ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

11 Ağustos 2021 Çarşamba

ne yaşadım ?

Neredeyse Annem tabutuma sarılıp ağlayacaktı... 

CHP'li ve AKP'li Belediyeler...
Valilik...
Kaymakamlık...
İç işleri bakanlığı açık kapı mobil uygulaması.

Kamu ve Kurumlar...

AKP görüntü vermenin ötesine yine bir kez daha geçmedi. 
Belediyeler, kamu ve kurumlar ne hale gelmiş, getirilmiş böyle!?

Bugün yaşadıklarım Siyasetsiz bir Türkiye hayalimi canlı tutmam gerektiğini anlattı bana.  Biliyordum daha fazla istiyorum artık siyaset içermeyen Türkiye Cumhuriyetini.

    Her şey görüntüden ibaret imiş. AKP ve CHP siyaseti.

Ağzından Bal akan Erdoğan, ne den ilgisizdi?
Kendi belediyesi bile vatandaşa çözüm üretmedi.

Sosyal Yardım hem Valilik ve Belediyecilikte ki gerçekten çözüm merkezli yani insanı annesine kavuşturacak bir merkez değilmiş...

Devlet içinde Devlet olunursa hiç Devlet halkın olur mu? Siyasilerin ve birilerinin olmuş Devlet.

Hergün AKP'li ve CHP'li siyasiler şov yapmak yerine halkın mutluluğu için çalışsalardı.

Afet bölgelerinde görüntü veriliyor o kadarcık.
Afetzedeler kimbilir toki konutları için cebinden kaç para çıkacak? Hiç bedava ev olur mu?

Erdoğan diyor ya; söke söke alınacak! 
Millet daha kaç defa cebinden para cüzdanını çıkaracak ?

Ey Türkiye Cumhuriyeti Kardeşlerim!

Siyasetin ülkemize hiç iyi bir şeyi olmaz mı?
Millet Bahçeleri, İbadethaneler...

Kardeşlerim! bu siyasetin oluşturduğu Devlet ne berbat şey imiş. Yardımına gelen yok!..
TV'de sunulan herhalde sinema!

Eğer cebinizde paranız yoksa ve destek te hiç yoksa bir başınasınız. 

Ne dost bildiğin yanında ne de Devlet...

Nasihat:
sağlık ne güzel bir şey.
İyi bir aile olmak.
Ve bazı şeyler için para gerekiyor.

*****

Benim eve gelişim hiç olmayabilirdi. 

Devlet hastahaneleri için vatandaşlardan dünya para alınır söke söke....
Ama gel görki, Allah düşürmesin.. düşeni de Allah kurtarsın. 

105 T.L. civarında bir para Taksiciye ödemeseydik eve gelmek hiç mümkün değildi. 

Allah için yapılsa idi mutluluk tabloları oluşabilirdi... 

Şahsi ve örgütsel, siyasal değil de Allah için yapılırsa doğru ve güzellik oluşmaz mıydı?

ERKEN SEÇİM ŞARTTIR. 

GERÇEK İKTİDAR YA PEYGAMBER OLMALI YA DA HALK.

TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ HALK YÖNETMELİDİR. 

BU SİYASET MAĞDUR EDİYOR VE DEVLETİN DOĞRU İŞ YAPMASINA ENGELLDİR.

DEVLET İÇİN DE DEVLET ASLA KABUL EDİLEMEZ! 

Siyasetçilerden ve yasal-yasa dışı örgütlerden ve herhangibi bir liderden medet ummayın!

*****

Ben, Covid-19 hastahanesinden bugün taburcu oldum. Karantina sürecim ev de devam edecektir. Eğer taksiye verecek para yoksa, devlet zaten yoktu...

Ben ikinci biontech aşımı olduktan iki gün içerisinde bu Coronavirüs beni ziyaret etti. Böylece Covid-19 hastalığımın ilk belirtisi 39° bir ateş ile kendisini gösterdi. Ilık veya ayarlanmış sıcak  su ile alınan duş ısıyı düşürdü. 

Bu güzel ülke ve devleti sadece birilerinindir.
Basın da izlediğiniz, görüntüler sadece bir sinema. 

"Kula kul olmayınız"!


Önemli ❗❗❗❗❗♥

Bu yazı: yalan, yanlış,  eksik ve hata içerebilir.
Çok da doğru olmayabilir.

Allah'ım sen olmasaydın ben dünya yaşamında yoktum.. Taksicinin sarsıntılı araba sürmesi ve rüzgara öyle tutuldum ki terledim. Taksiciyi kibarca uyardığım halde ve isteğime kayıtsız kalışı.. maskesiz oluşu babamla beni ev yerine bir Camii'de cenaze namazımız kılınmasıyla kara toprak ev olacaktı bize..  Annem tabutuma sarılabilirdi. Annemin yaşadıkları,  duyguları ne acı!

Oysa Siyaset ve Devletçikler biz insanları daha ölmeden mezara koyuyor... Farkında mıyız?

Allah'a hamdolsun. 

Şaban bir sahne de ne diyordu? Herkes birbirinin hakkına saygılı olsun.

Son kez: bu yalan dûnyanın yaşamı ve siyaseti olacak.. Nereye kadar devem eder,  bilmiyorum. 

Sayın,  Sarıgûl ve Memleket Parti başkanından tavsiyem olur medet umma değil dir.

Deniz Baykal evet yaşça büyük.. Bir isteğim yoktur. 

Allah için çalışın. Alan el değil, veren el olun...

Dincilerin,  sağcının, solcunun ve osmanlıcılık yapanların ýapmadığını, yani tersini yapın.
Yani; halktan ve tabiattan uzak olmayın. Propaganda ve şov için vatandaşa gitmeyin. Oy için ve para,  güç için çalışmayın.

Allah'a ve Peygambere itaat edin ki en güzeli için çalışın. Halkın kafasını asla ûtelemeyiniz.
Vesaire.

Sosyal Devlet imiş görûnen köy kılavuz istemez...

Tıp personeline Teşekkürler! Daha candan ve daha gür olması için bu teşekkür bu siz personellere de bağlı olduğu gibi ülkemizi yönetenlere de bağlıdır. Hatasız insan yoktur.
Herkes Allah için iyi yi sunmak için çalışsa tastamam eksiksiz çok şahane olurdu.

Bazıları sorumluluk veya merhamet duygusu ile yapıyor bu hem çok iyi hem de eksik...

Her şey fasa fiso! Şu ölümlü dünya kimseye kalmayacak. Herkese candan teşekkürler!

Bi düşüncem var o da büyüklerimi kabrinde ziyaret etmek. Ve en son ziyaretim mübarek Veysel Karani. Hayal bu ya. 

Bir bilgi:
herkese ve her şeye beddua etmeyin! 
Bu Covid-19 pandemisi bana hiç uğramazdı. Buna bilgimle anlaşılır bir açıklama vereyim. 
Aktif ve Sosyal bir hayatım çok çok az olmuştur. Ne de halay çekmezdim. Dans bilmezdim. Sosyal bir hayatım olmadı veya gençlik çağlarımda belki kısmen olabilr. 

Hayatımda ilk defa kayıtlara geçtim; evet Covid-19 hastası olarak. İlginç olan da ben aşımım ikinci dozunu olduktan hemen iki gün sonrasında veya evresinde yakalandım.

Bu pandemi hastalığından dolayı hiçbir kimseye düşman olmadım. Kimseleri suçlamadım. Olgunlukla ve İslam bilinci ile karşıladım.

Bir imtihan olabilir.  

Taksici bile ben iki aşı oldum dedi, bana. Ben de cevaben dedim ki, çocuklarını ağlatma... 

Bazı insanlar yalana özgüvenle sarılmışlar... bu öz güven şaşarsa seni de şaşırtır... sevdiklerin üzlür. 
Oysa Allah hiç mi üzelmez insana?; ruh, kalp, akıl ve sevgi, duygu veren Allah değil mi? 
Verilenin kıymeti olmazsa evine huzur ve bereket vs. girer mi?.. (...)

Bana değil Allah'a inanan bir kul olun. 
Kula kul ne de şeytana kul olmayınız!

Bir ek bilgi: bu yazıdan sonra iç işleri bakanlığın sunduğu açık kapı mobil uygulaması üzerinden bir talep daha sundum. İnşallah talep hızlı ve doğru, eksiksiz olark karşılanır.

O kadar çok elim boş kaldı ki!.. İnsani istekler yerine ferrari istemedim. Hakkımdı. Böyle bir istek doğru olmayacağı için istemedim. 

TV kutusundan film izliyoruz ya! artık hizmet doğru yapılsın. İnşallah.

Kim olursan ol istersen ismin yüce şahsiyet Erdoğan bile olsa farketmez. Kimseye kalmaz bu dünya... Elhamdülillah!

Halkı ve tabiatı Allah için sevindir ayrımcısız. Tersini yapanlar için Cennet olur mu? (Öz ne imiş, anladın mı? Dünya hayatına sahip olmak değildir.)

13 Ağustos 2021 özet:

Allah'a hamdolsun. Allah'ı n sayesinde çok şükür iyiyiz. 

Ak parti bir mahalle teşkilatından yardım istedik. Onlar liderlerinin ve partilerinin ülkemizin en önemlisi olduğunu unutmuşlar gibi ne yapıyorlardı?  Sanki WhatsApp arkadaş grubu ile kendi kendileriyle yazışıyorlardı. Bu bir şaka olsa gerek sanırsın ama değildi. Yapılması gereken iş İstanbul'dan
bir yetkiliye ulaşmaları. Ama olmadı. İçlerinden biri bir sağlıkçı olabilir eve gelerek babama iğnesini yaptı.  Kendi bireysel çabasıyla yaptı. Sağlık Bakanı yoktu. 

Ahbap derneğine bile kendi web sayfası üzerinden yazdım. Bir iki saat sonra ne yanıt geldi? Çok fazla yoğun talep olunca durdurmuşlar. Yani olmadı.

İnstagram'dan Sağlık bakanlığı resmi sayfasına ve R.T.Erdoğan resmi sayfasına mesaj yoluyla yazdım. 
Sonuç ? Hiçbir şey yoktu.

Anladım ki Paranız yoksa hem hastahanede hem de hastaneden taburcu olduktansonra da perişansınız. Hiçkimse yok! Ambulans ne de polis, kaymakam, vali, ak parti ve belediyesi, chp belediyesi yok. 

A Haber TV'nin web sitesinden iletişim bölümüne yazdık ve hiçbir yanıt yoktu. İstedik ki basın Ak parti yandaşı idi. Basın belki süreci hızlandıracak bir şeyler yapabilirdi.
Ama hayır A Haber hiç yoktu.

Şanlı ülkemizin parlayan yıldızı o Erdoğan bile yok! 

Babam 73 yaşında bir AK Partili idi. En büyük bizim ev ahalisi yaşadı. Çünkü sadece ben partili değildim. 

Babam doktorlarla öyle heyecanlı konuşurdu ki AK partili aramış telefonla... babam sevdikleriyle konuşmuş hoşuna gitmişti..

Babam Erdoğan ve Ak parti ile gülmüş, ağlamış, kızmış, sinirlenmiş vb. Bir kimse idi. Çok çok büyük bir sevgi ve saygı duyardı Erdoğan'a, bakanlara, partiye vb. 

Ama ne oldu? Şok! Babam hiç tatmadığı duyguları hızlı hızlı tattı ve üzüldü. Oysa babam Erdoğan ve Ak parti için bizi üzmüştü. Annemi ve beni siyasetçiler yüzünden üzmüştü. Babam bana laf söyletmezdi.

Nereden nereye... görüyor musunuz? Babam onlar için ailesini üzmüş idi. Onlar da babamı üzdüler. 

Siz siz olun kullara kul olmayınız. 
Babam Erbakancılara hep sadık bir insan oldu. Rahmetli Ecevit'i bile desteklemişti.

Erbakancılar ve Ecevit için Annemi üzen babam o çok sevdiği siyasilerce yıllar sonra AK parti ve İmamoğlu hiç hesapta yoktu o bile babamı üzdü, üzdüler. 

Siz siz olun kullara kul olmayın. Dünya hayatı süsü siyaset için sevdiklerinizi hiç üzmeyin. Çünkü yıllar sonra bile olsa üzenler üzülecek...

Size bir tavsiye: paranızı biriktirin. Hastahane sürecinde mutlaka yanınızda para bulunsun. Mutlaka yakınlarınızdan destek talep edin.
 Aç ve susuz kalmamak için para çok önemli hele ki hastanelerde. 

birkaç ay evvel bir Özel hastahane bir iki damla pansuman için 20-30 Türk Lirasını hem de Acil Servisten aldılar babamdan. Halbuki Acil Serviste hani para geçmez idi? 

Ülkemizin zengini nasıl zengin oluyor?
Halkı üzerek!.. 

Siz siz olun halkı üzmeyin! 

Halkı ve tabiatı her kim olursa olsun üzenler üzülür... 

Zenginleştirdiğiniz Liderlere değil sadece Allah'a kul olun. 
Kullara kul olunca insan üzülüyor...

Tarikatçılara, Erdoğana, Erbakana, İnsanlara, Osmanlıya, Solculara, Atatürk'e vb. Kullara kul olmayınız! 

Erdoğan ve Ak parti anneme, kardeşime ve babama çok çok çok büyük mahcup oldular.
Onlar gerçekten gönül alacaklar mı?

Not: insanlara diz çökmedim. Yalvarmadım. Belki bu yüzden param hiç olmadı. Dost bildiğim bile yan çizdi ama çözümü sunmadı. Bu hastahane sürecinde iken taburcu olduğumuzda. 

Gerçekten Allah çok Yüce. Allah'ın gücü ve kuvveti, merhameti vb. İle Ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti ayaktadır. Erbakancılar ve Erdoğan sayesinde değildir.

O siyasiler gerçekten bu şanlı ülkenin halkının hakkını ödeyemez. Halkın faydası çok. 
O erdoğan ve ailesi, a takımı ve atamalar kamu ve kurumlara yerleştirilenler dahil ve diğerleri acaba gerçekten eminler mi ceblerine ve midelerine giren her kuruşun, lokmanın ana sütü gibi helal olduğuna?... 

Halkı ve tabiatı üzmeyin, üzülürsünüz.

Siyasiler bizim(halkın) kurtuluşu asla olamazlar! Yüce Allah'tan başka kurtarıcımız yoktur.

Yüce Allah'a doğru istek/taleplerle geliniz.

Önemli❗❗❗❗❤️

Bu yazı: yalan, yanlış, eksik ve hata içerebilir. 
Çok da doğru bir yazı olmayabilir.
 Özür dilerim. Haklarınızı hukuk yoluyla arayınız. 

Eğer param olsa ve sahte güç ile Sayın, Erdoğan kanun önünde hesap veriyor olurdu.

 Hukuk çerçevesiyle  milletin hakkını yiyenlerden hesap sormak iş bilenlerin işidir. Çaylak olanlar kaybeder veya kaybettirilir. 

Son nokta: Coranavirüsten Korkulacağına Yüce Allah'tan korkulsa idi doğrular yapılırdı. 

Ülkemizin en önemli şahsiyeti Erdoğan dahil yoktu. 

Ezan sesi duyulan bir ülkede yaşadıklarım filmlere konu olur. Ülkemize üzüldüm. Ne hale getirilmiş o şanlı Türkiye Cumhuriyeti.

Siz siz olun yatış verilen hastaları perişan
etmeyin! Aç ve susuz bırakmayın! Hasta evleri ile ilgilenin. Taburcu olan hastayı bile perişan etmeyin! 

Ülkemizin ve halkın neden kalkınmadığı aşikar. Görünen köy kılavuz istemez. 

Bir kez daha tekrar yazayım. 

İnsanları ve tabiatı üzmeyin! Asıl üzülen siz olursunuz... Bu söz doğru içerir. 

Önemli❗❗❗❗❤️

Bu yazı: yalan, yanlış, eksik ve hata içerebilir. 
Çok da doğru bir yazı olmayabilir.
 Özür dilerim. Haklarınızı hukuk yoluyla arayınız. 













Hiç yorum yok: