ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

2 Mart 2021 Salı

Barış

İmaj:  by Murat YAZGI / Sabiha Gökçen Havalimanı-İstanbul. Motorsiklet: Hayabusha, Suziki. (Motorsiklet sonradan eklenmiştir. Eklenen bir tek Motorsiklettir.) 

Amerika'da yeni dönem soru işareti...

Yeni Amerikan Başkanına bazı lobiler istekleri olmuş. Türkiye'mize baskı yapılmasını istemiş o bazı Amerikan lobileri.

Lobiler konusuna kısaca anlatayım. Ermeni lobisi, İsrail lobisi vb. Lobiler  tabiki de ülkemizi bilmeyen lobiler olduğu gibi eskilerin deyimi ile ifde edeyim; düşman lobiler. 

Lobiler ile ilgili konuyu size bırakıyorum. Çünkü Amerika Holywood yapımlı o müthiş kahramanlık, sihirbazlı vesaire bir Sinema dünyası ile Amerika gerçeği doğru bilinemez. Kanunları, yaşam biçimleri, siyaset, kültür ve sanat vb. Her şeyi doğru bilmek istiyorsak Hollywood Sineması ile bilgi sahibi olamayız. Ben de Amerika'yı sadece sinemadan biliyorum. Dışarıdan göründüğü gibi bir dünya gerçekte nasıl bunu ben de bilmiyorum. 

Ben kendi ülkemizin içinde olduğumdan dolayı ülkem ile ilgi yazabiliyorum. 
Ama Türkiye'den Amerika'ya  hayranlık içeren bir bakışımız var ve bu filmlerin büyük katkısı olmuştur. İşttiklerimiz de oldu ama bu da Amerikan hayranlığımızı perçinledi. 

Bu Coronavirüs benim Amerika ve Avrupa (Batı) hayranlığımı öldürdü veya sakat bıraktı. 

Neyse. Konu dağılmasın. 

O lobiler ülkemize gelsin biz halkı yakından görsün, tanısın. Baklavamız çok meşhur. Çayımız da meşhur. İstanbul Boğazı seyretmeye değer. Ülkemize uzaktan bakılmaz... Gelin ülkemize gerçeği öğenin. 
Kürt ve Türk dostluğunun nasıl bir şey olduğunu gelin kendi gözünüzle görün. İşitin insanın sevgisini...

Bizler elbette siyasileri eleştiririz ama birbirimize düşman değiliz. Biz Türkiye Cumhuriyetiyiz düşman olamayız. Allah ve Peygamberler düşmanı şeytan olarak bize anlattığı için biz Müslümanlar, Türkler birbirimizin düşmanı olamayız ve olmak da istemeyiz. 

Kanun suçluları her ülke de olduğu gibi bizim ülkemizde de vardır. Bu olacak. Bunu engellemek çok zor ama doğru ve çağa uygun kanun ve uygulamalar, eğitim vb. Çalışmalar suç işleme oranını düşürmek için çalışılmalı. 

Dün, Sayın Erdoğan açıkladı yeni İnsan hakları ile ilgili. Daha çok çok yeni ve üstelik çok çok eksik. Hatalar da var. Bugün ki Meclis beni mahçup eder ise çok iyi kanunlar meclisimizden çıkacaktır. 

Ben T.B.M.M. çatısında sadece halk olsun isterim ki ülkemiz daha iyi kalkınsın. İyi kanunlar çıkartılsın. Vesaire.

Not: Fotoğrafın konuyla hiçbir ilgisi yoktur. Farklı olmak . Ücretsiz Reklam içerir.






Hiç yorum yok: