ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

6 Ocak 2020 Pazartesi

İntihar edilmeli mi?

Yıllardır Türkiye Cumhuriyetinde Ne intiharlar eksildi ne de yoksulluk; insanın insana sunduğu kader içerisinden çıkartılamadı.

Ülkemizin vatandaşlarından kimisi borç ve fakirlik yüzünden intihar etti, kimisi devlet'e sığınırken devlet ise koruyamadı cinayete kurban gitti...

Küçücük Asgari ücreti Reva gören zihniyet ve siyaset hiç utanmadı!

Patronlar ve Siyaset hepiniz hepbirlikte halay çekin! Siz ondan anlıyorsunuz.

Allah'ın mesajından çok siyasetçinin ve patronun halay çığlıkları duyuldu!.. Dört bir yanda. Halay başı kimdi?!

Yıllardır kalemim yazdıkça bir şeyler anlatırım belki küçük bir sanı vardı ama olmadı. Çünkü keyifler kebap!
Nuh diyenler Peygamber demiyorlar...

Sorunlara yeni sorunlar eklendi ama gerçek bir çözüm yine yoktu.
Bir yerlere eleman yerleştirmek olağan olmuş,  rutin bir iş miş gibi kanıksanmış ülkemde.

Siyasetin eli çok güçlenmişti artık...
Kim şov yapar  ve elemanlarını yerleştirir de o kazançlı çıkmakta oysa halkın sorunu değil de onların daha fazla güçlü olmak gibi bir sorunları vardı. İktidar olmak çok önemliydi.. Halktan bile.

Ülkem hem şov seyircisi oluyor hem de siyasetçileri ve patronları zengin ve güçlü etmek için çok çalışıyor ve de kendi başına yaşadığı sorunlar zehir ederken hayatını...

Ülkem de hayat ne garip!
Televizyonu açın ne görüyorsunuz? Tayyip bey alkışlanıyor! Diğer kanallar da yarım ve çeyrek alkış ile sırasıyla C.H.P. ve M.H.P. İyi Parti,  H.D.P. siyasi partiler alkışlanıyor. ...
Bu ne acayiplik! En önemli şey en fazla kim alkışlanacak!

Ülkemizin evladı değilmisiniz?
Sorunları çözmek yerine nelerle uğraşıyorsunuz... Yahu durun; bir fincan yorgunluk kahvesi ☕   iyi gelir!

Faturalarımız yüksek olmuş.. Hayat pahalı olmuş... Kimin umurunda? Borcumuz çok, kimin umurunda?

Yani vatandaşa doğru yaklaşım ve doğru, akılcı bir yardım yapılamıyor ülkemizde. Ama faiz ve Piyango devam ettiriliyor. Oysa sorsan 'Haram' diyerek işin içerisinden kendilerini kurtarıyorlar... Oysa doğru çözüm yine yok!
Onlar hep doğruyu biliyorlar ama yapmıyorlar.

En iyi bilen hep onlar ama çözüm yine yok!
Onlar hep bizi oyalar ama çözüm yine yok!

.........

Twitter üzerinden her üç siyasi lidere açık ve net yazdım. Eğer intihar edersem hiç kimse sorumlu değildir.
Kim o üç lider? Sayın,  Recep Tayyip Erdoğan. Sayın, Kemal Kılıçdaroğlu.
Sayın, Devlet Bahçeli. İşte böyle.

Beni hiçbir kimse örnek almasın!
Beni örnek almak demek belki de Cehenneme atılmak demek mi bilmiyorum ama en iyi rehber ve örnek alınacak gerçek: PEYGAMBERLERDİR. Anlaşıldı mı?
Cehenneme atılmak istemiyorsan beni örnek kabul etmeyiniz. Allah daha iyi bilir; ama doğru bir insan mıyım, bilmiyorum.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.
Hakkınızı ister helâl edin isterseniz etmeye bilirsiniz.
Netice de ben de bir İnsanım.

 

Hiç yorum yok: