ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

22 Ekim 2021 Cuma

France


Bu fotoğraf: Türk Basınından alınmıştır.

Bunları da ben yazayım. Okuyunuz.

1) Fransız bir basın mensubu bu fotoğrafın yayınlanması yüzünden işinden oluyor.
Ben bu yapılanın doğru olmadığını savunuyorum ve protesto ediyorum.

Basın mensubunun işten atılması değil ödül alması gerektir. 

Fransa Cumburbaşkanı adayı istifa edip gerekli cezayı almalıdır.

Derginin kapak fotoğrafında bir erkek Cumhurbaşkanı adayı ve bir kadın asistan olduğu iddia edilen kişi.

2) Eğer fotoğraf ve iddia doğru ise, Cumhurbaşkanı adayı ve asistan kadın her ikisi istifa etmelidir. Ve yüzleri kızarmalıdır.

3) Ancak tamamiyle kurgu bir iddia ve fotoğraf ise veya yanlış anlama ise o işten atılan basın mensubu ile çalıştığı kurum özür dileyerek gerekeni yapmalıdır. 

Üç madde var sence hangisi veya hangi cümle daha doğru ya da doğruya yakın? Ya da doğrusu ne?

Önemli!
bu yazı ve görseller: yalan, yanlış, eksik ve hata içerebilir.
Çok doğru her şey olmayabilir.


Hiç yorum yok: