ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

22 Ekim 2019 Salı

Murat, Kardeşim!

- Çok şey biliyorsun..
- Evet.

- Belki de bilmemezlikten geliyorum.
Dünyamız da yalanı ve haramı tutan insanlar ile bir aradayız...

Kimisi makam ve mevki içerisinde,
Kimisi sokaklarda  madde satmak için alıcısını arar.
Kimisi de çaldığı aracı parçalara ayırır.
Kimler ise bir araya gelmiş sahte mahkemelerinde haksızlık yapmış ve böylece kendileri gurur içinde sahte mutluluk yaşar...

Hayat'ı Allah yaratır; biz insanlar ise saçmalar!
Aşk şu deriz..
Adalet de şu,
Özgürlük bu vb.

OYSA ÇALMAK YOKTU.
ADALETİ VE HAK-HUKUK, MERHAMET'İ DE ÇÖPE ATMAK YOKTU
YÜCE ALLAH'IN ANLATTIKLARINDA.
AMA İNSANLARIN UYDURMALARINDA ŞEYTANIN DA KATKISI İLE SUNULAN O UYDURMA YALAN SÖZLERDE, ÖĞRETİLERDE VARDIR.

Şöyle bir ifade var Muhafazakarlık..
Bu hangi din Muhafazakarlık?
İslam hakkında doğru bilgiler edinin.

Muhafazakarlık farklı dini inaçlara bağlı insanlar da var ama Gerçekte Yoktur.

Batıl inanç ve Muhafazakar bir inanç ya da veya anlayış veya her neyse İslam da yoktur.

Eğer doğrular doğru düzgün yapılsa, söylense, yazımı vb. olsaydı fitre ve zekatlar fakiri gülümsetir de ülkenin kalkınmasına çözüm de sunabilirdi.
Cimrilik ve Cehalet, vb. yanlışlar tutulmasaydı  bugün Türkiye Cumhuriyeti ve Dünyamız yaşanabilir olmazmıydı kardeşlerim?!

Aşk'a ve her şeye duygular dahil anlamını yükleriz ve anlamlandırırız kendimize göre. Oysa gerçek değişmez!  neden Yalan ve Haram tutuluyor?

Son sözüm:

Yalan ve haram, Batıl, Cimrilik, Cehalet, Gurur vb. şeyleri sahiplenmeyin. Unutma! İnsan fani. Dünya geçici... Vakit varken pişman olun ve tövbe edin. İsterseniz bana inanmayın ama Kur'anı Kerim'i Türkçe mealini okuyun ve iyi bir bilene danışınız.

İslamda varmıydı; kırmak, yakmak, adaleti çöpe atmak, hak-hukuk çiğnemek, haksızlık yapmak vb.?
Araştır ve öğren. Bilmiyor olabilirsin iyi bir bilene danışınız.

Her neyse. İçiniz rahat olsun!
Ben hiçbir şey bilmiyorum. Belki de saçmaladım. Belki de sizi düşünmeye ve sorgulamaya, anlamaya vb. sevkettim.

Özür dilerim.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben kesinlikle bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: