ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

27 Ocak 2020 Pazartesi

Ara vermek...

Başka bir deyişle "inzivaya çekilmek" diyebilirim. Twitterda da ilan ettim. Okuyunuz.

Ara vermek her şey bitti demek değildir.

5 yıldan fazla İnternet üzerinden çeşitli yazı, video, imaj, fotoğraf, resim vb. yayınladım. Olmadı!
Başka söze gerek yok!

Affedin beni. Ne söz üste çıkabilmiş ne de sizi davet etmiş...

En büyük pay benim aslında.

İnternet ve teknoloji, ekonomi de denilebilir. Yine de en büyük pay benim zamanı suçlarsak kendimizi görmeyiz... Çamur atmayalım ya da Parapisikolojik yayımlardaki metinlere sıkışık kalmayın.. zaman bizim kontrolümüzde değil aynı Kader gibi...

Allah'a şükürler olsun.

Ama günümüzün kıyafetlerine uygulanan, iliştirilen, kabul ettirilen şu tayt akımının Amerika'dan yayılmış seksi olma akımına bağladığımı üzülerek ifade edeyim. Siz ülkemin ve diğer ülkelerde yaşayan insanlara tavsiyem her şeyi her yerde giymemeye özen gösteriniz.

Amerikan etkisinde kalmayın! bedenleriniz size Yüce Allah'ın verdiği bir giysi gibi...  onu güzel ve yerine uygun giysi ve aksesuvar ile bedeninize güzelce giydirin elbiseleri.

Vücut örtünmeli, çıplak olmamalıdır. Ne giydiğiniz önemli değil demeyiniz. Önemseyin ve uygun giysileri seçin. özellikle tayt her yerin, mekanın, vs. giysisi değildir.
Lütfen doğru, güzel, uygun, vb. giysileri ve ürünleri isteyin, talep ediniz.  Giysilerinizi ekonomik durumunuza uygun satış yerlerinden temin edin veya kumaşlardan bir terzi gibi elbisenizi üretin.

Erkekler için de düşük bel pantolonlar ve dar giysiler de çok mu doğru? Gençlik hevesi, bir müzik tarzı vb. akımlar da gençleri etkiliyor ama her şey doğru değildir.

Kısa bir bilgilendirmeyle artık ara verebilirim.

Ticari bir kaygı duymuyorum çünkü benim bir şeyim yok! Ne para ne de mal-mülk vb. olmadığı gibi. Herhangi bir siyasi bağlantım da olmadığı çok açıktır. Yazıyorum çünkü Yüce Allah'a aitim. Evet! Hatasız ve günahsız hiç değilim. Öyle masum sanmayın beni.

Bilgili mi? Hayır! Ben ne bilirimki!

Neyse.

Ben ara verdim. Bilinemeyen bir tarihe.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir İnsan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: