ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

10 Mart 2019 Pazar

Geldim, Gördüm ve Gittim.


Çamlıca Cami Cumhurbaşkanı Sayın, R. Tayyip Erdoğan ve Hükumet tarafından yapılmıştır. Açılış tarihi: 7 Mart 2019. Benim ziyaret tarihim: 9 Mart 2019. Neler dikkatimi çekti?
Oldukça büyük bir yapı. Büyük oluşunun nedeni tahminime göre; İstanbul Boğazı Siluetine uygun oluşu ve büyüklüğü ise, Boğaz her iki yakadan çok iyi görüle bilirliği hele bir de akşam ışıklandırılmasıyla boğazı selamlaması. İstanbul Boğazında dikkat ettiyseniz Cami Siluetleri birbirine benzemektedir. Çamlıca Cami Siluete uygun olarak yapılması bu nedenden ötürü olabilir. Caminin farklı bir mimari yapı da olsaydı tezat oluşturabilirdi. Belki de büyük oluşunun tahmin edemediğimiz bir onlar için anlam veya ifade taşıyor olabilir. Veya dosta düşmana gövde gösterisi ve cesur duruşu sergiliyor olabilir. İlginç olan Cami denizden biraz uzaklığı. Belki de uzaklıktan ötürü hem de özellikle boğazın cami siluetine uygun bir yapı oluşu. Tezat bir görüntü olmaması için özenli davranmışlar. 


Çamlıca Camisi, ibadete açık ve diğer; kütüphane vb. bölümler için bir süre daha beklemek gerekecek. 
Otopark ve Tuvalet, Abdesthane hizmet vermektedir. İnternet yoktu. Belki ileride.


Peki Ulaşım?
Şahsi araçlar, Taksi ve grup halinde çeşitli araçlar ile gelmeniz durumunda doğru karar vermişsiniz. Toplu Ulaşım çok iyi değil. İlerisi günler, haftalar veya aylar sonra belki düzelir. Yine de Toplu Ulaşım hat bilgileri: 15 Ç ve 15 ÇA iki hat gördüm en sık çalışan.
En iyi Toplu Ulaşım Üsküdar İskele önünden veya yakın otobüs duraklarından 15 Ç hatlı otobüse binmek. Göztepe Köprüsü üzerinden 15 ÇA hatlı otobüse binmek.


Yayalar hiç iyi düşünülmemiş. Yaya güvenliği ve yaya yürüyüş yolları ve kaldırımlar da oturulacak bankların bulunması İstanbul için hayal ötesi. Her şey araçlar için. Parası olmayan yürümek zorunda maalesef. Böylesi bir Ülke de.
Harita ve Navigasyon için:
Google Harita uygulaması ile veya alternatif iyi bir navigasyon ile ulaşım mümkündür. Alternatif navigasyonlardan iyisini seçin veya doğru yol göstereni seçmelisiniz.


Mobil Uygulamalar:
Google Harita, İETT Mobi ve Moovit isimli uygulamalar Mobil cihazınızda bulunsun. Çünkü bu tür uygulamalar ile bulunduğunuz duraktan veya konumdan gitmek istediğiniz adrese hangi Toplu Ulaşım ile gitmek istediğinizi size bilgisini vermektedir. Ancak Google Harita çok gelişmiş bir Navigasyon hizmeti sunabilmektedir.


Gelelim konuşma üzerine sohbetime.


Çamlıca Cami kağıt üzerinde var mıydı bilmiyorum. Sayın, R.T. Erdoğan kürsüden konuşuyordu Çamlıca Camisinin yapılması gerektiği şeklinde. Basına yansımıştı.. Eleştiriler... ve ben de fikrimi beyan etmek istiyordum. Ama Ankara'ya sesim ulaşmıyordu.
Eleştirim vardı. Ama onlar (Hükumet ve Israrlı Cumhurbaşkanı) pek kulak asmıyordu. Onlar için doğru neyse o! Belediye Başkanı Seçimlerinde halkın değil Sayın,Erdoğan'ın etkili olduğu aşikardır. Erkekler takımı oldu yerel seçim! Sayın, Erdoğan çok büyük bir etken olarak yansıyor.. Sizin değil Sayın, Erdoğan ne derse o. Özgürlük der Sayın, Erdoğan ama aslında yoktur. Şeye benzer, Blender 3D Modelleme yazılımı, Özgür Yazılım ama dil özgürlüğü yoktur. Fikir Almayan Erdoğan büyüksün ama sahte güç ile eğlenirsin!... Yüksek ücret ve Yüksek hayat standartlarında yaşarsın. Sen derdin Millet, neden oldu Cumhur ittifakı?


Halbuki Osmanlı döneminde kimi insanlar vardı, kendi öz parasıyla ibadethaneler ve külliyeler yaparlardı.. Oysa sen halkın parasıyla eserler yaparsın. Ben, Osmanlıcılık, Milliyetçilik, Türkçülük, Kürtçülük, Tayyipçilik, Atatürkçülük, Solculuk, vb. Onlardan olmadığım gibi hiçbir kümenin içinde olmadım. Gençlik yıllarımda gezerdim o kadar. Çünkü gençtim ne bilirdim? En güzel çocuk olmaktı.. bilmezsiniz siyaseti...
Ben hiçbir kümenin içinde olmadığım halde düşünebiliyordum bu onların değil Yüce Allah'ın sayesindedir. Onlar diyor ya; belediyecilik "Gönül İşi" öyle değil Efendi! Sen ne diyorsan o! Gönül aldınız mı? Yazı siyaseti ile gönül almak kolay ne de olsa. Kürsü siyaseti ve siyaset ile de gönül almak kolay. OLMUYOR EFENDİ!


Bir vatandaş: elektrik, su, doğal gaz, vb. Faturalarından birini ödeyemediği takdirde ne olacak? Sen iyi bilirsin. Ama yaptığınız eserlerin faturasından ve sizin cebinize giren yüksek ücret maaşını biz halk olarak ödüyoruz, efendi.
Biz halk olarak neden mutlu olamıyoruz hiç düşündün mü? Ne bir şey sorduğunuz var ne de merhaba söyleminiz? Kendine Küme oluşturan gibisin efendi! Kendine itaat edecek insanlar mı üretiyorsun efendi?
Cevabım: Seni ve Millet Vekilleri (parti ayrımcılığı yapmadan),  Hükumet, patronlar dahil yüksek standartlarda yaşamanız için gece-gündüz çalışan bir halk var Türkiye Cumhuriyetinde. Anlaşılıyor mu? 


Siyasi ve siyaset dışı hayatınız çok muhteşem!..


Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyi Allah çok iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.


Not: Line Camera mobil uygulamas ile oluşturduğum bir Kolaj. 
Fotoğraflar: 5 MP Flaşsız eski bir mobil telefon kamerası ile çekildi.
 Mobil Telefon bana ait değil, bir süreliğine kullanım hakkına sahip oldum.
 Bana ait gerçek bir telefonum bile yok. Param olmadığı için.
Fotoğrafta ki kişi benim en yeni Cami içinden çektiğim bir görüntüm. 
Bu bilgiyi de verdikten sonra başlarsınız belki de BEDDUA VE KÜFRE.
Ben Yüce Allah'a inanıyorum. Canımı da Allah alsın, sizler ne de bir başkası değil. 
Ölümden değil, Yüce Allah'tan korkarım. Silahlarınızı unutmayın. BİR SÖZ, BİR YAZI BİLE SİLAH OLABİLMEKTE. Aydınlandıysanız,  başlayın korkusuz korkak oyununu oynamaya...





Hiç yorum yok: