ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

15 Mart 2019 Cuma

Bir Sevgi

İSLAMOFOBİ.
Anlamı veya gazetelerden çıkardığım anlamı. Müslümanlara karşı nefret ve işlenen terör eylemi.

Yeni Zelenda ile İslam Alemi de sarsıldı. Terör suçu ve Irkçılık...

Irkçılık: Biz insanlar kim olursak olalım ne bir terörist ne de ırkçı olmayalım.

Nasıl bir İnsan olmalıyız?
Cevap: Yaşlı, genç, çocuk ve kız, kadın; hangi cinsiyetten olursak olalım ve neye inanıyorsak inanalım ama bir birini öldüren bir katil, terörist, ırkçı vb. olmayalım.
Tabiatı ve insanları sevelim.
örnek: Bir köpek, bir ağaç, kuş, çim, toprak, su, bulut, çiçekler vb. güneş ve ay, yıldızları da sevelim ve birbirimizi de.

Bilmiyorum iyi anlaşılıyor mu?

KINIYORUM!

Bir dua:

Rahman ve Rahim Allah adına. (Türkçe yazılan; Besmele)

Ve dua:

Allah'ım! Şehitlere ve Merhum insanlarda dahil olmak üzere tabiattan da ölmüş tüm canlılara da Rahmet ve Merhamet eyle.
Amin. İnşallah. Allah'ım, senin Rahmet ve Merhametin boldur. Ve Rahmet ve Merhamet eyleyenlerin en hayırlısısın. 

Not: böyle yazmayı uygun gördüm.
Daha iyi anlaşılması dileğiyle.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyi çok iyi bilir Yüce Allah.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: