ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

16 Ekim 2019 Çarşamba

Kutsamak

Ben seni kutsamayacağım Siyaset!
Papa belki Siyasileri kutsayabilir ama ben değil ve asla kutsamayacağım.

Yetim hakkı,
Şehitlerimiz,
vb vesaireler ile gelseniz yine sizi kutsamayacağım siyaset.

Ayyıldızın ve Barış Pınarı Harekatın arkasına da gizlenseniz benim sizi kutsayacağım anlamını ne de sizi alkışlayacağım algısını dahil aklınızdan ve kalbinizden çıkarınız.

Sayın, D. J. Trump'ın açıklaması "Kürtler Melek değil" sözü üzerine şöyle cümlelerimi ifade etmeye devam edeyim.

Türkiye 'de Siyaset masum mu?
Sağcısısı, Solcusu, Alevisi, Kürtleri, Zengini, Patronu, vb. Vs. Hiç biriniz MASUM değilsiniz! Hangimiz MASUM?..

Neden doğrular doğru düzgün yapılmadı, yapılmıyor?..

Türkiye Cumhuriyetinden siyaset def edilirse; finansörleri ile ve yasal-yasadışı örgütleriyle, patronlarıyla vb vs. Belki o gün birlik ve beraberlik çıkar ilişkisine dönüşmez. Ülkemizde siyasi şovlar için harcanan paralar, alınteri, vb. olan her şey; Halkın kalkınması için olsa ve harcanan her kuruş, Lira, olarak Ülkenin ekonomisini de düzeltecektir. Ve işsizliği oluşturan etkenler de kalkacaktır.

Garibanların, gariplerin ve mazlumların, halkın akıttığı göz yaşları silinmediği sürece gerçek mutluluk değil sahte mutluluk ve siyasi şov ile süslenmiş mutsuzluk mutluluk algısıyla pazarlanmaya devam edecektir. Allah korkusu ve sevgisi yoksa;  insan nasıl bir insan!..

İstenilseydi ne Terör olurdu ne de Haram ile Yalan.

Boşuna benden liderlerinizi kutsamamı da inançlarınızı, inandırıldığınız o yalanları dahil ve benzeri vs. Kutsamamı beklemeyiniz. Benim İlahım, Tanrım Yüce Allah. Elçim ise, tüm Peygamberler.

İnsanları aldatarak para ve makam bulmak kolay ama er-geç Yüce Allah'ın sayesinde o gerçek güzel günler gelecek, yaşanacak... İnşallah.
Artık akan göz yaşları ile Türkiye Cumhuriyeti toprakları sulanmayacak. Gözlerden akan inci taneleri ilk kez mutluluk için akacak işte o gün mutluluktur.

Sizler iğneyi hep başkasına batırın nasıl olsa aklanacaksınız, kendi kendinizi yalan ve iftira ile aklamak çok kötü.

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: