ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

22 Mart 2021 Pazartesi

"yarım elma gönül alma"

Sözünü hatırladınız değil mi?

Madem hükümetinizi ve Tayyibinizi alkışlıyorsunuz veya alkışlamayanlar da olabilir. 

Neden Tabletleri ayrımcısız her öğrenciye vermiyorlar? 

Seçilmiş ailelerin evlatlarına tablet verilir.

Zengin-fakir ayrımı gözetmeksizin her öğrenciye tablet verilbilirdi.

O zengin çocuğu da ülkemizin evladı değil mi?

Hiç gönül almayacak mı bu AKP?

Düşününün; Kosgeb kredi garanti fonu ile destek verilmekte. Kime bu destekler?
Cevap: Seçilmişler. Ekonomik sorunu olsun-olmasın seçilmişler sadece bir miktar harcama veya bir miktar ücret karşılığında destek amaçlı krediden yararlandırılır.
Öyle sanılmasın; hak-hukuk ve ayrımcısız bir seçim ile değildir.

AKP ve STK'ları çok şanslı! Öyle herkese hizmet ulşmaz.

Sadece seçilmişler yararlandırılır. Hak ve Adalet ise çok uzaktır...

Tayyib efendi diyor ki Millet Vekilleri için basın mensuplarına; "el kaldırıp, indirecek" yasaların meclisten çıkması için. 

Düşünülmesi ve sorgulanması, araştırılması istenmiyor. Sen vekilsin elini kaldır ve indir diyor.

Sosyal devlet diyen Tayyip doğru mu söyler?
sadece listelere uygun insanlar seçilmişlerden olan kimselere sosal yardım yapılmakta ama sanıldığı gibi değil saray da yaşayan  sadece Tayyip olur. 

Halk gözgöre göre aldatılıyorsa bu kimin suçu?

Tayyip efendi beni sevmez neden mi? Zeki olarak kabul etmiş beni. 
Ben bu yanlış dedim ama o hiç oralı olmaz.

Tayyip efendi basın ve medya gücü ile kendi algı yönetimini uygular. Ve siz inanırsınız. Ama onların ayağına gittiğinizde farklı olduğunu anlıyorsunuz. 

Tayyip Efendi gündemi kendi oluşturur ve algısal yönetimini çok iyi değilse de sizi inandırmak için yapılır.

Halkın parası ile Selçuklu ve Osmanlı dizi filmleri ve sinema vb. işler ne için yapılır?
Sizin algınızı yönetip kendilerininkini yerleştirerek, inancınızı yıkmak vesaire halkın boynuna tasma takıp ipini eline almak içindir.

AKP ve lideri  süreçleri iyi yönettiğini ve sizi iyi inandırmak için çalışıyor. Biliyor ki Millet çok zekidir. Millet çok da aptal değil.

Tayyip ve AKP'si sahte güçler ile sizi inandırıyor ama biliyor ki asıl hedefi kendi imparatorluğunu kurmak.

Hayatı inanılmaz insanların zikzak çize çize yürümesidir ki siz inanasınız. 

Halkın dini inancı ve iradesi zayıf olursa şeytan ve elamanlaı bayram eder...

Allahsız siyaset ne dil ne de din, içermez!..

Siz siz olun sadece Allah'a inanın bana değil sevgili insanlar.

Sevgi çok kıymetlidir çöpe atmyın.

Şimdi Tayyip efendi beni hapse tıkamak için yeterince delilin olmuş mudur? Yahu boşa oyalanıyorsun! At beni zindana! Veya vatandaşlıktan at beni! 

Allah biliyor Tayyip Efendi! Kaçış yoktur!

Her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben bilen bir insan değilim.

 Halbuki ben zeki değildim... Kafamın içindeki zeka, beyin Allah'ın değil mi?

"Yarım Elma Gönül Alma" sözü sadece sözden ibaretmiş. içi boş bir söz imiş...

Beni hiçkimse ne sevmek zorunda ne de bana inanmak zorunda da değil.

Lütfen sizin Rabbiniz biricik tek İlahınız sadece Allah. Tayyip Efendi ne Tanrı ne de halife değildir.

Doğruyu siz öğrenin sevgili halk!

Hiç yorum yok: