ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

6 Ağustos 2021 Cuma

Aleyna Çakır ve Kızlarımız

Ümitcan Uygur isminde 20-25 yaş aralığında bir erkek cinayetten şüpheli.

Gencecik 20-25 yaş aralığında kızlarımızın ölümünde Ümit Can Uygur şüphesi...

Ümitcan, basına yansıyan ses ve videolar, yazılarından çıkardığım sonuç şüpheli sıfatını hak ettiği idi. 

Konunun elbette içeriğini çok iyi bilmiyorum.
Ben de bir şeyler yazmak istedim.

Ümit'in Annesi vefat etmiş. Eğer intihar ise vicdanen rahatsızdır. Eğer ki, ölüm bir cinayet değilse ve veya her halükarda ölümün arkasında 'sır' olduğu kaçınılmaz.

merhume anne Ümit'i 9 ay karnında taşımış. Sevmiş. Koklamış... Annelik vazifesinin en güzel zamanlarını geçirmiş. Ümit, büyür okula gider. Ve kimbilir kimin tavsiyesi veya teşviki sayesinde Boks sporuna merak sarmış. İyi bir Boksör oluvermiş.. yıllar yılları kovalamış...

Ümit'in hayatına birçok insan girmiş ve çıkmış. Kız arkadaşları olmuş. Eve davet ettiği kızlar...

Bazı zararlı içecekler de hayatına renksiz bir hayat katıyormuş. Ümit işte... O farkında mıydı?.. 

Kızların aileleri durumdan belki de şüphelendiler veya nasihat ettiler.
Kızlar söz dinler mi?.. Ayakları havada ve akıl yerinde mi?..

Kızlar da belki de yavaş yavaş şüphe duydular... Ümit'in istekleri, davranışları... sözleri...

Kızlar belki kendileri sonlandırmak istediler bu adı konmamış ilişkiyi... 
Kızlar nasıl bir şey içerisinde olduklarını farkedemiyorlar ve kendilerince sözlerinin geçeceğini sanarak... 
Olmuyordu. Ümit söz dinlemezdi.

Kızların gücü yetmedi ve tükendi...

Kızlar polisten yardım istemişler miydi?.. bilmiyorum.

*****

Bahsi geçen Ümit isminde ki şahıs basın haberlerinde serbest kaldığı yönünde idi.
Ve başka bir kızın ölümünde şüpheli sıfatıyla gözaltına alındığını okursunuz, basından.

Serbest kalmasında ki gerçek nedir, bilmiyorum ama tahminim ise; Olayın olduğu gün alkollü olduğu veya zararlı madde kullandığı ve böylece olayın hatırlanmadığı olabilir. Bu da delil yetersizliğinden serbest kalmış olabilir zannımca.

Fotoğraflardan baktım kız evlatlarının çiçekti herbiri... Aileleri mürvetlerini görmek isterdi ama mezar oldu onlara...

Aileler için büyük üzüntü.

****

Ümit'i koruyan ve kollayan varsa şeytanın dostlarıdırlar. 

Tahminime göre ülkücü kabadayılar var mıdır bu işin içinde? öyle ooooo! demeyiniz. Soru sormak da bir şeydir. 

Veya Fetö ve siyasi bağlantı?

******

Rahmetli Sakıp ağa'nın bazı erkek torunları çapkınlık haberleriyle basına manşet oluyor.

Halbuki bu torunlar koskaca şirket ve büyük ekonomi yönetebilecek kapasitelerinde olması gerekiyordu ama çapkınlık ile meşgul olunmuş. 

Aygün isminde gencecik 20-25 yaş aralığında bir kızımız mahkeme dosyalarıyla uğraştırılıyor...

****

O Aygün kızımızı şahsen tanıman ve torunları da tanımam. Ama "yarım elma gönül alma var"... kızcağızın gönlünü almak hiç akılda olmaz mı ya? 

Aygün'ü düşündüğümde ya nefret duygusu, psikolojik hastalık veya gerçekten de seven bir insan soruları oluştu ben de.

Nefretten belki bir aşk doğar ve evlenirler.

Bembeyaz gelinlik içerisinde her gelin öyle güzel ki elmas, altın, yakut ve safir gibi değerli taşlar sönük kalacaktır...

*****

Yeni dünya çok farklı...

Ben 45 yaşındayım daha bir çiçeğin elini tutuğumu sadece tokalaşma haricinde  hatırlamam.

Param olmadığı için aile kurumuna giremedim. 

İslam ve ahlaki olarak bir kadın bekar bir evli ve bekar bir erkeğin evine izinsiz evden içeri adım atamaz. Doğru bilgi Kur'an'da vardır.

Bazı kimseler sözlü, nişanlı ve bekar olsun-olmasın İslam ve ahlak dışı olanı benimsiyorlar. 

Sosyal medya bile insanı imandan eder...

Zina günahtır. Lütfen yaklaşmayın! Sevgi ve saygı iletişim ile çözüm vardır. Hatırlayınız!

******

Ülkemizi yöneten hükümetin elindeki listeler yırtılsaydı halk sadece karagün de mutlu edilmezdi..

Halkın akan gözyaşları sevinçten olmalıydı. 
Maalesef üzüntüde Devleti görüyor halk.

Zaten afetzedelerin cebinden bir kuruş çıkmadan evleri, eşyaları, traktörleri vb. Yenilenmez miydi? tahminim bu yöndedir.

Elazığ depreminde afetzedeler için yeni toki kontlarından ev sahibi olmaları için afetzedelerin cebinden hiç mi para çıkmadı?
bedava mı tokiden ev sahibi olmak?

******

Magazin basınına düşen Süreyya Yalçın haberi bayağı eleştiri vardı.

Süreyya hanım ünlü ve zengin bir kadın. Evli veya bekar bilmiyorum.

İlk magazin manşetine düşen Süreyya hanım büyük eleştiri almıştı. 
Süreyya hanım bir teknede sosyal medya için fotoğraf çekilirken arkası dönük vaziyette idi. 

Arkası dönük olan Süreyya hanım arka planda kalan ormandan yükselen dumanı farketmesi imkansızdı. Bu yüzden tabi ki eleştiri aldı.

O yapılan eleştiriye bir cevaben büyük harflerle görülebilir ve okunabilir olarak orman yangınınnın olduğu bölgeye bir kapalı minübüs panelvan ticari araba ile yardım ulaştırır. Ve böylece eleştirilere cevap vermiş olur.

******

Şahıs ve isimleri şahsen asla tanımıyorum.
Basına yansıyan görüntü ve yazılardan yola çıktım ve bu yazı oluştu.

*****

Önemli ❗❗❗❗❗♥

Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir. 

Ben asla bilen bir insan hiç değilim. 

Bahsi geçen kişi ve kurumların hakkı saklı kamakla birlikte Adalet ve Hukuk çerçevesinde aramalarını istirham ederim.

Özür dilerim. Herkesi Seviyorum! 

Ben hiçbir kimseye diz çökmedim. 
Param ve arkam yoktur. Ben sadece Yüce Rabbim Allah'a aitim.

Son not: Eğer param olsaydı Anne ve Babam için bir hekimi getirebilirdim. Çünkü sağlık sorunleı var. Ben de var ama sağlık sorunu önemli değildir. Bana "kalmaz bu dünya" .Elhamdülillah!

Halk eğer isterse Türkiye Cumhuriyeti yönetiminde olurum. Ama ben Halk yönetsin ülkemizi. Çünkü vazgeçtim.

Türkiye Cumhuriyetini Halk yönetsin.

Ben sadece bir insanım Süpermen değil.
Hatasız ve kusursuz, günahsız bir insan hiç değilim.

Bu yazı: yalan, yanlış, eksik ve hata içerebilir.
Çok da doğru bir yazı olmayabilir.








Hiç yorum yok: