ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

21 Ocak 2020 Salı

Vazgeçin!

Almaktan Vazgeçin!..

Almak için çabalamaktan,
Yalan söylemekten,
Şov ile aldatmaktan,
Maske takmış kahraman olmaktan,
Vazgeçin...

Vazgeçin...
Kimseye kalmaz bu dünya!
Sizlerin siyasi şovunuz batsın!
Atatürkçülüğünüz de Osmancılığınız da batsın, kürtçülüğünüz de, Türkçülüğünüz de  ve yansın ki hizmet alsın halk.

Yahu ne istediniz zavallı halktan?
Değer miydi halkı üzmek?

Keşke çözüm için çırpınsaydınız,
Yoksulu sevindirmek için koşsaydınız,
Bayrağınızı dikmek için değil de halkı mutlu etmek için çalışsaydınız.

Kasanızda ki para çoğaldıkça çoğaldı,
Elemanlarınız bir örümcek ağı gibi kamu ve kurumlar ile ülkemi sardı
Cümleleri çevirdikçe çevirdiniz
Böylece susturdunuz konuşanı

Ey, bilmez misiniz, Efendiler!
Allah her şeyin farkındadır.
Bu yaptıklarınız, söylemleriniz, aldıklarınız size helal mi sanıyorsunuz? Helal ve Haramı Allah daha iyi bilir ama siz hangi yolun yolcusu sunuz?

Vazgeçin...
Bu dünya kimseye kalmaz!
Bu gün ..... den mutsuz ayrıldım.
Saatlerce bekledim sıram gelsin diye.. Halbuki Devlet bildiğimiz devlet veya Devlet Baba ve Devlet Ana değilmiş. Birilerinin imiş Devlet, halk için değilmiş Devlet.

Her zamanki gibi mutlusunuz..
Nice canlar gitti, siz ne yaptınız?
PKK hem kürtlerden, solculardan hem de Türklerden bir çok kanı dökmüş olduğu halde ne yaptınız ki!
Kameraların önünde konuşmaktan başka? HDP nin kapısına kilit vurdunuz mu? Ne sol masum ne de AKP masum. Siyasi partilerin tümü halkı aptal yerine koymasın.

Zihinleriniz almaya mı ayarlanmış sizin?

İnsanları mutlu etmek yerine hep almak ama nereye kadar? Hiç durmak bilmeden almak nereye kadar? Bizden aldıklarınız ile nasıl da mutlusunuz!

"Elbet bir o gün vardır"...

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: