ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

12 Ekim 2019 Cumartesi

Neden sadece Türkiye?

Suriye halkı hem Esed'den hemde önce Işid//ISIS/Daesh ve PKK/YPG/PDY vb. Örgütlerden çok sıkıntı çekti ve çekiyor. Ve sadece Türkiye çözüm üreten oluyor.

İran ve Rusya'nın Türkiye ile işbirlikleri, arkadaşlıkları, dostluk ve alışverişleri vb. olmasına rağmen neden Suriye halkına çözüm üreten bir tek Türkiye Cumhuriyeti oluyor?

Suudi Arabistan zaten yok.

Yemen neden bombalarla yok ediliyor ve göz yaşlarıyla Yemen toprakları sulanıyor bilen yok.
Suudi Arabistan sorusu var ama cevap yok. İran için de sorular var ama cevap yok.

Batının (A.B.D ve Avrupa) Müslümanları ve İslamı filmler, kitaplar, çeşitli hikayeler ile kötü anlatma ve gösterme çabasının zihinlere kazınan bir tezahürü sanki ISIS/Işid/Daesh/Daeş. Ve bundan dolayı Türkiye Cumhuriyeti ve Müslüman Alemi hep göz yaşı ile suluyor dünyamızı, yaşadığımız evreni...

Tavsiye: Yabancı Ülke vatandaşları gelsin ülkemize. Bakanlıktan izin alsınlar ki, o herkesin giremediği kütüphanelerde el yazması eserlerden ve birçok eseri izin verilen ölçüde inceleyiniz. İslam hakkında, Osmanlı ve Türkler hakkında bilgi edinmiş olursunuz. İnternet ortamında birçok bilgiye ulaşmak var ve ücretsiz bilgi almakda mümkün olsa bile gerçek bir kitap gibi kokmuyor internet yayınları ve e-kitap.  İnternet ile Kitap arasında çok büyük fark olduğu gibi internette yalan ile karşılaşmak da mümkün.

Türkiye Cumhuriyeti neden Suriye'de ve dünyada  yalnız anlıyabildin mi?
Çözüm üreten ve belki destek alsa daha iyi çözümlerde üretecek ama o yalnız ülke Türkiye Cumhuriyeti.

Türkiye'de bazı ünlüler Kara Propagandaya mı inanmış mı veya kime ya da kimin aklına uydularda Suriye'ye Suriye halkını korumak için ve kendi güvenliğini sağlamak için yürütülen operasyonun adı Barış Pınarı Harekatı ismini koyan Türkiye Cumhuriyeti ve T.S.K. 'yı alkışlamaları gerekmezmiydi? Halk olarak ünlüleri hep alkışladık halbuki. Adındanda anlaşılacağı üzere ve yapılan ve yürütülen oparasyon Barış Pınarı Harekatı bölgeye ve halka huzur, mutluluk içindir. Savaş değil anladınız mı?

Aslında hazır Barış Pınarı Harekatı hız kesmeden Myanmar Ülke yönetiminide ikna etmeli değil mi?
Esed veya Esad ikna edilmeli ama Barış Pınarı Harekatı ile. Anlaşılmayan var mı?

Ben Ne sağcıyım, solcuyum, Atatürkçüyüm, Osmanlıcı ne de o veya şu tarafın insanı değilim. Ben hiçbir kümenin elemanı, ferdi, vatandaşı vb. değilim. Ben sadece Türkiye Cumhuriyeti bir dünya vatandaşıyım, kardeşiyim.
Ben, Murat YAZGI.
Mr. Murat YAZGI.

Dualar; T.S.K. , Emniyet, İstirhabat Teşkilatı ve Tüm Suriye halkı için.

Ey, Zalim! O Aptal, korkak sürüsünden mi medet umuyorsun?
Zalim! O ISIS, PKK/YPG, DHKP-C vb. Aptal sürülerinle oynamaya devam et ama ne onlar seni bile kurtarmayacak...

Hükumete sorular: neden sınıra yakın yerleşim yerlerinde yaşayan halkın güvenliğini yeterince iyi sağlayamadın? Neden insanları çok uzak bir yere taşımadın?
Vb. Sorular Hükumete.
Hükumet defalarca alkışlandın ama neden doğru çözümler üretmedin?
Hükumetin en yetkili ismi Syn, R.T. Erdoğan var mı cevabın? Yıllardır alkışlandın ama çözüm ne artık?

Sağcılık veya Solculuk, Atatürkçülük veya Osmanlıcılık vb. Yaparak alkış alırsın ama çözüm nedense hiç yoktur. Ben Murat YAZGI'yım. Sadece Rabbim Allah'a aitim. Hatasız ve kusursuz, günahsız hiç değilim.

Hamdolsun Yüce Allah'a.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece
Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: