ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

18 Mart 2019 Pazartesi

Biz Türkiye Cumhuriyetiyiz

Yeni Zelanda da ki KATLİAM ve bugün Hollanda da yapılan Silahlı saldırı bir Terör eylemi mi?

Yeni Zelanda da açık bir tehdit Ülkemize yönelik ve Cumhurbaşkanı da tehdit edilmiştir.

Ben şöyle ifade edeyim:
Çanakkale Destanını kitaplardan ve yaşayan tanıklardan dinleyin.
Mustafa Kemal Atatürk'ün bir sözü;
"Evlatlarınız evlatlarımız"... Peygamberler dahil, Osmanlı Padişahları ve Mustafa Kemal Atatürk'ten öğrendiğimiz şey: ilim, bilim, sanat ve barış olmuştur. Düşmanlık yapmayın nasihatı ile öğütleniriz Yüce Allah'ımızdan.

Bizler Düşmanlık nedir şöyle biliriz:
Peygamber der ki; Düşman Şeytan...

Ben de eleştiriyorum Cumhurbaşkanı Sayın, R. Tayyip Erdoğanı. Bu demek değildir, Düşmanlık beslemekten.. Hayır! Sadece İşler hakkında ve siyasi vb. çeşitli konulardır. Bir insanı öldürmek ciddi bir suçtur. İslam dini hoş görü ve adalet ve sevgi üzerine...

Irkçılık ve öldürmek asla bir gerçek çözüm değildir. Çünkü mutsuzluk ve acı vardır.

Tavsiyem: ne şeytana ne de zalime hizmetçi olmayınız.
En gerçek dost Yüce Allah.

Yüce Allah'ımızın bir öğüdü:
Sizden birine kötülük geldiyse iyilik ile karşılayın. Daha doğru bilgi: Kur'anı okumak ve anlamak.

Ben bu kelimeleri yazarken, Osmanlıcılık ve Atatürkçülük, Irkçılık, Tayyipçilik vb. tarafında olmadan da yazabildim bu yazımı. Kin ve düşmanlık beslemeden yazı yazabilmek ve düşünceyi ifade edebilmek, yazmak ve konuşmak güzeldir.

Tavsiyem: Gerçek tarihi ve her şeyi okuyun, araştırın ve öğrenin.

Fikir ayrılıkları veya ayrı düşülen konular olabilir ama bu demek değildir; katil ol veya ırkçı olmak değildir. İletişim ne büyük bir nimet gibidir.

Allah'a ve Peygamberlere inanan bir insan düşman olamaz... Adalet ve saygı, sevgi ve merhamet üzerine İslam.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Doğruyu Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Not: Camide yapılan müslümanlara yapılan katliam İslam Alemini Sarsmıştır. Türk olsun-olmasın bir müslüman düşman değildir.
Türk atası öğüt verirken düşmanlık içermez.. Aile ve yaşam, beslenme vb. konular anlatılır. bu ve benzeri birçok anlatım müslüman olmayan kavimler ve imparotorluklarda da vardır. Roma Dönemini oku Tarih kitaplarından ve diğer konuları da.

İyi ve kötü bu dünya da vardır. Tarihin sayfalarında da vardır...
Türk ataları bizlere düşmanlığı aşılayan değildir. Düşman ile karşılaşıldığında nasıl davranılacağının bilgisini ve öğüdünü veren kıymetli rehberlerdir. En kıymetli mübarek Rehberimiz Peygamberlerdir. Türk Atalarını İslamdan ayrı düşünmek ne kadar da doğru olabilir mi?

Zalimler için kurtuluş Tövbe etmek ve Allah'a gelmek.. İman etmek. Allah kabul ederse.

(besmele) Rahman ve Rahim Allah'ın adıyla.

Bir dua:

Allah'ım!
Merhumlara ve şehitlere, gazilere Rahmet ve Merhamet eyle. Amin. İnşallah. Rahmet ve Merhametin boldur Allah'ım. Sen en hayırlısısın Allah'ım.

Şehit ve gazi, merhum yakınlarına hayırlı sabır ver yarabbi.
Amin. İnşallah.

Tövbe kapın açıktır Allah'ım.
Kul bağışlanmak isterse gelsin istersin Allah'ım.

bağışlanmak için bir dua:

(Besmele) Rahman ve Rahim Allah'ın adıyla.

ve dua: Allah'ım, sen affedicisin, affetmeyi seversin. Beni ve bizleri af eyle ve bizi bağışla. Amin. İnşallah.

Son söz: Kin ve öfke, nefret ve ırkçılık vb. Bunlar asla çözüm sunmaz. Çözüm: düşünce, iletişim, üretim, barış, sevgi ve saygı vb. İşte bunlar çözüme yaklaştırır.

Hiç yorum yok: