ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

26 Eylül 2021 Pazar

Son nasihat Türkiye

Babam ve Ben Hastahanede Covid-19 hastalığından dolayı tedavi gören babam ben de refakatçı olarak Hastahaneden 10-15 gün sonra taburcu olduk.

Covid-19 hastalığımız için bulunduğumuz Covid hastaları için tesis edilen o Hastahanelerin  hastahane şartları hiç kolay değildi biz hastalar için. 

Para ve imkanınız yoksa sizinle o ilgili görünen kişiler yoktu. Ama Yüce Allah'ın sayesinde kurtulduk. Elhamdülillah! 

Hastahanelerde bir su bile günlük ücretsiz  4 bardak ile sınırlandırılmış ve maske konusu da ayrı bir dert.. bazı ihtiyaçlarınız oluyor ve bunlar hasta ve refakatçi için de bir derttir.

Hastanın sağlığı önemli olduğu gibi morali de iyi olmalıydı. Ama biz Allah'ın sayesinde evimize Tabutla dönmedik. Elhamdülillah!

ve bir hastahanede temizlik yaparak evine helal para götüren genç kardeşimin iyiliği olmasaydı hastahane de sağlığımız riske girmesi olanaklıydı. Çünkü sanılmasın her şey bedava ve güler yüz vardı. 

Önce Allah ve o genç kardeşimin, bazı akrabalarımızın iyiliği bizi özellikle de babamı hayata bağladı. Elhamdülillah! o iyi insanlardan Allah razı olsun ve Allah onları sevindirsin. İnşallah. 

Babam ve ben üstelik aşılıydık. Ama babam riskli durumda idi. Sonra yani taburcu olmaya hazırlanrken bir doktorun söylemesi ile öğrenebildik gerçeği. Riskli durumda bir hasta daha fazla özen ve ilgi, güleryüz ister halbuki. 

Tüm Sağlık çalışanlarına Teşekkür Ederim! 


Suçlu sadece benim hiç kimse değil. Bilin istedim.

yani diyorum ki o inandığınız Erdoğan, Fettullah Gülen, Kemal Kılıçdaroğlu, Lenin, Osmanlıcılık yapanlar, Tarikat liderleri, Murat Karayılan, Cemil Bayık, Fatih Erbakan, Atatürk, Taliban, Hizbullah, El kaide, Tarkan, Fatih Sultan Mehmet Han ve diğerleri de yoktu Ama Yüce Allah'ın sayesinde perişan olmadık ve sürünmedik. Elhamdülillah!

o inandığınız insanlara ve kitaplara inanıp-inanmak sizin elinizde ama çocuklarınıza ve kendinize hayatı zorlaştırmayınız. Vicdanlı ve adil olunuz.

Aşı olup-olmamak kararı sizin ama düşünün.

Allah'a inanın ve doğrusunu yapınız. 

Not: Babamdan muayene ücreti talep ediliyor Eczahane üzerinden. Eczahaneye ilaç almak için gittiğimde öğrendim. Ve o muayne ücreti 65 Türk Lirası talep edildi babamdan. 

Muayene ücretini sanıyorum ki o inanılan, güvenilen Ülkemizin en büyük zengin Müslüman Tarikat ile ilişkisi bulunan bir Özel Hastahanenin babama çıkardığı fatura.

Üstelik babam Covid -19 Hastası olmasına rağmen Sağlık bakanlığına bağlı 112 Ambulans hizmeti ile gidildi O özel hastahaneye. Ve üstelik Acil servise Ambulans hasta getiriyor. Düşünün.

Bu kovid hastalığı olmadan evvel özel bir hastahanenin acil servisine gidildi. Ne oldu?
20-30 Türk Lirası aralığında bir iki damla pansuman için ücret alındı. Bu hastahane hakkında yeterli bilgim yoktur. Bu başka hastahanedir.

O inandıklarınız ve güvendikleriniz bizi üzmüştür sevgili Türkiye Cumhuriyeti  Halkı.

Ben artık sizden Allah'a inanmanızı ve doğru olanı yapmanızı istirham ediyorum.

Ben ülkemizi sadce Peygamber yönetsin ya da Halk yönetsin isterim.

Ve istenilen ücreti önce Alo 184 hat numarasını  arayarak çağrı elemanına ilettim. Durumu anlatınca bana Alo 170 hatlı telefonu arayın dediler. Alo 170 SGK ile bağlantılı şikayet hattı. Neyse.

Alo 170 hatlı numarayı aradım ve çağrı elemanı ısrarla babam ile görüşmek istedi. 
Babam yaşlı ve hasta idi. Eğer babam konuşacak durumda olmasa idi ben bilgi alamıycaktım. Belki de.

Neyse. Babamdan öğrendiğime göre söylenen O muayene ücreti isteyen hastahaneyi SGK'nın ayağına giderek şahsen şikayetimizi iletmek imiş. 

Yani, babam sağlık durumu olmazsa ben bir vekil olarak gerekli şikayet dilekçemi iletemeyecek ve soruşturmanın başlatılmasına bana konulan yani vekile konulacak büyük engel yüzünden hiçbir işlem olmadan eve boş dönmüş olacağım.
Durumun kötüsü bu.

Kimi insanların inandığı Erdoğan, Devletimizi ve işleyişini Değiştirerek elemanlarının vasıtası ile değiştirmiş ve aktif ve etken olarak Türkiye Cumhuriyeti Devletimiz artık Tayyip Devleti olmuştur. Bu yüzden doğru iş ve işlemler yapılamıyor. Devlet desteği olarak medya da parlatılan destekliyoruz algısı ile gerçek çok başka olduğunu veya olmadığını kendiniz gidin görünüz. 

Ben yaşadıklarımı belki çok doğru anlattım veya yalanı doğru gibi anlattım. Karar sizin Türkiye Cumhuriyeti Halkı.

Yalancı da aramayın suçlu da. Asıl bana yazıklar olsun!

Elbette merhumlara sevgi saygı duyabilirsiniz.  Konuyu iyi anlayabilirseniz Allah için gerçek doğru olanı yapınız. 

Ben hiçkimse için bir düşman değilim. Allah için her insanı seviyorum. Bazı insanlar mutsuzluk verse de...

Son bir ek:

Tayyip Devleti sayesinde Eczahneler bir şaka.
bir hastanın Ücretsiz ilaç alma hakkı varsa neden alınamıyor? bu Eczahane konusu sattığı ilaç ve ürünlerin fiyatlandırma da ayrı bir dert iken ücretsiz ilaç alma hakkı olan hastanın ilacı alamama da bir dert. Bi'de ücretsiz ilaç için ücret ödendi.

Bu Eczahane konusu da bir dert kısaca.

Aile Sağlı Merkezlerinde normal doktorun her yazdığı ilaç için neden ücret ödeniyor?
Aile hekimleri pratisyen (normal doktor) olunca ücretsiz alacağımız ilaç ücetli oluverdi.

Aile hekimlerinin tümü artık Uzman hekim olmalıdır. Hastahanelerde Asistan doktor yerine uzman doktor ilgilensin hastalarla.

Her doktor artık bilgili uzman hekim olmalıdır. Hastalar Eczahane ve Medikal satış mağazaları arasında mekik dokumasın artık.

Tıp ve İlaç, Medikal sektörü çok para kazanıyor ama hastaları düşünen yok mu?
Hastaların hayatı kolaylaştırılmalıdır. 
Her şey çok pahalı ve ulaşmak bi'okadar zor ve yorucu, üzücü, stresli yani. Bir doğru çözüm yok.

Milletin Efendisi Erdoğan Devletimizi kendi devleti yapmış ne mi olmuş? Düzen yok. "Salla başını al maaşını".  Bozuk sisem ve düzen insanı geriyor, üzüyor, para harcatıyor, zaman kaybı yaşatıyor ... yani insana hayatı berbat ediyor!.. ama o Edoğan ve diğerleri imkan ve bolluk içinde yaşıyor.

Siz ister inanın ya da inanmayın.

Bu yazı çok doğru bir yazı olup-olmadığını size bırakıyorum sevgili halk.

İstenilse ne mi olurdu? Sorunlar çözülür ve halk, tabiat mutlu edilirdi. 
Siyasetin ve birilerinin ülkemize verdiği zarar çok büyüktür. 

Ülkemizi halk yönetmelidir. 

Önemli!

bu yazı: yalan, yanlış, eksik ve hata içerebilir.
Çok doğru bir yazı hiç değildir. Bilginize.

Eğer ki hiçbir doğru olanı yapmayacaksanız eğer hiç olmazsa parası olanı, zengini mutlu etmek için çalışın, çabalayınız.

Son not: seçim ve tercihler kişinin kendisini ilgiendirir. Siz doğru olanı seçer ve yaparsanız eğer tüm insanları ve tabiatı mutlu etmiş olacaksınız. 

Unutulmasın ki! Allah her insanın yaptıklarından haberdardr. Ve tüm her şeyi gizli ve açığı da çok iyi bilir Allah.

!! Önemli bilgi ve Düzeltme:  !!!
27 Eylül 2021 ve saat: 13.18 itibariyle yazımı okuyunuz.

Türkiye Cumhuriyetinin en zenginlerinden Müslüman Tarikatı olarak yazımda belirttiğim ismi gizli olan o özel hastahane ile ilgisi olmadığını Eczahanede bulunan sorumlu kişi tarafından konu düzeltilmiş olarak tarafıma açıklandı. Eczahaneden kaynaklı hatalı bilgiden dolayı babamdan özür dilendi mi bilmiyorum ama benden özür bile dilenmediği gibi ilgili makama verilecek bir belge yerine sadece fiş ve yazıcıdan bir a4 çıktısı tarafıma ısrarım neticesi beni memnuniyetsiz olarak bu resmiyet içermeyen (fiş haricinde ve belki o a4 kağıt için bilgim yok) ayrılırken Eczahaneden ne özür ne de teşekkür ile uğurlanmadım. yani o ilaç farkından dolayı talep edilen ücret 65 Türk Lirası olarak ödenmiştir. Sadece bir fiş verilmiştir ve bir de a4 çıktısı. 

Sakın ha kapitalizm demeyin. Kapitalizm de bir insan üretimi olduğunu farkına varınız.

Eğer ben normal bir vatandaş olmasaydım o Eczahane sorumlu kişisi muhasebeciyle görüşücek ve ayrıntılı dökümanlı bir fatura talep edilecekti. Yetkili geldiği zaman etekleri tutuşur ve gereken yapılır. Ama siz bir vatandaşsanız bu bozuk sistem düzeni eleştirebilirsiniz.

Ben şahsen o ismini açıklamadığım Tarikat ve Hastahaneden, herkim varsa herkesten özürdilerim.

İsteyen herkes beni mahkemeye verebilir.
Çünkü benim kaybedeceğim bir şeyim yok.
Param olmadığı için kendimi savunamayıp hapse girebilirim. 

Efendiler ve para sever insanlar, elbette sen zalim bu dünya ne sana ne de başkasına kalmaz.

İstek: Allah hiçbir insanı ne batağa ne de zalim eline düşürmesin. İnşallah.

Allah hiçkimseyi bozuk düzen ve sistemi dahil paragözlerin ve siyasilerin, yasa dışı ve yasal görünümlü sahtekarlar örgütlerin eline ve ağına düşürmesin. Amin. İnşallah







Hiç yorum yok: