Açık ve net ifade edeyim;
kötü söz sahibine aittir.

Peygamberlerimiz ve Meryem Annemiz mübarektir. 

Tahminen yaşça 40 üstü bir erkek de bir hakaret etmiş ama kendisine. Cahil cesaretine benzer yaptığı ama kendisini rezil etti.

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.

Not: bu bir destek yazısı değildir. Ben henüz aydınlanmadım.

Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir. Ben hiçbir şey bilmiyorum.

Her şeyi yazabilir ve yapabilir bir hak mı insan için? 

Şiir okumak ister misiniz?

Cevap: evet ise size bir kaç isim önereyim;

1) Hacı Bektaş Veli
2) Hacı Bayram Veli
3) Aşık Veysel Şatıroğlu





Hiç yorum yok: