ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

2 Ekim 2019 Çarşamba

İnsandan insana.

Merhaba, Sevgili İnsan!
2019 yılı Sonbahar mevsiminin Ekim ayının ilk 2. Günü. Mevsimsel değişimi hissettiğiniz şu günlerde İstanbul şehrinin betonarme yapısından sokaklarına.. Betonarme yapıların soğumuş zemin ve yüzeylerinin hissedebilir ısı değişimini hissediyorsunuz. o sıcak yaz günü gibi ılık değil betonarme yapılar. İşte bu nedenle hasta olduğumuda açıklar. Hasta halimle yazdığım insana mektubumu okuyunuz. Dil ve imla, noktalama vb. hatalar olabilir. Belki, İnsandan insana mektubumu 2. Video Kanalım olan Turkish Show isimli YouTube Kanalımda kendi sesimle okuyacak bir video yayınlayabilirim.  Ve böylece beni dinleyeceğiniz  videolar arasından istediğinizi seçip izleme, dinleme seçeneği ile. "Seç, izle ve dinle"!

Rahman Rahim Allah'ın adıyla.

Yaz günü sıcak güneşli günlerde sormadılar beni
Kış günü soğuk karlı gecelerde aramadılar beni

Yasımı acımı paylaşmadılar benimle
Ne mutluluğu ne de merhabayı paylaştılar benimle

Hayatın  anlamı insanın hayat ile kurduğu dildeymiş
Hayat ya anlamlı ya da anlamsız...

Yakıp yıkan da insan
Seven sevilen de insan
Yıldızları örtü yapan evsiz de insan
Öğretende insan
Öldürende insan

Ey insan!
Hangi gecenin sabahına uyanacaksın?
Kaç yoksulu sevindireceksin?
Gel vazgez geç bu anlamını yüklediğin yalan sevdadan
Dönüş Rabbine değil mi?
Acı ve tatlı bir hayat bu
Oysa ne acılar ve mutluluklar verdi insan insana
Gel vazgeç bu hayat ile kurduğun yalana, yalan sevdaya
Allah değil mi Rabbin
Tüm insanların Rabbi değil mi Allah?
Hamdolsun İnsanların İlahına
Hamdolsun İnsanların Rabbine
Hamdolsun insanların gerçek Tanrısına, İlahına, Rabbine

Yazan Murat YAZGI
Mr. Murat YAZGI

Yazıldığı tarih: Ekim 2, 2019
sabaha karşı saat: 04.19

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: