ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

23 Mart 2021 Salı

R.T. Erdoğan ve Gizemli Kavgası

İstanbul Sözleşmesinin çok hızlı iptal edilmesi ile sorular oluştu.

İstanbul Sözleşmesinden haberim var mıydı, hatırlamıyorum. Ama Sözleşmenin içeriği hakkında hiçbir bilgim yok. 

Ben bu ve dünden bugüne değerlendirme yaptığımda vardığım sonuç: Sn. Erdoğan, birilerinin bir kavgası ve intikamı olduğu.

İntikam ve kavga kime?

Cevap: 1) Atatürk

2) İnönü

3) CHP

4) Cumhuriyet

5) Laiklik

6) İnkılap

........  vesaire.

Eğer doğru okuyamazsanız anlayamazsınız.

O eski videoları basın arşivinden bulun ve izleyin. 

Siyah beyaz bir video ünlü şair Necip Fazıl KısaKürek mikrofona neler anlatıyor? Hiç izlediniz mi?

Sn. Erdoğan'nın her konuşmasını izlediniz mi?

Erbakancılar halk önünde konuşulan konular ama halk olmadığında ne konuşurlar biliyor musunuz? Kapılar ardında neler vardı biliyor musunuz?

Ülkemiz gerçek bir kalkınmayı yaşasaydı ne mi olurdu?

Cevap: 1) iyi eğitim

2) Aylık 20.000 -30.000 TL. Asgari Ücret

3) Parayı veren düdüğü çalmaz idi...

Yani, herkesin evi, arabası olur ve iyi hayat yaşayan halk olurdu.

Doğruları yapmayan Siyasiler ve insanlarına, zenginlere ve patronlara dahil birilerine teşekkür etmiyorum.

Sn. Erdoğan ve ailesi de insanları da ve o dernekleri vakıfları vb. Halkın sayesinde çok iyi hayat yaşarlar ama neden doğru olanı yapmazlar? 

Sn. Erdoğan kendi CV'ini oluşturmuş nasıl mı? Cevap: Türkiye Başkanı . 

Sn. Erdoğan Hep haklı olur. Nasıl mı?
cevap: elde ettiği haklar, kazanımlar ve kanun ile. Çünkü o başkanlık koltuğunda oturuyor.

Eğer doğrular yspılsa herkes mutlu olmaz mıydı?

Allah'ın sayesinde Türkiye Cumhuriyeti vardır. Farkında olun.

Fettullah da Allah diyor ve Osmanlıcılık yapardı. Ne mi oldu? Katil mahluk oldular.

Demek istiyorum ki, ülkemizi yıkan içimizde...
Ülkemiz içeriden yıkılırsa bir vatanımız olmayacaktır. Dışarıdakiler değil yıkarsa içimizdekiler ülkemizi yıkar!..

Allah'a hamdolsun. Ülkemiz emin eldedir.

Asıl tehlike içeridedir.

Sağ ve Sol siyaset ile ülkemizde eğlenirler ama fırsat bulsalar Ay yıldızı yere çalarlar.
Dikkatli ve uyanık olmalıyız!

Siyaset Nedir?
Çıkar dünyası olduğundan asla dini ve dili yoktur. Siyasetin patronu Şeytandır.

İnsanlar ve Ölüler, putlar, ateş vb. Tanrı değildir.

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.

Bana değil Allah'a inanın ve güvenin, sığının.

Doğruyu sadece Allah bilir. 
Ben bilen bir insan değilim.

Ben sadece basından aldığım bilgilerle ve hayata baktığımda aldığım bilgiler ışığında bir değerlendirme yaparım. Doğru veya yalan, yanlış olabilir sunduğum her şey.

Ben insanlarca oluşturulan kümelerin insanı olmadım. Olmak istemem. Çünkü adalet hak-hukuk vesaire doğru işlemez, işletilemez. Lider ne diyorsa o olur. Benim Rabbim Allah. ben kümelerin insanı olmadığım gibi Küme Liderine itaat etmem! 

Son not: Erdoğan sayesinde bazı insanlar, o dernek ve vakıflar, her millet vekili çeşitli STK vb. Patronlar ve zenginler iyi hayat yaşar ama neden doğru olan bir türlü yapılmaz?

Sn. Erdoğan'ı şahsen tanımam. Ama beni soru işaretlerinde bırakıyor. Mesela, sn. Erdoğan gizli bir örgüt hesabına mı çalışıyor? 
Neden basına verdiği tatlı cümleler gerçek hayatta iyi bir karşılığı yok? Yani inanıyor ve gidiyorsunuz.. ne mi oluyor? eliniz boş olarak oradan ayrılıyorsunuz. Bu belki bir STK oluyor veya bir belediye, ya da gıda satan bir satıcı, devlet vesaire. Ve hayal kırıklığı kalan size. Böylece Erdoğan inandırıcı değildir. Bu sadece kısacık bir örnek.






Hiç yorum yok: