ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

26 Ekim 2019 Cumartesi

Söylemek

Ben bilmeyen insan olarak Canan Hanımın söyledikleri üzerinden düşüncelerimi paylaşacağım sizlere. Syn, Canan Karatay Hanımefendinin söyledikleri üzerine söz söylemek.

Canan hanım kitaplardan okuduğunu söylemişti ve tıp hekimi olduğu için tıp diliyle yazılmış literatüre girmiş kitapların dilinden iyi anlıyor olabilir. Anlıyorum ki sadece okumuş ve bunlar üzerinde tekrardan bir araştırma yapmadığını anlıyorum. Tekrar bir araştırma yapabilmek için laborutuvar ve ekipmanlara, cihazlara ve elbetteki büyük paraya ve işin uzmanlarına ihtiyaç var. Bundan dolayı sadece okumak ile yetinilmiş. Ülkemizde Askeri harcamalar ve MilletVekilinden Cumhurbaşkanına varıncaya kadar alınan yüksek maaşlar göz önünde bulundurulduğunda bilimin ve insanın destek alması nasıl mümkün olur?

Canan Hanım anladığım kadarıyla kitaplardan okuyor ve cımbızla içinden istediğini seçerek ve yorumlayarak biz halka sunuyor veya satıyor, pazarlıyor.

Canan Hanıma göre zeytin meyve.
Bundan yola çıkıldığında ülkemizde satılan zeytinler işlem görmüş meyvelerdir. Ülkemiz pazarında iki türlü (Canan Hanımın deyişiyle) meyve vardır. İşlem görmüş ve görmemiş olarak ikiye ayrılır zeytin.
İşlem görmeyen meyve Ağacın dalından koparılmış veya ağacın dalından  düşürülmüş zeytin. Bu işlem görmeyen zeytinin tadı da çok acı olduğundan dolayı işleme maruz tutuluyor. İşlem görecek zeytin bir kabın içine konulur ve üzerine iri tanali tuz dökülür ve sıvı isteğe bağlı olarak ay çiçek veya zeytin yağı. Yaklaşık zeytinin yenilebilir olması için belki 1 hafta veya 10 gün karanlık bir ortamda normal bir oda sıcaklığında bekletilmesi gerekir. (Lütfen zeytin ile ilgili bilgileri uzmanından alınız.)

Meyve değil Zeytin yiyin diyor Canan Hanım. Ben de diyorum ki; Allah boşu boşuna mı yarattı her bir şeyi?
Meyve eğer gerçek ise içerdiği şeker yediğimiz en doğal şeker. Bir sırf şeker içeriyor diye Allah'ın yaratmış olduğu bir şeye haksızlık değil mi? Halbuki Allah'a bir üstünlük taslamak değil mi?

Canan Hanım o tıp kitapların dilini iyi anlıyor olabilir. Medya önünde söylediğin cümleler üzerinde düşünmeli. Syn, Canan Hanım eksik ve dar kapsamlı sözler sarf etmek ve toplumun bilgisiz olanlarını inandırmak ve üzerlerinde olumlu bir etki (kendisine döndüren, baktıran bir etki) bırakmak insan üzerinde geri dönüşü para olmaktadır. Bu dini söylemlerde bulunmak ve kitaplar satmak için de kullanılan bir yöntemdir.

Ülkemizde halkın bilgisizliğinden ve duygularından, saflığından, cehaletinden istifade edip büyük paralar ve şöhret kazanmak kolaydır ülkemizde. Din ve ilim, insan sömürmek maalesef çok kolay ülkemizde.

Canan Hanımı tenzih ederim ancak eksik ve dar kapsamlı sözler sarf etmek, bilgi vermek ve bunun üzerine kitaplar yazmak ne kadar da doğru kabul edilir?

Özür dilerim Canan Hanım. Ben bilen bir insan değilim.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin doğrusunu Yüce Allah bilir.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: