ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

16 Mart 2021 Salı

Nesli Tükenen İnsan Yazıyooor!

"Zeki insan düşünen ve soru soran insandır".

Zeki insan boyun eğmez.

Zeki insan aklını doğru kullanan insandır.

Aslında ben hiç zeki olmadım...

Allah'ın verdiği zeka değil mi insanın kafasında ki?.. 

Yıllar önceydi... Gençlik yıllarımda bugünleri bilmeden FETÖ'nün işlettiği iş yerlerinde kimisinde çalıştım kimisinden de alışveriş yaptım. Bilmeden neler yaşamışız her birimiz.

CHP kontenjanından kendisini kurtaran millet vekili Tuncay Özkan. Kanal Türk TV ve Cumhuriyet Mitinglerinin perde arksını hiç anlatmamış bir millet vekili CHP'li Tuncay Özkan. Neyse. Ben anlatayım. AKP'yi devirmek için yalanlarla toplum üzerinde baskı rejimi ile birileri tarafından para alınarak Kanal Türk TV kurulumu ve yayın hayatına başlaması ve Cumhuriyet mitingleri.

Yurt dışına kaçmış Cem Uzan'nın kaçak olarak yurt dışında yaşayanlardan ne farkı var? Kendisini kurtarmak için Genç Parti isminde parti kuran ve millet vekili adayı olmuş ama parlamentoya seçilememiş ve böylece yurt dışına kaçarak yaşamını ve siyasi hayatını yurt dışından sürdüren bir kimse.

Kimisi şanslı!  Millet Vekili olarak kanuni haklar kazanılmış ve en önemlisi dokunulmazlık zırhı. Kimisi de yurt dışında kaçak olarak yaşamaya devam ediyor. Kimi kimselerde "ne olur ne olmaz" deyimine tutunarak örgütlere tutunarak veya bir şeylere tutunarak hayatlarını devam ettiriyorlar.

Kenan Sofuoğlu. Meşhur Süper Sport pilotu.
Bir Millet Vekili. (Bugün de millet vekili mi, bilmiyorm.) AKP kontenjanından seçilen özellikle R.T. Erdoğan tarafından eli tutulan  seçime girmiş ve böylece çok kolay millet vekili olmuş.

 Kenan, motor sporunun içinden bir insan olduğu için ben sanıyordum ki spor bakanı olur. Ama öyle olmadı çünkü patron Erdoğan efendi sporun dışından ve sporcunun sıkıntılarını vesaire bilmeyen ve de bu spor işinden hiç anlamayan siyasi bir insan Ömer Çelik'i bakan yapmıştı. 

AKP'nin bakanları hem siyasi hem de zenginlerden oluşan kimseler. Bu günlerden bahsedersek Sağlık bakanı Fahrettin Koca bir doktor ve bir özel hastahanenin de sahibi. Paranız yoksa özel hastahaneye gitmeyiniz.

Kenan Sofuoğlu Edoğanın sayesinde geleceği oldu. Emeklilik hakları olduğu gibi millet vekilliğinden kazanılmış birçok haklara kavuşturuldu. 

AKP Lideri kimi insanın elinden tutuğu zaman (sadece bazı insanlar. Öyle herkes değil.) Çok iyi maaş ve imkan içinde gelecekleri oluyor.
Kenan ve o vakıfbank'a atanan şahıs da bunlardan ikisi. kimler kimler var. 
Küçük balıklarda var ama büyükler kadar değil.  

Kenan iyi bir sporcu ve zorlukları, sıkıntıları, sporcuyu iyi anlayabilen bir kimse idi benim için. Bakan olması belki de en doğru tespit idi. Ama değildi. Çünkü Tayyip Efendi siyasi kimlikten bir şahıstı. Kenan belki de siyasi tozları değil motor sporunun asfalt tozlarını yutan yutan bir kimse olduğu idi.  R. T. Erdoğan Yıllardır siyasetin içinde ve siyasete hizmet eden bir şahıs olduğu gibi kendi elemanlarını kimi zaman daha çok kendi seçer ama Kenan siyaset dışı sporcu olduğu için bakan olma şansı kendisine verilemez.
(Kenan iyi bir kimse ama siyasi şahısların elinde oyuncak olsun istemem. Yani, kendi fikri özgür düşünce ile gelişmezse siyasetçinin oyuncağı olur.  "İnsan özgür düşünceyi özgür fikir ile geliştirir".)

Halbu ki, hizmet benim için şöyle idi:
Allah için olan bir hizmet karşılıksız ve ayrımcısız, listesiz.. yapılan idi.
Listeler oluşturulduğunda ne mi oluyordu?
vatandaş doğru ve akıllı hizmeti alamıyordu.
Vatadaş hep onların ayağına gitmesi gerekiyor ve birçok kağıda imza atıp hizmet için beklemesi gerekecekti.

Gerçek hizmet Allah için yapıldığında ayrımcılık ve listeler vesaire işler olmaz!

Yıllardır Sn. Edoğan gelip merhaba hiç demedi. Oysa hep ağzında hep Allah vardı.

Ne Erdoğan ne de yasal ve yasa dışı örgütler beni hiç sevmedi. Çünkü onlara boyun eğmediğim içindi. Yanlışa yanlış dedim. 

Gücü elde edenler aslında sahte güç ile iyi bir hayat yaşadılar ve yaşıyorlar.

Sn. Erdoğan'ın açıkladığı Reform paketi neydi biliyor musun? Reform süslü bir kelime idi.
Diğer paketler gibi içeriği ile uyuşamayan  paket. Reform adı üzerinde değildi. Açıklanan Reform paketi diğer paketler gibi içeriği hep çok fazla hayal kırıklığı. 

Yıllardır oy alan AKP hiç mi doğruyu ve adaleti sevmemiş?..

Ben Türkiye Cumhuriyetinde sevilen ve sayılan bir insan hiç olmadım. neden mi?
Örgütlere boyun eğmedim. Sn. Erdoğan dahil hiçbir kimseye boyun eğmedim ne de itaat etmedim. 

Zeki ve harika bir insan olmadığımı iyi biliyorum. Ama onlar beni zeki ve harika olarak öyle bilsinler.

Ben Rabbim Allah'a inandım onlara değil.

Son olarak ifde edeyim;

Siyaset ile elde edilen makam, para, saygınlık hepsi boştur ama onlar (siyasiler ve elinden tutuğu o kimsler için hoştur.) 

Doğru düşünülmediği için kul hakkı ve adalet, uyduruk kanuni düzenlemeler ile kazanılan her şey helal olur mu? 

Diğer bir ifde ile; İzmir CHP'nin kalesi. Maalesef ülkemizin her ili siyasetçiler için bir kale. CHP'li İzmir Büyükşehir Belediyesi kendi insanlanlarından medya içinden üne kavuşmuş bir kişiye indirim ile 90. 000 T.L ücret ödeyecekmiş. Basından öğrendim.

Bizim okullarda okumuş birçok insan o ünlü medyacının yapacağı işten daha fazlasını yapabilecek ve de çok daha az bir ücret ile  diplomalı insanlar mevcuttur.

Sn. Erdoğan CHP'yi eleştirdi ama kendisi de ve örgütü yanlış yaptı. 

Hellal kazanç daha hayırlıdır. 
Başkasının hakkına girmek doğru değildir.
Siyasilerce işe yerleştirien insanlar düşünün. 
Aklını ve vicdanını  CHP ve AKP gibi siyasi örgütlere teslim etmeyin! Yerleştirilen insanlar alın teri ile değildir.

 halkın parasıyla iyi hayat yaşayanlar dini ve tarihi doğru okuyamaz okuduğu doğruyu da anlatmaz... propagandaları için diziler ve sinema ve birçok video-foto ne ile sağlanır? Halkın parası ile.

Halkın parası ile her tür örgüt iyi hayat yaşar.

Bana değil Rabbiniz bir tek biricik Allah'a inanın. Yalnızca Allah'a kul olunuz.

Düşünün; her kazanılan hak.  yapılan iş. Makam sahibi olmak. Ve alınan her ücret. Vesaire bunlar ve daha fazlası her şey haram olmadığı gibi helal olmayabilir.

Ben değil sadece Rabbim Allah doğu söyler ve bilir herşeyin en doğrusunu.

Son not: HDP'ye oy vererek ve evet diyerek PKK katili ile ortak olmayın.

Siyasilere oy vererek onların yanlışlarına ve varsa yalanlarına ortak olmayın.

Bu siyasiler bilmiyor mu! Doğru olanı neden yapmazlar? 

Allah biliyor. İnşallah o hayırlı gerçek güzel günler gelecek. Ben Allah'a inanıyorum. Bir yanlışı veya yalanı süslü ambalaj ile veya kelimeler ile gerçek gizlenemez. Elhamdülillah! 

Kendilerine imparatorluk, krallık, vb. kuranlar helal olmayan yöntem ve işlere müracaat eder...






Hiç yorum yok: