ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

7 Ağustos 2021 Cumartesi

itirafım.

Yıl 2016, 15 Temmuz. Fetö örgütünün darbe kalkışması. Canlar, canlarımız... kimi şehit, gazi vs...

Ben ne yapıyordum? TV Kutusunun karşısında Darbeyi izliyordum. 

Bir şey yapmadım.

Halbuki daha önceki yazılarımda neler neler yazdım. Bu konuda da yazdım.
.....

Ama hasta olmasaydım belki orman yangınlarını söndürmek için gönüllü olabilirdim ama param yoktu ki, nasıl gidecektim? Kim destek olacaktı bana?

Orman yangınlarıyla mücadele eden her kim ve inancı ne olursa olsun onlar gerçek kahramandır. Herbirinden Allah razı olsun.

Azerbaycanlı,  Rus, Türk,  Gönüllü ve Orman işçileri köylülere,   diğer kahramanlara teşekkürler! 

T.H.K. konusu can sıkıcı. Bi'rahat bırakın şu konuyu. Halk yönetime gelirse gereği doğru yapılmalıdır. Konu siyasi ve başka şeyler de içeriyor.

Merhum ve şehitlere Allah rahmet eylesin.
Gazilere ve sağlık sorunu yaşayan insan ve canlılara Allah şifa versin.

*****

Eğer bir eleştiriniz olacaksa bana iyi bilin ki ben hiçbir siyasiye ve lidere diz çökmedim. Eleştiri getirirken bu bilgi aklınızda olsun.

****

Ünlü oyuncu ve kişi Can Yaman'nın babası Help Turkey konusunu çok güzel açıklamış.
Ellerinden öper babamızın sevgi ve saygılarımı sunarım. 

Mustafa Kemal Atatürk'ün bir sözü: Asil kan damarlarınızda vardır. İnsanın içinde ki Güç ve Kuvveti çok güzel anlatan bir söz.

"Yüce Allah insana şah damarından yakındır".

Help Turkey, Türk ve Müslümanlığını veya iyi bir insan olduğunu unutmak isteyenlerin bir oyunu idi. Bazı kimseler bilmeyerek Help Turkey etiketini sosyal medyada paylaştılar. Farkında değilseniz eğer lütfen son veriniz yanlışa.

*****

Önemli ❗❗❗❗♥

Bu yazı: yalan, yanlış,  eksik ve hata içerebilir.
Çok da doğru bir yazı olmayabilir.

Türkiye Cumhuriyetini Halk Yönetmelidir.

Belki ziyaretçim yok ama ben yine de yazmaya devam ediyorum. Elhamdülillah!

Eski manken ve yeni şarkıcı Tuğba Özay hanımın ve diğer vatandaşlarımızın sağlığı ne durumda bilmiyorum. Allah her sağlık sorunu olan  insan ve canlılardan, taiattan olanlara da hayırlı şifa versin. Amin. İnşallah. 

Moralinizi bozmayın! Nasrettin hoca fıkraları ve diğer komik hikayelerle gülebilirsiniz. Dua edebilirsiniz.

bu yöntem nedir? İş makinesi veya traktörlere takılacak kazı aparatıyla hendek açılır. Bu yöntem yangının binaya ve termik santrale ulaşmasını engellemek için yapılan bir yöntemdir.

 Ağaçların kesilmesi ve toprağın kazılarak hendek oluşturmak benim için acıklı bir yöntemdir. Acaba daha iyi yöntemler bulunabilinir mi? Çalışmak ve çalışmak gerek bulmak için. 

Savaşlarda da hendek kazılır. Buna mecbursun. Açık hedef olmamak için. Ülke savunması ve canların ölmemesi için...

Yangınları kontrol altına almak ve söndürmek için iyi yöntemler bulmak için çalışmak ve çalışmak gerek.

Son not:

Sayın, Akşener Haram etmiş! 
unutulmasın ki;

Siyasetçileri ve liderleri halk baş tacı yapar...
Ve bu halkın parası ve devlet imkanlarından en iyi yararlanan maalesef siyasiler ve diğer.

Sayın, Akşener'i sakinliğe ve duyarlılığa davet ediyorum.

Birileri ülkemizin devleti sayesinde zengindir. Bun da vatandaşlarında katkısı vardır. Sevgi ve saygı, saflık vb. içerir. O tepkili vatandaşların ne suçu var? Halk sevmiş  ve saygı duymuşsa ne suçu var? 

Hergün gazeteler ve kürsülerden halkı dolduruşa getiren kimlerdi? O vatandaşların ne suçu var? Siyasiler herbiriniz (ayrımcısız) ve medyanızla hatalısınız.



Bir tepkiye karşılık haram etmek hiç doğru olur mu? 

Akşener'e bir tavsiye: oy almak istiyorsan stratejik düşün ve tepkilerinde aşırıya kaçma. "Yarım Elma Gönül Alma"... 

halkı düşünen ve doğrusunu yapan ülkesini de kalkındırmış olacaktır.

Siyasilere bir tavsiye: halk ile kavga etmeyiniz.

Ülkemiz Türkiye Cumhuriyetini Halk Yönetmelidir. 

Ve en önemli:

Yangın nedeniyle evini kaybeden afetzedeler için konteyner evler kurulmuş. Alt yapı vs. Var konteyner kentte. 

Fakat bu konteynerler teneke.. Demir.  Yazın sıcağında afetzedeler pişmez mi? 

Bari bir gölge oluşturmak ve böylece güneş ışınlarının ve sıcak etkisinden korumak için konteynerlerin üzerine şemsiye misali çatı oluşturulabilirdi.
Güneşin ve sıcağın etkisinden hem insanları hem de mübarek canlıları korumak gerekir.

Aslında Tropik adalarda olan o büyük yapraklar bu konteyner evler için bir çözüm olabilirdi. 

O büyük yapraklar konteynerin üstü örtülerek afetzedelerin pişmesi engellenebilirdi. Öyle büyük yapraklarımız yoksa bile mutlaka bir çözüm bulunmalıdır. Önerdiğim çözümler elektirik tüketimini azaltabilirdi. Serinlik için Elektiriğe yüklenmek de çok doğru değil. 

Çözüm var! Siz yeterki aklınızı işletin...









Hiç yorum yok: