ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

4 Mart 2021 Perşembe

Siyasetin dümeni Gençlik

fotoğraf: by Murat YAZGI.


Genç nesil siysilerin kapsama alanına girmiş... 

Ben de gençtim ve ne mi oldum? Yaşım çok büyüdü. Yaşım 45 olmak üzere. 

Gençler ile hiç iyi bir iletişimim olmadı. Genç insanın diline hep yabancı kaldım. Onları anlayamadım. Eğer dil sorunumu çözebiseydim veya kısmen ne mi olurdu?
YouTube Kanallarım sesiz bir yer olmazdı ve ben ekonomik sorunlarımı aşmıştım. Videolarımın izlenmesi olmadığı gibi kanal aboneliğim olmuyordu. Böylece sesizliğe gömüldü kanallarım. Ben de para kazanamadım. Neyse.

Ne kadınların dilinden anladım ne de insanın dilinden...

Genç insana birkaç kelam edeyim ama siz okuyacak mısınız, bilemiyorum.  Neyse.

Siyasi saha nasıl bir saha biliyor musunuz?

Size tavsiyem: siyasete bulaşmayın. Eğitimli meslek sahibi bir yetişkin olduktan sonra hayatınız ile ilgili kararları daha sağlıklı verebilirsiniz. 

Gönül isterki siyasetsiz bir Türkiye Cumhuriyeti olalım. 
Siyaset nedir? 
"menfaat ve çıkar dünyası".

Siz gençler! Eğitim ve Mesleki hayat daha önemlidir. Siyaset ise; dünya süsü değersiz bir şey.

Çok eksik olacak bu yazı ama neyi nasıl yazabilirim ki? Siz benim dilimi anlayabilecek misiniz?.. 

Filmlerde ve oyunlarda görülen bir dünyanın içinde değiliz gençler! 

O ve şu bir şey söyler ama siz değerlisiniz gençler. Karar sizindir. Ancak ücretsiz internet teklifi alırsanız siz de bunu ayrımcısız her eve internet talebinde bulunun o insanlara (siyasilere). 

Bitlisten Acı haber! Bugün Akşam TRT Haber TV haber kanalından alındı bu acı haber. Askeri Helikopter Kazası. 

Allah şehitlere ve merhumlara Rahmet ve Merhamet eylesin. Amin. 

Not: Fotoğrafta görülen devrilmiş ağaç, yoğun kar yağışının ve rüzgarın da etkisiyle devrilen birçok ağaçtan biri. Bir nevi hayat... 

İnişler ve çıkışlar... üzüntüer ve sevinçler...
Öfke... vesaire. Hayat herkes için hayat...

Siz sevgiyi ve insanlığı kaybetmedikçe her düşüşten bir çıkış ve her yenilgiden bir zafer vardır... sabır ve sebat, azim ve sevgi ile yürüyün, çalışın veya hayat yolunda bir belki rehber.. En gerçek rehber Peygamberlerdir. 



Sevgili Gençler! Belki o ilgi alanınıza girebilecek ve size sevgi iletecek o cümleleri kuramadım. Cahilliğimi ve aptallığımı mazur görünüz. 

Kim olursanız olun ve ne yapıyorsanız yapın ama Yüce Allah'a inanın ve güvenin. Önemli olan siz iyi bir insan olun. Olun ki; hem tabiat hem de insan ve de uzay vesaire iyiliğiniz ve sevginiz dokunsun her yere. Bir taş bilgi ile üstüste konulan her taş ev olur ya da heykel vb. gibi.

Bendenizden bu kadar.

Bu kolaj size bir şey anlatıyor! Dinlemek ister misiniz? Bu kolaj içerisinde bir devrilmiş ağaç ve 2 gül fidanı veya gül ağacı. Önce kolajı inceleyin ve düşünün. Ne anlatılmak isteniliyor? Bu kolaj her şeyi ile gerçek. Tamamiyle gerçek fotoğraflardan oluşturulan bir kolaj. 

O ağaç yoğun kar yağışının ve rüzgarın etkisiyle devrilmiş bir ağaç. Gül ağaç'ı da yoğun kar yağışa ve rüzgarın sert esmesine maruz kalmış. Ve Gül hala hayata tutunabiliyor... ağaç da hayata tutunurken yorgun düşmüş... (mecazi anlatım.) 

Sonra ne mi olmuş? Devrilen ağaçlar belediye personelince ağaç doğrultularak ağaç kazıklar ile desteklenerek ayağa kaldırılmıştır. 

Gençler konuyu anlaya bildiniz mi? hayat böyle bir şey... destek alırsan düştüğün yerden ya kendin ayağa kalkarsın ya da uzatılan eli tutarak ayağa kalkarsın. 

Eğer hiçbir şey anlayamıyorsanız mühimdeğil. Siz eğitimli ve meslek sahibi olunuz.












                              

Hiç yorum yok: