ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

2 Ocak 2020 Perşembe

Hepimizin Ayıbı

Bilmezsiniz Rabbim birkez daha ölmeme izin vermedi. Eğer bugün uyanamasaydım bir ölüden farksız olacaktım. Allah'a hamdolsun. Böylesi bir günde bir gazetede bir insanın donarak öldüğüne ilişkin bir haberin sadece manşetini okurken üzüldüm. Haberin sadece içeriği okunmuş olup bu yazımın kelimeleri oluşmuştur. Bilginize.

Devleti iyi yönetememek,
Ülkeyi iyi yönetememek,
Askeri iyi yönetememek,
STK'ları iyi yönetememek,
Konsoloslukları iyi yönetememek,
Belediyeleri iyi yönetememek,
Polisi iyi yönetememek,
İstibahratı iyi yönetememek,
Bankaları iyi yönetememek,
Kamu ve Kurumları iyi yönetememek,
TBMM'sini iyi yönetememek,

Yönetemediğimiz için bir İnsan donarak öldü Fatih, İstanbul'da.

İktidar olan Siyaset her yere elemanlarını yerleştirerek kontrolü eline alarak sahte güç'e ulaşmak için neler neler yapıyor!
Devlet ve Medya güç'ü ile Kanal İstanbul ve Yerli Oto ile oyunu artırıyor ve kendisinin ekonomik olarak çok iyi duruma gelen Siyaset yüzünden doğrular nasıl yapılır bilmiyoruz. Getirilen o saçma ve aptal tanımlar ile insanı kim olursa olsun tanımlıyor olmanın hatalı oluşunu anlayamıyoruz...
Hükümetin ve Siyasetçilerin ağzından çıkan kelimelere odaklanmışız ve tüm insanlardan özür dilerim ayıbımız için... Donarak ölen ve intihar eden insanların ailelerinden ve sevdiklerinden ben ülkem adına özür dilerim.

Doğrular doğru düzgün yapılsaydı liderleri alkışlamak yerine asıl icraatler ülkemize merhaba diyebilecekti.

Bir STK: Ahbap derneği. Dernek başkanı Sayın, Haluk Levent'e Çok Teşekkürler! Ülkem de ilk kez iyi şeyler yapıldı. Haluk Levent'e ve Ahbap'a Çok Teşekkürler!
Hayvanlarla ilgili iyi şeyler yapan Sayın, Ömür Gedik Hanıma Çok Teşekkürler! Sayın, Gülben Ergen Hanıma Çok Teşekkürler! Gülben Hanım küçük çocukların eğitimine yönelik sosyal bir iyilik meleği olmuştur. İyilik projeleri devam ediyor mu, bilmiyorum. Gülben Hanım TV dizisi Dadı Melek ile merhaba demiş ve bu iyilik meleği olarak çocukların eğitimi, gelişimi için iyi şeyler yapmıştır. Herkese Çok Teşekkürler!

Karşılıksız Allah için vermeyi bildiğimiz ve yaptığımız gün ileri gideceğiz!..

2 Ocak 2020 ilk yazım böyle oldu.
Neden ?

Hayal ve yalan SATMAYIN!

Hangi siyasi parti olursan ol şunu söylerim: Ya hiç mi Yüce Allah'tan korkmuyorsunuz? "Elbet bir o gün vardır"!

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: