ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

16 Haziran 2020 Salı

Amaçsız ve idealsiz nesiller

Ünlü eski haber spikeri sonra şarkıcı olmuş medyatik bir Anne Defne Samyeli; ve Kızları'na ve Sosyal Medya Fenomenlerine bir şeyler söylemek.

Defne hanım ve kızları da sosyal medya fenomenleri Gazetelerin Manşetlerini süslüyor.

Ne görüyorsunuz o manşetlerde;
Boş bomboş şeyler ile Magazin servislerini süslüyen manşetleri olmuşlar. Peki ne anlatıyor insanlara bilmem ama bana anlattığı şey;

"Amaçsız, hedefsiz ve idealsiz"lik...

Dış görünüş ile kazanılan ve fotoğraflarla sosyal medya da  takipçi sayılarında artış olarak Magazin manşetlerine kendine yer bulmak için çalışan genç ölü beyinlerle dolu bu yeni ünlü anlayışına uygun insan nesli.

Şunu tavsiye edeyim. Anne ve Baba nasihat vermeyebilir veya içi boş sözler sarf etmiş olabilir farketmez.
Sizler en değerli ve yararlı nasihatı Kur'an ve İslamiyetten alınız.

Eğitiminizi tamamlayınız.
İyi ve faydalı bir insan olmak için bir şeyler yapınız. Neler yapılır?

Doktor olunur ve insan, hayvan tedavi edilir. Çiftçi olunur ve tarım yapılır. Fotoğrafçı olunur ve sanatsal fotoğraf çekimi yapılır.
Çeşitli eğitimler alarak iyi bir anne, baba, tamirci vesaire olunur.

Mesela 2018-2019 yıllarında Genç bir kız şarkıcı Melissa vardı.
Ama ne oldu? Bağlı olduğu Müzik şirketi iyi tanıtımını yapamadı.
Melissa Sadece Sen isimli şarkısıyla çok büyük kitlelere ulaşamadı halbuki her şey güzel fakat tanıtım aşaması facia idi.

Melissa ile Sosyal medya  fenomenlerinden en bariz farkı ÜRETİM idi.

Sosyal medya çok acayip bir yer oldu. Oysa sosyal medya sahteliği kabul eden ve kopyacı boş bomboş nesillerin olduğu bir mecra. Bunun böyle olmasında en etkin rol model PARA!.. Dış görünüş ve hep aynı sözler, aynı fotoğraflar, aynı şeylerin yer aldığı kimileri için ahlaksızlığın bir mecrası oluyor sosyal medya.

Bunda sosyal medyanın kabahati yok!
Asıl kabahatli olan biz insanlar.
Bazı şeyleri biz talep ettik ve zeka kullanımını çöp atığı yaptık. Kendimiz ettik ve kendimiz bulduk.

Ne ektiysek onu biçiyoruz, kardeşlerim.

En iyi rehber: Peygamberler ve Kur'an.

Allah sizin Rabbiniz onu tanıyın, bilin,  sevin, ondan korkun vesaire.

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.

Paranın, birilerinin kölesi olmayınız.

İslam öğrenilir korkmayınız!

İnsana ve tabiata hayırlı birer fayda olmak için iyi şeyler söyleyin, isteyin, düşünün ve yapınız.

Günümüz dünyasının ne kölesi ne de malı olma ey insan!

Bu yazı ve her şey:
* Yalan olabilir.
* Yanlış olabilir.
* Eksik olabilir.
* Hatalı olabilir ve hatalar içerebilir.
* Doğru olmayabilir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: