ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

15 Ocak 2020 Çarşamba

İnsanlara yalan çok süslü...

Türkiye'de kimse yalan söylemesin!..

Neymiş! Dijital Devrim miş.

Belediyeleri Dijital Devrimle yönetmek hayalini yalanla süslemenin izahı mı olur?

Belediye Meclis üyeleri varken hiç sanılıyor mu halk belediyeyi yönetecek, ha! Belediye başkanı bile siyasi iken Meclis üyelerini balıkçı mı sanıyorsunuz? Başkan ve Meclis üyeleri de siyasidir, bu değişmez gerçek.

Halk aptal değil! Unuttunuz ama hatırlatayım dedim.

Ülkemizi yöneten de siyasetçi iken halk aptal sanılıyor ama değildir.

Siyasetçilerin sesi olmuş medya var iken hiç halk belediyeyi yönetir mi?

Ben bir vatandaşım yalana inanmıyorum. Bu süslü yalandır. Başka bir şey değil.

Bir vatandaş olarak diyorum ki; halkı aptal yerine koyanlar kendilerinin aptal olduğunu görmez mi?

Şu siyasi yalan ve siyaset terk edilseydi ülkemizin gelişiminin, kalkınmasına engel olan fay hatlarının, peyzaj ile övünen zihinlerin budalası olmanın değil halkın derdine nasıl deva olunur ile çaresizliğin zincirlerini kırarak yaralı kalplerin hayır duasını almanın mutluluğunu yaşayacağımız yerde süslü yalan manşet yapılmış bir internet gazetesinde.

Osmanlı İmparatorluğu iken bir zamanlar, birisi Hey, Hak! Demiş. Ben de Rahman ve Rahim Allah, derim. Bize yalan söylemeyin.

PKK'nın öldürdükleri ve Şehit ettikleri gerçeğini aptal zekasıyla savuşturanlara derim ki; Allah'tan Korkun ve Allah'a İman ediniz.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: