ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

3 Ekim 2021 Pazar

Burs

Yıllar önce burslar başarılı öğrencilere verilirdi. Benim gibi aptala burs yoktu anlayacağınız.

Günümüz 2021 yılı burs kimlere nasıl verilir hiçbir bilgim yoktur.

Ülkemizde Fetullah'ın etkin olduğu yıllar acı dolu idi. Ben bile başarısız olduğum için ilçemizde bulunan Milli Eğitim Bakanlığı Müdürlüğüne gittim. Ekonomik bir destek almak veya bir destek alabilmek içindi. Olmadı. Yetkili şahsın yanında misafiri olmasına rağmen duyduklarım karşısında  ben üzgün ve eli boş evimin yolunu tutmuştum. 

(Tayyip dönemi): Günümüzde de elim hep boş ve üzgün, kızgın olarak müracaat ettiğim o kurumlardan evime doğru gitmek durumunda kaldım. 

Bu her iki olay da kimbilir kimler üzüldü. Sadece ben mi üzgündüm?.. Memurlar bile birkaç işte çalışmak zorundaydı... çünkü küçücük ücretler ne kira ödüyor ne de çocukların eğitim, bakım...vb. masraflar babaların belini çok bükerdi. Hayat pahaılığı dün de vardı bugün de var. Çözüm yine yok.

Ülkemizi yönetenler doğru bir çözümü sunmak yerine devlet ve medya gücünden faydalanmayı seçmişler. Tayyip dönemi en iyi örnektir.  

Ülkemizi yıllardır hep kümeler/gruplar yönetti ama hiç halk yoktu!.. 

Ülkemiz Türkiye Cumhuriyetini sadece Peygamber yönetsin ya da Halk yönetsin.

Eğer inaırsanız çözüm gelecektir. İnşallah.
Kümeler kendileri için vardır. Siz o sözlere ve görüntülere aldanmayınız! 

Yıllardır hep birileri zenginleşti. Ama halk yine yoktu. 

Türkiye Cumhuriyeti Devleti olmuştur Tayyip Devleti. Farkında olunuz! 

o şanlı Türkiye Cumhuriyeti Tayyip ile Türkiye olmuştur. Farkında olunuz!

kanunlar Tayyip ve Devletini zenginleştirmek, korumak, beslemek, vesaire için vardır. Böylece Güç Tayyip olmuş ve bazı Medyanın parlatmasıyla Güç Tayyiple olmuştur. 

Halbuki bilinmelidir ki, Tayyip'in elde ettiği güç sahtedir. Korkmayınız! 
Tüm siyasi örgütlerin gücü sahtedir.

Halkın gücü karşısında hepsi diz çökecektir! Elhamdülillah!

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur. 

Asıl güçlü olan sadece Allah. Eğer halk doğruluk için bir beraber olursa bu oluşan güç karşısında ne solcu ne de sağcı...vb. diğerleri de duramaz!

Halk için bir öğüt:
gücü fark ediniz. Ne Tayyip ne de diğerlerine kul olmayınız! Kimsenin çobanlığını kabul etmeyiniz. Siyasilerin, liderlerin zalimin çobanlığını kabul etmeyiniz! 

Önemli !!!!!

bu yazı: yalan ve yanlış, eksik ve hata içerebilir. Doğru bir yazı değildir.






Hiç yorum yok: