ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

2 Ocak 2020 Perşembe

Libya Tezkeresi

Bugün Türkiye Cumhuriyeti Libya Tezkeresini Mecliste oylaması yapılmış ve kabul edilmiştir.

Asker ailelerine, eşlerine, çocuklarına, arkadaşlarına, sevenlerine şunu ifade edeyim:
Gönlünüzü ferah tutun. Libya kardeş ülkemizdir. Askerimizin birinci vazifesi zalime kardeş ülkemizi teslim etmek değildir. Barış ve iyilik  için orada olacaktır. Türk Askeri Dünyanın en iyilerinden bir tanesidir.
Neden mi? Zalime asla boyun eğmemiştir. Geçmişten günümüze Türkiye Cumhuriyeti neden mi var?
Zalime boyun eğmedik. Askerimiz de Elhamdülillah, boyun eğmemiştir zalime...
Tavsiyem: Dua ve sabır en iyi ilaç...

Bir de Rusya'dan Kırım'ı alsak oradan veya öncesinde Esad ve PKK'nın kaçışını zevkle izlesek.
Myanmar yönetiminin ve Çin hükumetinin zalimliğe son vermeleri için ikna etsek hemde kendi bildiğimiz düşmana korku veren yöntemimizle. Neyse, biz mutluyuz Kardeş Ülkemiz Libya'nın davetine icabet etmekten.

Gazetede okuduğum bir haber şöyleydi; Al-Hadath/Al- Arabiya televizyonlarının 51 yaşındaki deneyimli sunucusu Najwa Kassem, evinde ölü bulundu.

Allah Rahmet ve Merhamet eylesin her merhuma ve şehitlere. Amin. İnşallah.

Bazı ülkeler olumsuz tepki vermiş Libya Tezkeresinin kabul edilmesine.
Allah ıslah etsin sizleri. Sanki bilmiyorsunuz gibi.

Güney Kıbrıs'da 19 yaşındaki bir İngiliz vatandaşının iddiası eğer doğru ise İngiltere vatandaşının haklarını korunması ve hesabını Güney Kıbrıs Yetkililerden sorması gerektir. İsrail de işin içindeyse hesap sormak gerekir.

Güney Kıbrısa şunu ifade edeyim: Artık şu düşmanlığa son verin Yüce Allah'ın ikram ettiği doğalgaz, petrol vb. Zenginliklerden hakça paylaşım olsun. Her kes mutlu olur böylece. İsrail'i dahil etmeyin, bizler Akdenizin derinliklerinden birlikte işbirliği yaparak çıkartırız doğalgaz ve petrol, vb. her ne varsa. Bu zenginlikler hangi ülkeler dahil ise o ülkeler hakça paylaşsın zenginliği...

Tüm ülkelere açık ve net diyorum ki:
Ne zalime teslim olun ne de İsraile.
Zalime ve İsrail'in kölesi olmayınız!

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Rabbimiz Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir İnsan değilim.
Ben hiçbir şeyim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben  bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: