ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

8 Ağustos 2021 Pazar

fotoğraflar


1) orman yangınlarıyla mücadele edenler.

2) Müzikle eğlenenler.

3) hasta çocuklara hastanede müzikli etkinlik.

Bunlar kısacık ama çok ilginç fotoğraflar.

Elbette Dünya Dönüyor... Hayat Devam ediyor...

Hiç kimseyi kınamayalım. 

İki ünlü fotoğrafına bakalım:
birisi ailesiyle tatilde.

Diğer ünlü ise orman yangınlarıyla mücadelede.

O ünlü ailesini korumak için yanlarında.

Diğer ünlü ailesini bırakmış (belki anne ve babasına emanet etmiş) yangına koşmuş.

Orman yangınlarıyla hava ve saha mücadelesinde çok fazla görevli olduğu gibi gönüllüler de vardır. Her birisinden Allah razı olsun.

Kimseyi kınamayın. tepkiyi sunarken akıldan, vicdandan da olmayınız.
 
Kısaca tepki: bir yemek fazla tuzlu olursa yenilmez olur... bu basit anlatım dilidir.

*****
Ve son olarak:

Türkiye Cumhuriyetini Halk Yönetmelidir.
Siyaset ülkemize mutluluk getirmedi.

Erdoğan ne diyorsa hep o! bu doğru değildir, kardeşlerim. 

******

Türk Öz be öz Türk olmalıdır. Azerbaycan ve diğer Türk kardeşler ile  iletişimde olmalıdır.
Türk'lük özü ve bağ kalbinde ve ruhunda olsun. 

Mustafa Kemal Atatürk'e sevgi ve saygı gerçek olsun. 

Atatürk der ki:
Ne mutlu Türküm diyene. 
Bu söz/cümle yüreğinde ve damarlarında  olsun.

Bu neden? Allah biliyor.  Bir kısaca açıklama yapayım. 

Ben İstanbul doğumlu bir yetişkinim. Ve ne diyorum? Ne mutlu Türk'üm diyene. 

Siyasetle hiçbir ilgisi ve bağlantısı olmayan en doğru söz: Ne Mutlu Türk'üm diyene. 
Müslümanlık Türk olmayı zenginleştirir.

*******

Son kez:

birçok yazı yazdım ve bilgi, nasihat verdim. Her konuya maydanoz oldum. İzlenmeyen videolar ürettim. İnternet üzerinden Ziyaretçi çekmeyen işler yaptım. Tabiri Caizse yıllardır sinek avladım. Ve bugün de hiçbir değişiklik yok.

Her şey Fasa Fiso. Siz Cennet istiyorsanız eğer 'dosdoğru tertemiz insan olun'uz.  ve Allah'a inanan bir kul.

Not: bu fasa fiso konusu için hatırladığım şeyleri yazayım. 

1) Yeşilçam filminden bir sahneyi hatırlayınız. Kemal Sunal eline aldığı kitabı okur. Kitap aşk konusunda tavsiyeler içermektedir. Kemal Ağabey, her sahifede ki tavsiyelere uyar ama bir türlü olmaz. Defalarca denemeler yapar ve yine olmaz. Kadınlar hep hayır demiştir. Çapkınlık işte.

Ve ellerinde tutuğu kitap Kemal Ağabey'in bilinçsiz bir hareketiyle kitabın arka nüshası ve son söz olan bir küçük kağıt düşer. Kısa bir şaşkınlık yaşayan Kemal Ağabey hemen yere doğru uzanarak kağıt'ı alır. Ve okumaya başlar. 
Yazar der ki son söz olarak;
Her şey fasa fiso. Ve umutlandıran sözlerden sonra helallik ister. Vesaire.

Diğer Fasa fiso: 
ünlü rock şarkıcı ve benim de severek dinlediğim değerli müzik insanı Teoman.
bildiğim kadarıyla Kendisi ilk yazarlık deneyiminde yazdığı kitabın ismi Fasa Fiso olmuştur. 

Neden Kemal Ağabey? O karekteri canlandıran başrol oyuncusu Kemal Ağabey (Kemal Sunal) idi. Fakat o canlandırılan karekterin ismini hatırlayamadım.


Önemli ❗❗❗❗♥

Bu yazı: yalan,  yanlış,  eksik ve hata içerebilir.
Çok da doğru bir yazı olmayabilir.










Hiç yorum yok: