ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

28 Eylül 2021 Salı

İş ilanı ve Futbol

Amerika İstanbul Başkonsolosluğu Otomotiv Tamircisi aradığını öğrendim İnternet haber web sitelerinden.

İyi bir deneyimli tecrübeli otomobil tamiri yapabilecek eleman aranıyor. 

Konsolosluk kendi web sitesi üzerinden Eleman ilanı İngilizce yayınlanmış. Bu demek ki İngilizce dilini çok iyi bilmeniz gerekiyor.

Sadece Otomobil tamir etmeyeceksiniz. Anladığım ilan dil de bilmeniz gerekliği. Ve diğer istenilen işleri yapmanız. 

Maaş ve çalışma şartları iyi. 

Diyorum ya; vasıflara uygun olsam kendim iş ilanına müracaat ederdim. 

Ülkemiz de dil öğrenmek ve dil, iyi derece de yabancı dil bilmek hem kolay değil hem de bedava değil. Türkiye'de eğitim ve halkın düşük ekonomisi de iyi eğitim imkan ve olanaklarından uzak oluşu da bir sorun.

Ve Futbol.

Gazeteci Sayın, Hıncal Uluç Ankara'da ki makam sahibine Acun Ilıcalı için dilekçe verecekmiş veya yazacak. Neyse.

Türkiye' Futbol maçları özellikle lig maçları uzunca bir süredir ücretli yayın platformundaydı. O ücretli maç yayınlayan yayıncı ile antlaşma iptal olunca Acun Ilıcalı kendisi de ücretli yayın platformu oluşturunca kendi özel kanallarında ücretli olarak Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş vb. Ünlü ve lig kulüplerinin futbol maçlarının ücretli yayınlama hakkını almak için ilgili kurumlara müracaat etmiş veya yayın haklarını almış belki olabilir.

Hıncal (Uluç) Ağabey ve Fatih (Gazeteci Fatih Altaylı) Ağabey için önerim ve bu önerim Tüm futbol taraftarlarını sevindirecektir.

Ne Acun ne de başka patrona dahil satılmasın yayın hakları. 

Halk ve futbol taraftarları için futbol maçları ve diğer spor programları dahil (moto sport ve F1 ve diğer.) ücretsiz olarak T.R.T. Spor Kanalından naklen canlı yayınlansın. 

bu önerimi sunuyorum sizlerin de desteğiyle belki o kurumlar doğru olanı yapsınlar.

Para için maç izleme zevki satılır mı?

Eski Hakem ve yeni mesleği futbol yorumcusu Erman Toroğlu için birşeyler yazayım. 

Erman Ağabeyi sever ve sayardım. İlk sözü ne olacak diye merak ederdim. Ama doğru bir yanıt alamaz idim. Yine de Erman Toroğlu bir Ağabey idi benim için. 

Erman Toroğlu bir hakem için öyle şeyler söylemiş ki ve böylece benim gözümden de diğer yerimden de düşmüştür. 

Erman Toroğlu'nu saygılı olmaya davet ediyorum. O Hakem kişi de bir insan ve hatasız kul mu vardı? Yoktu hatasız insan.
Gayet doğal idi çünkü futbol saha içinde nasıl oynandığını en iyi Erman Toroğlu bilmesi gerekirdi. 

Erman Toroğlu'nu doğru olan davranış ve söze davet ediyorum. Nacizane bir davet değil.



Not: birileri mutlu iyi bir hayat yaşasın diye cebimizden çok para çıkıyor  ve sağlığımız da (psikolojimiz) bile olumsuz etkilenebiliyor.

Oysa ülkemizi yöneten hükümet ve bazı elemanları, kamu ve kurumlarda ki kadroları zenginleşirken ve patronların kimisi de büyürken biz Halk olarak küçüldük ve küçük bırakılıyoruz. 

Artık YETER!

herkes ücretsiz ve karşılıksız bedava Hayat içerisinde olursa ülkeler kalkınabilir.

O osmanlıcılık yapanların sözü: "insanı yaşat ki devlet yaşasın". 
Allah için doğrular yapılsa idi Türkiye Cumhuriyeti çoktan Vecihi Hürkuştan aldığı bayrağı semamızda dalgalanıyor olacaktı.
Üretmiş olduğumuz öyle uçaklar olacaktı ki dünyanın hiçbir ülkesinde eşi ne de benzeri olmayacaktı. Ve Amerika bile bizi ayakta alkışlayacaktı. Bütün ülkeler biz Türkleri ayakta coşkuyla alkışlayacaktı. Ama ne oldu?

Türkiye Cumhuriyeti devletimiz oldu Tayyip Devleti oluverdi. Yani hangi yönetim ülkemizi yönetirse yönetsin Devlet hep bir başka olacaktır.

Artık YETER! 

ÜLKEMİZ TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ YA PEYGAMBER YÖNETSİN YA DA HALK YÖNETMELİDİR.

Önemli !!!!!! !!!!! 

bu yazı: yalan, yanlış, eksik ve hata...vb. içerebilir. Doğru bir yazı olmayabilir.

Bu blog, çok doğru ve harika bir web sitesi değildir. Lütfen doğru adreste olunuz.

Hiç yorum yok: