ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

31 Mart 2019 Pazar

Mektup ve seçim ile ilgili.

Cumhurbaşkanı Mektubuma Yanıt verdi mi?
Hayır!

Seçim sürecini etkilememek için seçim yasaklarının kalkmasını bekledim. Ve şimdi yazabiliyorum.

Sandığa geldim ve bir seçim yaptım.
Şöyle: İstanbul Büyükşehir Belediye başkan adayını bağımsız adaylardan bir hanımefendiye oyumu verdim.
Belediye Meclis üyelik seçimine ise, oy pusulasını geçersiz olacak şekilde birkaç mühür basarak oy pusulasını geçersiz yaptım. Neden? Sahtekarlığı önlemek için. Boş bırakabilirdim ama başkası tarafından tekrar doldurulmaması için.
İlçe belediye başkan adayında 1 bağımsız aday vardı ve erkekti. Seçimim Bağımsız aday olmuştur. Yıllar sonra ilk defa hem bir kadın adaylardan yana oy kullandım hem de bir parti logosuna değil Bağımsız adaya oy verdim. Benim için ilklerin seçimi oldu diyebilirim.
Muhtarlık seçiminde bir hanımefendiye oy verdim. Oy verdiklerimi ne tanırım ne de ekmeklerini yemedim.(Anlaşılıyor mu? Seçim yaparken özgür olun. yani, özgür olun.)

Cumhurbaşkanına bir kin beslemedim. Eğer öyle olsa bir şartlı davet mektubu sunamazdım. Param yok ve imkan olmadığı için Twitter üzerinden kendisine ulaşma kolaylığı var ve üstelik ücretsiz, şeffaflık da var.

Örneğin, C.H.P Başkanı ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı da çok güzel cümleler kurmuş ve vaatler sıcaktı. A.K.P ise uzağından bile geçemedi vaatlerin, cümlelerin.  Yine de kimseye kin beslemedim.
Kızgınlık ve kırgınlığı bahane yapmadım. Sandıkta seçimimi yaptım.

Sandıktan bir gün önce geç saatlerde bir Tweet yayınladım o yukarıda inceleyin.

Beka diyerek oy toplamaya koyulanlara diyorum ki; İlk İnsandan Mustafa Kemal Atatürk'e kadar geliniz.

İlk öğretim okullarında asılan Türk Gençliğine olarak başlayan sözleri hatırlıyor musunuz?

.......... .

Ne Atatürkçüyüm, Ne De Osmanlıcı, Türkçü, Kürtçü, Solcu, Marksist, Kapitalist, Emperyalist, Dinci vb. VS. değilim. BEN SADECE İNSAN.
KENDİNE KÜME OLUŞTURMAYAN VE KÜMELERE AİT OLMAYAN
BİR İNSAN MURAT YAZGI.


BEN DEN BU KADARCIK.


Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.




Hiç yorum yok: