ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

11 Mart 2019 Pazartesi

Merkez olmak

Doğrular doğru düzgün yapılsaydı siyasete kurban edilmeden. Bugün farklı şeyler konuşabilirdik.

Sayın, Tayyip Efendinin Yerel Seçim adayları çok donanımlı. Bu değirmenin suyu nereden geliyor?
Bizim paramız ve devletin müthiş imkanları.. Neden Muhalefet kendini iyi anlatamıyor? Hükumet kim? AK Parti. Ülke yöneten kim? Yine AK Parti.

Polis kimin? Devletin memuru mu veya Ak Partinin mi? Bugün ve o geçmişimin acı hatırası Polis Araması... Polis elindeki gücü dosta karşı kullanmaya başlarsa bu ülkemizi ve devletimizin düşeceği durum; çok aşağısı olacak, kalbimizden...  Hükümet Merkez olmaktan kürseden bahsetmedi mi?
Acı hatıralar oluşturan iz bırakan Polis Araması dahil bizi üzmektedir.

CHP'li İstanbul Yerel Seçim adayı güzel vaatler açıklamış yoksullukla ilgili. AK Parti neden yok?
Projen yok mu, fakirliği bitirmek gibi.

Siyaset Batsın!  Siyasetiniz Batsın!
Ne zaman Siyasiler bizi insan yerine koyacak!? İnsanız biz insan!..

Vaat Satmayın! gerçekçi iyi işler yapın. Zaten Patronlar çok mu istekli Çalışanlara Gerçek ücret ödemeye ve Adil olmaya?

Allah bilmiyor mu? Varlık içindeyiz ama hala fakirlik var. ... Cimriliğiniz de, Siyasetiniz de batsın!

İnsanı Aptal yerine koymak kimseye fayda getirmez.

Yeter Artık! Terk edin bu güzel ülkeyi. Veya beni vatandaşlıktan çıkartın değil hatta atın vatandaşlıktan.

Kendinizi kandırın halkı değil...

O, bu, şu, ayrım gözetmeden yazdım. Anlaşılıyor mu?

Merkez mi ne merkezi?..

Yeter Artık!

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyi çok iyi bilir Yüce Allah.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: