ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

7 Mart 2019 Perşembe

Eleştiri bize.


Merhaba, bugün Regâib Kandili.
7 Mart 2019 Regâib Kandili. 
Yüce Allah herkese hayırlı, mübarek, bereketli ve huzurlu Regâib Kandili eylesin. Amin. İnşallah.

Bugün İstanbul Anadolu Yakasında dolaşıyordum. İ.B.B’nin yaptığı bir parka uğradım dinlenmek için. Park henüz tamamlanmamış yeşille bezenmiş kuş sesleriyle şakıyan bir güzel park.
Çocukların kuş sesleriyle salıncakta sallanırken neşe ile koşacağı bir park.

Bir şey fark ettim. Çocuklar için biraz daha gecikebilir parkın açılışı.

İ.B.B personeli ve yetkililer çok çalışmış ve parkın bitme zamanı yaklaşırken bitim süresinin planını
bozan şey erteleniyor olması.. İ.B.B’nin iş yükünün artması dolayısıyla birden bire hesaplanan tahminden sapılması parkın belirlenen vaktinden çok sonraya açılışın olacak olması çocuklara ve ailelere keyifli ve yeşil günlerin bir başka bahara kalıyor endişesi yarattı ben de.

Çünkü, eklediğim fotoğraflar bir gerçeği gözler önüne seriyor.
Biz insanların düşüncesizliği ve vicdansızlığı...
onca emek ve para harcanıyor biz insanlar için.
Teşekkürü maalesef çirkinlikle karşılıyoruz.
Tek kelime ile ‘çirkinlik’!

Biz insanlar kim olursak olalım her birimiz sorumlu. Politikacı, Öğretmen, İşçi, Anne, Baba, halk ve vatandaş da olsak bizler böylesi çirkin bir eserle gurur duyamayız!..
Yeni nesiller ve bizden sonraki nesillere böyle bir çirkinliği reva dahil görmek ve miras olarak bile bırakmak kabul edilemez.

Ne bir çocuğa ne de bir kedi, köpeğe ve tüm canlılara böylesi bir parkı hediye edebilir miyiz?
Kendi ailemizle nasıl hoşça vakit geçirebileceğiz cam kırıkları ve çöp atıklarıyla?

Bu uzunca yıllardan gelen bu yarattığımız soruna artık dur demek hepimizin vatandaşlık görevidir.
Bilinçli Toplum ve bilinçli aile, insan olmalıyız ve de sağ duyu içerisinden çıkmadan.
Merhameti ve adaleti çöp kutusuna atık olarak atmayalım.

Ben bu blog da çeşitli yazılarım içerisinde hep eleştiri ağırlıklı politik yazılarım vardı ama bu kez bize bir eleştiri var ve bir de iyi olana teşvik var.

İnsan olarak elbette hatalıyız ama bu demek değil ki; kötü iyi!

bu sorunu da artık çözmemiz gerek! ne dir o? Çocuklar sokakta ekmek parası için; çöp toplamamalı ve çalıştırılmamalı. artık çöp işlerini belediyeler yapmalı çocuklar ve fakirler, göçmenler değil. mendil satan çocuklar sokakta olmak yerine okulda olmalılar ve parkta eğlenmeliler. çözülmesi gereken sorunlardan bazıları. çözüm için bir yerden başlamak gerek acilen. çünkü yılların geleceğe süpürdüğü bu sorunlar çözülmeli artık.

Allah’ım! Affet biz insanları. Amin. İnşallah.

Yüce Allah’a Hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyi çok iyi bilir Yüce Allah.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: