ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

7 Ekim 2019 Pazartesi

Televizyon

Merhaba, Arda AYTEN.

19 Yaşında Kim Milyoner Olmak İster isimli yarışma programından Bir Milyon Türk Lirası kazanan yarışmacı. Vergi kesintisi ile Dokuzyüz Bin Türklirası alacağı iddiası internet haber gazetelerinden öğrendim.

Hatırladığım kadarıyla, en yalansız, en haramsız ve en temiz büyük miktar kazanmış en genç tek kişi olmuştur Arda AYTEN.

Düşünsenize: Neler neler yapıldı insanları aldatmak için. Reyting! "Reyting ve para Aşkına"!
Kurgulanmış stüdyodan, sunucusu, konuk misafirlerden, sahnede segilenen oyunlara varıncaya kadar.
Öyle iftiralar havada uçuştu ki, ne ahlak, insanlık, ne de adalet ve merhamet... vb. Bu TV kutusundan neler neler geçti. Gözlerimizin önünden...

Bir bakıyorsun fakir insan canlı yayına çıkartılmış. Medya Kasasındaki paradan vermek yerine canlı yayında yardım edin diyor. İnsan hayret ediyor. O medya siyaseti alkışlamayı bıraksaydı ya.
Ülke Medyası tarafsızlığı değil, taraflılığı biliyor. Ve neler neler bilir medya!.. Ama kendine uygun bir dil ile anlatır medya.

Ne acıdır ki, cin ali olmuş medya.

..........

Arda Ayten için bir tavsiyede bulunayım.

Haberlerde okuduğum şöyle:
Arda Ayten şu açıklamayı yapmış;

"Hayatım boyunca Üniversite okuyacağım".
"Çok kitap okuyacağım".

Vb. Açıklamalar okudum internet haber gazetelerinden.
Tavsiyem:
Üretmelisin ve hayata merhaban olsun. Sadece öğrenci olmak ve yine sadece kitap okumakla olmaz.

Örnek: * Öğretmen ol öğrenci yetiştir.
* Balıkçı ol balık tut.
* Doktor ol hastaları tedavi et.
* Sanatçı ol sanatsal üretimler yap.
* Edebiyatçı ol edebi eserler üret.
* Bilim insanı ol çözüm üret.
Vb. Vs.

Sadece Öğrenci olmak ve yüzlerce, binlerce kitap okumak ile hayat öğrenilmez... Hayırlı ve faydalı bir insan olmak için hayata merhaba söyle... 

Sen daha çok gençsin ve kendini iyi yetiştirmişsin bunun farkına varki topluma ve tabiat için bir şeyler yapabilirsin Arda. Veya seçimin her ne olursa olsun iyi bir şeyler yap kardeşim Arda.

Belki senden yaşça büyük bir insan olarak bunları sana ve genele yazdım. Okumak isterseniz.

Hayat iniş ve çıkışlı...
İnsanın insana yaptığı ise, ya çok tatlı ya da çok acı...
Müslüman Müslümana ve insan insana neler neler yapmış Türkiye Cumhuriyeti tarihinde ve günümüze gelinceye kadar ve günümüzden geleceğe taşınması devam ediyor.

Kur'an da neler neler yazıyor neden hiç okunmaz veya iyi bir bilene danışılmaz?

Not: TV'lerde yayınlanan yarışma programlarında KARA PARA Aklanıyor mu? Araştırılması gerekir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: