ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

22 Eylül 2021 Çarşamba

Erdoğan'ın kitabı

Bugün de Amerika'da Erdoğan.

Biliyorsunuz bir Kitap reklamı dönüyor şu sıralar ekranlarımızda. Evlerimizde ki TV ekranında Erdoğan'nın kitabının reklamı dönüyor.

Amerika'da bulunan Erdoğan kitap tanıtım ve reklamını bedavaya getiriyor. Kürsüden Erdoğan bütün basın mensupları önünde ve Amerika ülke yöneticilerinin bulunmasıyla reklam ve tanıtım bedava, etkili oluyor.

Kitap için seçilen başlık ve konu etkiliyici olabilir. Bu etki bedava reklam ve tanıtım ile oluyor. 

Bu kitap Amerika'nın Times meydanında dijital olarak ve bazı kamyonlarla Newyork  caddelerinde gezdirilerek ücretli reklam ve tanıtım yapılmaktadır.

Öğrenmek istediğim konu:

Kitabın basım ve dağıtımı, reklam ve tanıtım işleri... vb. Halkın parası ve Devletimizin tüm imkan ve olanakları ile mi bu kitap satışa snuldu? 
(Erdoğan'ın eğer kendi şahsi parası ve bir vatandaş (devletin parası ve imkanları ve gücü ile değil sade bir vatandaş gibi) olsa idi inanırdım belki de. Görüyorum ki hiç de sade bir vatanş gibi hiç de değildir. Sade vatandaş zorluk çeker. Parası ya olur ol bile çok eksik. Sade vatandaşların yaşadıklarını Allah iyi bilir. Çünkü sade vatandaş için hayat kolay hiç değildir. )

 (( Malum Erdoğan bir tanınmış ve etkili siyasetçi. Hal böyle olunca her şey ayağına gelir... Ben yine de sormak isterim: kitap basım ve yayımlanması, reklam ve tanıtımı vb. Tüm masrafları dahil Erdoğan kendi şahsi parasıyla mı öder? ))

Bu kitap devletin kasadından alınmış para ve devlet imkanlarının olanakları ile mi reklam ve tanıtmı Amerika'da yapılmakta mıdır?

Veya Erdoğan'ı oylarıyla destekleyenlerin parasıyla mı bu reklam ve tanıtım?

veya milletin parası ve devletin imkanları ile mi bu reklam ve tanıtım işler?

Eğer Erdoğan doğrusunu yapsa idi Türkiye Cumhuriyetinde kimse düşük ücretle çalştırılamaz ve fakirlik, pahalılık, öyle sadece gıda değil; elektirik, GSM, Telefon, Doğalgaz, İnternet, mobil İnternet vb. bunlar çok yüksek.

Tiyatrocu ve ödüllü Artist, Haluk Bilginer ne demiş?
Cevap: İnsan 70 sene bir ev sahibi olmak için çalışır mı? İnsanlar yarım gün çalışmalı.

Durumu en iyi açıklayan sözler. Malum, biz halk olarak hiç kabeyi, Anıtkabiri, Antalya sahillerini, Hatay'da künefe yemeyi, Urfa'da sıra gecelerini, Peri bacalarını, Galata Kulesinden boğazı seyretmeyi... vb. bunlar halk için bir hayal. 

Doğru doğru gibi değil eğri olunca Millet Bahçleri Evimiz olacak böyle yanlışlar devam ettirilirse. 

Tarım Kredi Koop. Marketlerinin parası ve yöneten AKP'lilerin masrafları, maaş ödemeleri halkın cebinden ve Devletin parası imkanları ile. Bedava bir şey vermez bu AKP ama ucuzluktan bahseder ama o kadar da ucuz değildir. 

Patronlara hayatı kolaylaştıranlar hiç vatandaşa bedava bir şey verir mi? 

TOGG otomobilin parası biz halktan ama gel gör ki dünya paraya satarlar. AKP Lideri keyifle direksiyonda sürüş deneyimini yaşar.

Biz halk olarak her siyasetçinin içi para dolu hayat sigortası olmuşuz!..

Ben ne Erdoğan'a ne de diğerlerine inanmıyorum. 

Ülkemizi sadece Peygamber yönetsin ya da Halk yönetmelidir.

Erdoğan! bu yazıları oku ve ne yap biliyor musun? Beni hapse at. Ben sana ve onlara inanmayacağım Erdoğan.

Önemli!!!!

bu yazı: yalan, yanlış, eksik ve hata içerebilir.
Çok doğru bir yazı olmayabilir.

Bu blog: en doğru web sitesi değildir. 

bura da her şey mükmmel ve doğru hiç değildir.

Bir ekleme:

Seçim çalışmasında Erdoğan kitabını bedava verebilir. Öyle şeyler bedava verildi ki seçim ve bazı ay, gün vb. olarak ücresizdi ama parti logoları, partinin aday ismi vb. bu gibi seçim çalışmalarının bu seçim maksadıyla bu seçimlere giren partilerin ve adayların vb. masrafları Türkiye Cumhuriyetinin Halkının yani Devletin ve bizim halkn parasıdır. 

Dünya para hara harcar bu siyasi hükümet ama halkn cebinde para olsaydı keşke. Zaten para olsa anında alınıyor cebimizden... Almak için harcanan insan zekası kullaıcının sömürüsüyle iflas etmiş. yani; Vermek için çabalansa idi yarınlar karanlık olur mu?..

Ülkemizde bu siyasi şov gösteriş Erdoğan şovudur. Erdoğan gitti mi duracak her şey sanmayacak.  hayat durmayacak Sayın, Türkiye Cumhuriyeti Halkı. Allah'a inanın. 
Yanlış olan her şey duracak. Allah'a inanın. 
Artık şov değil hizmet olacak ve doğru işler. Allah'a inan. 

Hiç yorum yok: