ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

5 Ağustos 2021 Perşembe

Vah vah vah! FETÖ

El emojisi ile gösterilen yazıyı dikkatli okuyunuz. 

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞



Fetö üyelerinin kullandığı dil bile hiç değişmemiş... İngilizce dil bile Türkçe. 
Help Turkey Etiketi bile Türk işi.. Fetö'nün kullandığı dil bile Türkçe. 

Türkiye Cumhuriyetini kalbinizden ne de ruhunuzdan söküp atamamışsınız Fetö üyeleri. Gelin Kendi ülkenizde Pamuk kalpli Erdoğanın kollarına... Korkmayın! Bir şey yapmaz!

Amerika'nın ve Avrupa'nın ve de şeytanın kölesi olacağınıza Ülkenize gelin.

ha bana kalsaydı eğer çok şanslıydınız!
Nasıl mı?

Hergün 100 kırbaç yerdiniz. 

Gazeteci Can Dündar Almanya'da Amerika'n bayrağını üzerine yorgan gibi örtmüştü.
Güya aklınca mesaj veriyordu. Amerika ve Avrupa kollarında mutluluk pozları veriyordu.

Türklerin kanında başka bir ülkenin ve bayrağına diz çökmek yoktur! mutsuzluk vardır...

Siz yine Pamuk kalpli Erdoğan'a teşekkür ediniz. 

Ülkesinden uzak olanlar ülkesini unutabilir mi? Unutamaz...

Bana kalsaydı o kaçaklar ölmek için hergün yalvarırdı bana. Ama ben eğer olsaydım...

Neyse şaka bir yana. Kaçaklar için; Cennet vatanınıza ihanet etmeyiniz...

********

Küresel Isınma ile yeni şeyler öğreniyoruz...

Grip. Evet. Soğuk algınlığı ile kendisini gösteren Grip hastalığı. Bu yaz günü ve sımsıcak yaz mevsiminde Grip hastalığı olduğunu öğrendim. Hekimler daha iyi bilir.

Kış mevsiminin soğuk günlerinde insanlar Grip olurdu. Küresel Isınma ile birlikte hastalıklar da değişime uğruyor olduğunu anlıyorum. 

Şunu ifade edeyim ki; Aşı karşıtlığı ve bilirim edası insana sağlıklı bir yaşam vaad etmiyor.
Ha şu olur du: Şehir hayatını terkedip insanlar arasında bulunmuyarak belki size psikolojik olumlu etki verebilir. 

Vakit varken sağlığınızdan olmayın ve ailenizle geçireceğiniz güzel günleri hüzne boğmayınız. 

****

Allah'a şükür bugün ikinci doz Biontech aşımı oldum. Hamdolsun Allah'a iyiyim. 

****

Askere giden herkes iğne olmak zorunda. Hayır demek ne mümkün? Hele bir Hayır de! Disiplin Cezası ve kimbilir daha neler neler var.

Pamuk kalpli Erdoğan varken siz hayır diyebiliyorsunuz ya! 

Şaka bir yana. Aşı olmak ya da olmamak karar sizin. Lütfen düşünün.

****

Kimisi de aşı olduktan hemen sonra sigara içti. Halbuki sigara cennetin bir meyvesi değildi... sigara öyle zararlı ki tahminleriniz çöpte bir atık olur...

****** 

Cennetin içecekleri ve meyveleri asla insana hiçbir zarar vermez. Biliniz. 

*****

Yaya geçitlerine ve Trafik lambalarına ve diğer önemli noktalara Kameralı görüntüleme önlemi yapılmalıdır. Neden?  Kural dışı davranan sürücü ceza yesin diye. 

Yaya geçitleri yaya ve canlılarındır. Yolun karşısına geçen yayalar ve canlılara saygılı ve dikkatli sürücü olunuz. 
Sürücüler! Kurallara uyunuz! 

*****

Eğer doğruysa ünlü oyuncu ve belediye başkan adayı olmuş Emre Kınay'a bir çift diyeceğim söz: Doğru değildi. Özür dileyiniz.

******

Afetzedeleri ve canlıları, tabiatı sevindiren  herkesten Allah razı olsun.

*****

Eski Manken ve yeni şarkıcı Tuğba Özay hanıma geçmiş olsun. 

Konunun içeriğini bilmeden şunu ifade etmiştim: Korktu. Heyecan ve Panik yaptı. 

Bazı kimseler ve bir medya organı dahil, yanlış şeyler söylemiş ve yazmış. 

Siz neyi nasıl ve okuyup anladınız?!

Tuğba da ben gibi, sen gibi bir insan. Kim olsa korkmaz mı o alevleri görünce? elbette insan psikolojisi var.  Başka başka yerlere çekmenin olayı kimseye faydası olmaz.

Sayın, Tuğba Özay hanımdan Özür dilemenizi istirham ederim.

******
Kimliği gizli bir kimse değilim.

Örgüt bağlantım yok. O veya şu yok.

Eğer bir şeyler bulunsa idi o pamuk kalpli Erdoğan beni kodese atarak Dünya hayatının ekonomik, maddi, manevi vb. Sıkıntılarından kurtarabilirdi. O başkalarının pamuk kalpli Erdoğan'ı. 

Can Dündar, Fetö üyeleri, Adnancılar ve diğerleri çok şanslı! Çünkü pamuk kalpli Erdoğan var.

Vatandaşlıktan atılmak istedim olmadı. Kodese de atılmadım. İstifaya davet ettim Erdoğan'ı gene olmadı. Yahu çok şanslısınız! çünkü pamuk kalpli Erdoğan var. 

******

Bedava hayat yok! Maalesef. Öyleyse Haydi Gel Köyümüze Geri dönelim...

******

Önce Allah'a en sonra Mustafa Kemal Atatürk'e teşekkür ediniz. Düşman olmanın kimseye faydası olmaz.

Atatürkçü değilim. Türkçü değilim. Kürtçü değilim. O veya şu değilim. 

****

Devlet okullarında eğitim nasıl olmalıydı?
ilk ve orta, lise için:

Çirkin betonarme yapılar değil,  oyun alanları, bahçeler olmalıdır. Çocuğa okula sevdirecek çözüm önerileri:

asfalt ve betondan arınmış okullar ve oyun alanları. Yüzme havuzu, oyuncaklar, dil öğreniminde ve derslerin anlaşılmasını sağlamak için tiyatro ile öğrenim.
Trafik polisi kıyafetini giymiş çocuklar...
(Trafik polisi kıyafeti ifadesi: Çin, Kore ve Japonya'da uygulanan eğitim sistemi benzeri ifade çağrışımını fark ettiniz mi?)

Kısacası hayatı kısmen küçücük de olsa öğrenecekler ama sömürü ve ezilmeden öğretmek, çocuklara hayatı öğetebilmek. Dersleri konuların anlaşılmasını sağlamak çok önemli ama doğru dil SEVGİ...

A B C içerisinde sıkışmayan hür akıllı ve iradeli özgür insanlar yetiştirilmelidir. 
Kula kul olmayan insanlar yetiştirilmelidir.

Siyasilere, örgütlere diz çökmeyen ne de onların kölesi olmayan insanlar yetiştirilmelidir. 

Çamurla eğlenen ve yuvarlanan çocuklar ve gençleri neşe içinde görmek istemez miydiniz? Öğrendiğini de fark edeceksiniz.

Hayır yapma! Hayır dokunma! vb. Emir kipleri ile ne öğretebiliriz?.. Düşünün.

****

Küçümsemeyin! Türk Aşısı veya yabancı Aşı olabilir. Küçümsemeyin herhangi bir insanı dahil bir şeyleri küçümsemeyiniz... Bilimi de küçümsemeyiniz. 

Aslında küçümseyenler sadece kendi akıllarını vb. Küçümserler. Farkında mısınız?

******

Son olarak not:

Covid -19 için olunan aşı bazı yaşlı ve birçok ilaç kullanmak zorunda olan insanlarda ilk etapta farklı etkiler gösterebilir. Bunu bazı insanların eğer doğru ise aşı olduktan sonra yaşadıkları tecrübe oldu onlara.

 Benim yaşım 45. İkinci doz Biontech aşımı bugün itibariyle oldum. Her iki doz aşımda olumsuzluk yaşamadım. Lütfen olumsuzluk yorumlarını doğru kabul etmeyin. Bu olumsuzluklar konusunun bir açıklaması bilimsel olmalıdır. 

Korkmayınız! Bu dünya kimseye kalmaz! İnsanın çilesi ve çektiği sıkıntılar da kalmaz bu dünya da. (...)  

Allah'a hamdolsun iyiyim. Aşı olmak ya da olmamak. Karar sizin.

*****

Türkiye Cumhuriyetini Halk Yönetsin.

Bu benim Aşı Kartım. Üstelik kimliği gizli bir kimse değilimdir.

Size çok Önemli bir bilgi vereyim.

Ululuk,  Yücelik,  İlahlık,  Tanrılık sadece Allah'a mahsustur. 

Ve her şeyin en doğrusunu sadece Allah daha iyi bilir. Ben kim miyim? Murat YAZGI isminde Türkiye Cumhuriyeti bir vatandaşı.

Ben mükemmel ve bay harika hiç değilim.
Doğru nedir bilmiyorum. Bana değil siz Allah'a inanın ve güvenin.

Önemli!  ❗❗❗♥

Covid-19 Aşısı ile ilgili doğru bilgilerden biri Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı ve Türk Hekimlerinden bilgi alınız. 

Ha bu arada bu ve benzeri web sitelerinden öğrendiğiniz, okuduğunuz ve izlediğiniz video, dinlediğiniz sesli yayınlar/içerikler doğru olmayabilir. Doğru bilgi içermeyebilir. 

Siz yine de Doğru bilgiyi doğru kişi ve kurumlardan, hekimlerden, Sağlık Bakanlığından bilgi alınız.

Aşı ve her türlü şey için doğru bilgiyi doğru adresten alabilirsiniz. Benim adres çok da doğru olmayabilir.









Hiç yorum yok: