ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

3 Haziran 2020 Çarşamba

Günah ve Haram

Basından öğrendiğim kadarıyla aktarayım.
Sosyal Medya Fenomeni Selin Ciğerci eşiyle birlikte yurt dışından evlat edinmek için bir yola müracaat etmişler. Bu yolun adı: Taşıyıcı Annelik.
Ve üstelik Fenomen Dua istemiş sevenlerinden ve kim varsa onlardan.
****
"Böylesi bir günaha ve harama ortak olmayınız", derim.
Böylesi bir günah işlemek için insanları dua etmeye teşvik etmek de nedir? Kendini, insanları kandırabilirsin ama Allah'ı kandıramazsın.

Ve düşünün o çocuklar Taşıyıcı annelik ile dünyaya geldiklerinde yalan ve yalan bir hayat içerisinde büyüyecekler. Akılları erdiklerinde ve bilgiye ulaşmak için çabaladıklarında eğer bilgiye ulaşırlarsa mal gibi satıldıklarını fark edecekler. Gerçek anne ve babanın ticari bir ürünmüş gibi satıldıkları gerçeği ile yüzleşmek zorunda kalacaklar. Bu korkunç gerçek ile psikolojileri, duyguları, vesaire sarsılacak.

Böylesi bir kötülüğü yapmayın hiçbir masum yavruya ve kendinizi cehenneme de atmayın!..

Doğrusu nedir?

Öksüz ve yetim yavruların eğitimini, bakımını, koruyuculuğunu vesaire üstlenmek, ilgilenmek daha hayırlıdır. Veya Türkiye Cumhuriyeti Diyanet İşleri Başkanlığının tavsiyesine uymak.

Helal ve  Temiz olanı hayırlı ise Yüce Allah'tan istemek kardeşlerim.

Hayırlı olmayan ve helal de değilse asla Allah'tan istememek.

Hatasız ve kusursuz değildir insan. Tövbe ve af dileyen olmaktır doğrusu.

Bu yazı ve her şey:
* Yalan olabilir.
* Yanlış bilgi içerebilir.
* Eksik olabilir.
* Hatalı olabilir.
* Doğru olmaya bilir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: