ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

1 Ocak 2020 Çarşamba

Yılbaşına son saatler

Ben kimsenin umrunda ve hatrı sorulan bir insan olmadım yıllardır ülkemde. Sadece birkaç kişiyle sınırlandı. Hatırlarım, ilk hatrımı soran aslına bakarsanız yıllar önce azarlayan ilk büyük insan Sayın, Recep Tayyip Erdoğandır. Kendisi Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı. bazen bana laf soksa da ona kin tutmadım. İslam dini müthiş bir din olduğunu kendi dilimde ifade ediyorum.

bir anım: Türgev vakfına bir konu hakkında yıllar önce telefon ile aramıştım. Detay vermiyeceğim ama kısaca kendi dilimde konuya değineyim; Basında çok fazla bedava reklamı yapıldı ki ben de bir konu hakkında bilgi almak istedim. Aldığım yanıt ne biliyor musunuz?
Bir masa ve bir telefon bir de sekreter, varmış izlenimi oluşturdu ben de. Yani olumlu değildi. Türgev vakfı yöneticisine bile birşey diyemiyorum.

Halk bankasının bir sloganı var:
"Halk ister Halkbank yapar". Aslında gerçek Cumhurbaşkanı Sayın, Erdoğan ister Halkbank yapar olmalıydı. Halkbank ve Devlet ve Merkez bankası da dahil Belediyeler Valiler, Kaymakamlar, Emniyet teşkilatı, TSK ve diğer Bizim diyebileceğimiz Türkiye Cumhuriyeti olmamalarına rağmen ne Cumhurbaşkanı ne de ailesine, tüm elemanlarına yine de kin tutmuyorum. Ancak diyorum ki;
Üstün ve çok güçlü Yüce Allah.
Her şeye sahip olanlar sahte güç ile kendilerini yalanlarla avuturlar.

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.

Artık boş işler yani kamu ve kurumlara sahip olarak sahte bir güç kazanmak yerine bu güç iyilik için harcanamaz mıydı?
Örneğin, Tarım Kredi, Torku, Eti Maden(Boron) vb. Satışa sunulan ürünler biraz daha ucuz olmasını engelleyen zihniyet veya güç sana hala kinlenmiyorum. Domates ve Limon derken fiyatlar uçuruldu ama nedense hala küçücük asgari ücret konuşan ülke olmaktan ileriye gidemedik.

Vatan Millet Sakarya şovuna gerek yoktu zaten bu sahte şov için ülkemizin kasasından çok para çıkıyor ve alınteri de akıyor şov için.

Belki Sayın, Recep Tayyip Erdoğan seni alkışlayacak bir yazı yine yazamadım özür dilerim. Gerçek ne zaman değişecek? Eğer inanıyorsan hep birlikte iyi yönde değiştirelim birileri değil ülkemiz TürkiyeCumhuriyeti ve halk kalkınsın.

Ben sevilen ve sayılan bir insan değilim ama siz büyüklerinizin elini öpün ve onların hayır duasını almaya bakınız. nezaket çöpe atılacak bir atık değildir. Saygıda kusur etmeyiniz. Paranız varsa para harcatmayın ve ikram ediniz ücretsiz. Sevgi ve saygı ile ikram ediniz teşekkürü.

Kim mi onlar?
Anne ve Babanız, Aile. T.S.M. (Türk Sanat Müziği) Sanatçı Sayın, Ahmet Özhan. Fashion Designer Sayın, Muammer Ketenci, Cemil İpekçi, Neslihan Yargıcı ve Hüseyin Çağlayan vb.
Tiyotrocu Sayın, Haldun Dormen vb.
Gazeticilerden Sayın, Uğur Dündar, Soner Yalçın, Murat Bardakçı ve Fatih Altaylı, Hıncal Uluç, Abdurrahman Dillipak vb.
vb. vs.

Deniz Gezmiş ve iki arkadaşın idam edilişinde görülmeyen onları zehirleyen sorumlular neden kaçıtınız ki?
o yıllar doğru okunamadı. ve hep başkaları görüldü ama nedense onlar hiç görülmedi.
Rahmetli Deniz ve Arkadaşlarının ölümü bizi üzmüş ama yalan film çevirenler hep kazandı maalesef.
Deniz ve Arkadaşlarının Anne ve Babalarından, ailelerinden vb.  ben özür dilerim. O yıllar da ben çok küçüktüm.

Abdullah Öcalan PKK terör örgütünün lideridir. Asmadığımız bir teröristtir. Ama onun terörist olmasına iten nedenler bir kaçı da ülkemizin Türkiye Cumhuriyetinin bazı vatandaşlarının bilerek veya bilmeyerek yaptığı hatadır. O hata DIŞLAMAK, İteklemek, vb. Vs. Başka şeyler de vardır. Ve o kendisini nasıl affettirecektir Diyarbakır da evlatlarına kavuşmak isteyen annelerden, evlatları öldürülen kimisi de şehit edilen her anneden af dileyecek midir? Birçok insanın ölmesinde, şehit olmasında, sakat kalmasında, evinin yıkılmasında vb. vs. Bunca kirli işler ve kirli ilişkiler ile PKK terör örgütünün görünen yöneticisi Abdullah Öcalan hiç vicdanen rahatsız olmuyor musun?
Senden onlar adına özür dilesem utanacak mısın, pişman olmuş olarak? Eğer iyiliğe vesile olacaksa özür dilerim sizden. Bu özür Allah içindir.

Yüce Allaha şükretmeyi ihmal etmeyiniz. Allah'a hamdolsun.

Cumhurbaşkanı ve ailesine saygıda kusur etmeyiniz. Düşmanlıkla değil sevgi ile yeneceğiz cehaleti, terörü, kini, kibri, bencilliği, sahteliği, vb. vs.

Şuanda saat, 23.41
dakikalar azaldı.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Yeni yılınızı kutlarım. Şuanda saat, 00.20. İstanbul, Türkiye Cumhuriyeti.


Hiç yorum yok: