ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

3 Mart 2019 Pazar

Satmayın!

VAAT SATMAYIN!
Doğrular doğru düzgün yapılsaydı Kanlıca'da yoğurt yerdik hem de bedava!."Kanlıca'da sohbet de bir başka"! Şu seçim vaatleri olmasa.

Allah en hayırlısıdır. Allah vaadinden dönmez. Hamdolsun Yüce Allah´a.

Hamdolsun. Elhamdülillah!
Yüce Allah her şeyi çok iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç.
Özür dilerim.

Not: Kısa tuttum yazıyı. Zaten Seçim günü içindeyiz. Unutmayın, biliyorsunuz 31 Mart 2019 Yerel Seçim.
Eğer yazılarımı takip ediyorsanız biliyor olmanız gerekir. Ben OY Vermiyorum. Bu sanmayın ki Vatan Hainliği değildir. O birileri Hep diyor ya; Vatan Haini.. Onlar da bilsin ki Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur. İftira günahtır. Bilemediğin şeylere biliyorum demek yanlıştır. Anlaşıldı mı?

4 Mart 2019 ve saat: 07.44 İstanbul, Türkiye. Ek:
Yani; Mesele, Bedava yoğurt yemekte değildir. Asıl mesele, doğruların doğru düzgün yapılmasıdır. Düşünün, Millet Bahçesi, Millet Kıraathanesinin faturasını vatandaş ödeyecektir. Millet Vekillerin Yüksek Maaşlarını ve Emeklilik v.b. ve çeşitli hayat kolaylıkların, yüksek standartlarda yaşamın faturasını da Vatandaş ödeyecektir. Buna Ülke Yöneticileri de dahildir. Günümüzde yapılan Patronlara kolaylıkların faturası da dahil olarak ülke yöneticilerinin siyaset dışı iş hayatları da v.b. yaşamları dahil edin ki, bunlar hep vatandaşın cebinden çıktığını hayal sanmayın.

Patrona ve ülke yöneticilerine, siyasetçilere dahil olmak üzere hayat inanılmaz güzel.

Maalesef faturasını ödemeyen vatandaşın durumu nedir? Açın kitabı okuyun. Marmaray geldi de ne oldu? Sadece yol kısaldı.
Millet Bahçesi yapılınca ne olacak? Faturalarını vatandaş ödeyecektir. Yani halkın fakirliği devam edecek ve yoksulluk devam ettirilerek halkın sırtında daha fazla yük olacak...

E bu gidişle Tayyip Efendi taka ile değil de yüzen saray da  Kabeye gider...

Osmanlıcılık ve Milliyetçilik, Tayyipçilik, Atatürkçülük, solculuk, komünizm v.b. bizi çok mu sevecek! Yahu gidin, ülkemiz Türkiye Cumhûriyetini özgür bırakın. Vazgeçin geleceğinizin faturasını vatandaşa ödettirmekten.

Kendi ülkem de Topkapı Sarayını param yok diye ziyaret edemedim.

Geçtiğimiz gün Birkaç durak için ücretsiz olarak
İ.E.T.T otobüsüne binemedim.
Vatan Millet Sakarya ile Gemi yüzdürürenler geminin ve yapılan her masrafı yine vatandaşa ödettirmekten hiç vazgeçmezler.  vatandaşın beli bükülür..

Siyaset ve Siyasetçiler hiç olmasaydı.. Devlet ben/biz buradayız deseydi keşke...
Adalet ve hak, hukuk çöpe atılan bir atık olmasaydı. Keşke! Elbette bu yalan dünyanın bir sonu gelecek...

Allah en hayırlısıdır. Allah vaadinden dönmez. Hamdolsun Yüce Allah´a.

Hamdolsun. Elhamdülillah!
Yüce Allah her şeyi çok iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç.
Özür dilerim.

Yazacaklarım şimdilik buraya kadar.
Yazının tamamlanma zamanı: 08.16 –26, 38

Hiç yorum yok: