ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

30 Ekim 2020 Cuma

İzmir'de Deprem ve Ülkemiz

Afetzedelere Geçmiş olsun. Merhumlara ve Şehitlere Allah Rahmet eylesin. Sağlık sorunu olan insanlara ve canlılara Allah hayırlı şifa versin. Amin. İnşallah.

Deprem olduğunu nasıl öğrendim?
Bir kitapevinde çalışanlar arasında Deprem konuşuldu. Yarım-yamalak kulak misafiri oldum. Sonra adres değiştirdim. Ücretsiz bir wi-fi buldum. Bağlandım ücretsiz kablosuz sunulan yasal bir ağa. Haberleri okurken İzmir  ilimizde Deprem olduğunu ve şiddetini vb. Öğrenmiş oldum.

Önceki yazılarımda bahsetmiştim. Ücretsiz İnternetten yararlanmak zorundayım çünkü param yok. Devletimiz keşke interneti ücretsiz ve geniş kapsamı ile herkese özellikle köylere ve dağdaki insanlara dahil sunabilse interneti. Ama bu hayal. 

İstanbul'da yaşayan bir kimse olarak ücretsiz interneti bulursanız o da özel sektörde var. (Lokanta,  Restorant ve 2 farklı markette  var. Bazı ilçe ve şubeler.) Bunlar Ülkemizin en büyüklerinden sadece ikisi. Bazı AVM'ler)  Bûyükşehir belediyesi ve Türk Telekom ücretsiz internet veriyor ama bulursan. 

Eğer bulursan, kardeşim internet ve teknoloji çağın gerisinde kalmadan elindeki cihazın çağa uygun ise kaliteli değilse bile (bilirim o İPhone veya çok pahalı cihaz gibi kaliteli değildir ama yine de çağı kısmen yaşamış oluyorsan da internet hızın hem düşük hem de aldığın ücretsiz internet için yürüdüğün onca yol ve eskittiğin ayakkabıların için değmez aslında kardeşim. Ama mecburiyet . O Batı bizden çok daha ileride kardeşlerim. O siyah beyaz fotoğraflarda yürüyen merdiven görüyor olduğunda anlayacaksın.)

Gönül ister ki; şartsız ve koşulsuz,  kotasız ûcretsiz internet hem şehirde hem de dağda bile olsun. İnternetin ve GSM'in ulaşmadığı ülkemizde ve dünyada hiçbir insan kalmasın. Ve üstelik ücretsiz ve sınırsız olsun. 

Ûlkemizde Ücretli ve ücretsiz internetin hızı; Ve hız çok düşük ya! 

Elon Musk interneti uydudan vermekle doğru bir iş yapıyor ama maalesef ücretli hizmet.
Yaparsa ücretsiz onu da Google Amca yapar. Bil Gates ise belki indirimli veya ücretsiz yapar. Türkiye Cumhuriyeti kendi ülkem ama yapacağını hiç sanmıyorum. Çünkü hayal olur. 

Örneğin Türk Telekom ücretsiz bulut hizmetini sadece 2 GB olarak veriyor. 50 sene önce verilse anlardım. O yüzden bize gerçek hızda internet hayal olur. 

Not: verilen bilgiler günümüzde veya kampanya,  ay, gün,  hafta vs. gibi. Farklılık gösterebilir. Doğru bilgi olmaya bilir. VS. Bilginize.

Ücretsiz internet ve çeşitli hizmetleri ûcretsiz sunanlardan Allah razı olsun. Herkese yürekten teşekkür ederim. Belki ülkemiz gerçek bir ülke olur da sanat konuşulur. Yani, yoksulluk ve tüm sorunları aşmış olmak ve çağın gerisinde kalmamak. Cehaleti,  saçmalıkları ve vs. sonlandırmak. Bunlar biterse sanat konuşulur.

Hiç yorum yok: