ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

2 Ağustos 2021 Pazartesi

Defne Samyeli sunar...


Değerli bir insan, eski bir haber spikeri, yeni işi şarkıcılık. O bir Defne Samyeli. 

Mynet web sitesinden alıntıdır. 

Mynet web site ziyaretimde Sayın, Defne Samyeli hanımefendinin yazısını ve bu yazısı sosyal medya üzerinen paylaşılan ve basın mensuplarınca ilgili basına iletilerek haberdar olmamı vesile olan basınımıza çok teşekkürler. Böyle güzel paylaşımlar hoşuma gidiyor. 

Öncelikle sözü yazıya çevirerek kısaca teşekkür edeyim.

Sayın, Defne Samyeli

Bu harika yazınız için çok teşekkürler.

Allah sizden ve evlatlarınızdan, alinizden razı olsun. Maşallah!

Sayın, Defne Samyeli hanımefendi

Sizi candan ve yürekten kutlarım! 

Belki bu yazdıklarımdan hiç de haberiniz bile olmayacak.. olsun. Tarihe not düşüldü.

Not: bunca yıl yazdım.. hiçbir yazım ne Ankara'yı mesken tutmuş siyasilerine ulaşmış ve gereği yapılsa idi o Sayın Erdoğan Hz. Dediği 'Aziz Millet' içerisinde kendimi görebilirdim. Olmadı. Kendi ülkem beni hiç görmez ve ne dense duymaz olmuş...

Her neyse. İnşallah ülkemizi Halk yönetir. 

Defne hanımın yazısına eklemeler yapardım ama vazgeçtim. Ne beni gören var ne de sözümü dinleyecek, dinlediğini doğru anlayıp hayata mutluluk katacak kimse henüz yoktur.

Ülkemiz Türkiye Cumhuriyetini Halk yönetsin.




Hiç yorum yok: