ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

7 Ocak 2020 Salı

Bu ne fırsatı!

Bundan önceki yazım İntihar edilmeli mi? başlıklı yazımdan bu yana üç liderden birisi bile merhaba demedi! Gerçek: ülkemiz için di kendi şahsiyetim ile ilgili değildi. Ben blöf yapmadım. Ne yazdıysam Allah bilir ama sen bilmezsin. Çözüm üretmeyen ülkemize selam etmiyorum! Hal böyleyken bir de insan insana kazık atar mı?!

Bir birimizi kazıklarsak Türkiye Cumhuriyeti ve halk nasıl kalkınır? Veya Siyasetten, kazıktan, vs nasıl kurtulur?

Bir internet haber sitesinde bir manşet okudum, içeriğini değil manşetini okudum. Ve bu ne fırsatçılık ya! Diyorum.

Yerli Oto için Bursa ilimizde fabrika kurulacak ve bu Bursa ilimizin nüfusunun artacağını ve olursa eğer ekonomisine olumlu yansıyacağını düşünüyorum. Nüfus artışı il ve il içinden çalışmak için gelen insanların ikamet etmesindendir.
"Yani ekmek parası için"...

Bu durum Bursa ilimizin özellikle fabrikanın bulunacağı ilçede  Gayri menkul piyasasını hareketlendirecek. Ve bazı kurnazlar bunu fırsat bilip yüksek paraya evleri satacak ve kiraya verecekmiş.
Yahu bu insanlar 100. 000₺ bir ücreti her ay almıyacaklar. Yahu burası Türkiye Cumhuriyeti! Hiç insana 10.000₺ aylık ücreti verir mi? 10.000₺ aylık maaşı  çok görenler 100.000₺ lik bir aylık maaş verir mi?

Alınacak aylık maaş en yüksek 2-3000₺ olacak. Bunu siz Bursa'lı emlakçı da ve tüm ülkenin devlet memuru kardeşimiz de iyi bilir. Bazı meslek grupları ve sporcuların, şarkıcılar ve artistler farklı ücretler alırlar ve bazıları sadece çok iyi hayat yaşar. Geri kalan malumunuz alacağı ücret ise fatura ve borç ödemek ile hayatın ne olduğunu bilmeden yaşayacak!.. Kabe nerede bilemez! Hal böyleyken sen nasıl fiyatları artırırsın!

Destek olmak varken köstek olunmaz!
İslam da bile iyilikten bahseder adaletten bahseder. Fırsatçı olmayın iyilik yapın. Ha unutmadan! Badanasını ve tamiratını yapınız bina ve dairelerin. Çürük bina ve tadilatsız daireler için yüksek ücretler istemeyin!..

Bursa'lı ve tüm ülkemizin hemşehrileri mesajı doğru anladıysanız artık doğruyu yapınız.
Allah'ın sevdiği doğru...

Not: Kanal İstanbul yapılması için para toplar yaparız isteğinde olanların da bizlerinde iyi anlaması gerekir. Siyasetçileri değil ülkemzi kazıklamadan kalkındıralım kardeşler! Vermek konusunda da istekli olsak fitre ve zekat, sadaka verdiğimizde ne insanlar fakir olur ne de canlılar yiyeceksiz kalır... köylere inen vahşi hayvanlar ne için köye gelirdi? Hatırlayın! Elbette açlıktan köye gelirler ki yiyecek için. Peki neden? İnsanların duyarsızlığından, aç gözlülüğünden, bencillikten vs. Yani kimisi biz insanlardan kaynaklı... ne mi yapıyoruz? Hayvanların yaşam alanları/ormanları evler, yollar, maden ocakları vs. İle ormanları yok ediyoruz ve bir de bilinçsiz avcılık, kaçak avcılıkla, ağaçların bilinçsizce keslmesi, vs böylece hayvanlar insanlardan yana çok dertli. Ey hemşehrilerim! bilir misiniz, siyasiler ve ülkeyi yöneten siyasiler kaç para aylık maaş alır bilir misin? Çok çok fazla. Ve bu senin, bizim cebimizden çıkıyor!  Halbuki siyaset ve siyasiler olmadığında kalkınmanın mutluluğu ve cebimizde oluşan çok para bizi çok iyi bir ömür yaşatacak! Yani siyasetin bize yükü çok fazla. Halk, halk yönetimde olduğunda sadece sen, ben değil hep birlikte kazanağız ve ülkemizde kalkınacaktır. Hemşehrilerim düşün ve sonra..... ülke bizim unutma! Son not: Eğer aklımızı işletmezsek birilerinin kölesi oluruz!.. Lütfen, doğruyu yapınız!

Kendi kendimize zarar veriyoruz...
Artık doğruyu yapalım biz ve ülkemiz kalkınsın.

Şaka bir yana, herşey fasa fiso.
Birilerini zengin etmek için çalışmayalım... Kendimizi zenginleştirmek için ülkemizi kalkındıralım, birlikte kalkınalım...

Yerli Oto için bizim diyorlar!
Neden satın alıyoruz? henüz değil ama alınacak. Daha şimdiden ön siparişler verenler oldu, peki neden?
Bizim ise anahtarını hiçbir ücret ödemeden alalım ve arabamızı sürelim, öyle değil mi? Bizim olana neden ücret ödüyoruz ve neden sahip olmak için sıraya giriyoruz? Para ödemek için de sıraya giren biziz.. öyle ya!

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen  bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: