ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

29 Ekim 2020 Perşembe

29 Ekim 2020

Atatürk'ümüzün bu güzel resmi internetten alınmıştır. Bilgi: Arama motoruna Atatürk yazıldı ve görsel aramada bu güzel resim tercih edildi. Arama Motoru İsmi: 
Duck Duck Go - DuckDuckGo

Cumhuriyet Bayramımızı Mutsuz olarak kutluyorum. Dini Bayramlarımız ve Cumhuriyet Bayramımız dahil her bayram bizim bayramımız. O yıllar da sen ve ben farkı yoktu... 

Sakal bırakmanın önemsiz olduğunu anlayın.
Ben de bazen bırakırım sakal ama istediğim bir zaman ve tarihte kesilir sakalım. 

Keşke hep beraber gerçek bir kutlama yapabilseydik.
Nasıl mı?

* Asgari ücreti 10.000 £ €/$ veya 20.000 ₺ yapıldığında. (Ancak 2020-2023 aralığında olmalı belirlediğim asgari ücret. Ancak yıllar geçtikçe döviz kuru farklı olacak. çağın ve enflasyonun altında ezilen olmaması için doğru olan asgari ücretin hep ay-yıldız bayrağımız gibi hep meblağ olarak yüksek olması gerekiyor. Cumhurbaşkanından ve Millet Vekillerinden çok daha yüksek olması gerekir asgari ücretin. İnşallah.)

* Her bebek ve her çocuk, genç ve yaşlı, kadın ve erkek ayrım gözetmeksizin kimliğine ve cebine bakmadan sevindirilmesi. 

Diyorum ki; Atatürkçülük, Osmanlıcılık, Tayyipçilik, Emperyalizm, Kominizim/Sosyalizm, Solculuk, Dincilik ile olmuyor. Siz sadece eğlenirken dünyada ve ülkemizdeki yoksullar ve tabiat vs var iken olur mu her kutlama bayram? 
Yukarıdaki yazımı okuyun hangisi doğru düşünün. 

Allah için karşılıksız verilmedikçe bayramlar hiç bayram olur mu? 

Not: Bugün Akşam saat 21.00 veya 21.30-35 gibi yazdım ve yayınladım ama yazmadan evvel düşünce arefesi var. Öyle şimdi olmuyor. Birçok aşama var zihin içerisinde düşünen insan için. 



Hiç yorum yok: