ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

26 Haziran 2020 Cuma

Yuvana Hoş Geldin!

Fatih Sultan Mehmet Han Tablosu ülkesine geldi! Hoş geldi!

İ..B.B. Başkanı Sayın, İmamoğlunu tebrik ederim. Londra Müzayedesinden tablo 6.5 Milyona satın alınarak ülkemize getirilmiştir.

Sayın, Başkanı bir kez daha tebrik ederim.

A.K.P zamanında nice paralar uçtu ve birileri zengin oldu.

O Osmanlıcılık ve Milliyetçilik, Türkçülük, Kürtçülük, Solculuk yapanların hepsini ezdi-geçti Sayın, İmamoğlu.

Bir tarafın insanı veya kulu olmadan da iyi işler yapılırmış.

Fatihimiz ile Cemmimizin yabancı ellerde vatan hasreti yaşatmak canlara doğru olmazdı, kardeşlerim.

Ben Topkapı Sarayı Veya Dolmabahçe Saray Müzesine bağışlanmasını talep ederim Sayın, Başkandan.

Sayın,  Başkanın kendi öz parasından değil ise satın alma,  talebim geçerlidir. Aksi halde takdir Başkanın.

Bizim için değerler vardır... Siyaset bunalttı bizi. Sen o siz şu vesaire gibi.

28 Haziran 2020 Türkiye saati ile saat: 10.19 geçer iken açıklamam.

Fatih Sultan Mehmet Han Tablosunda genç bir kişinin yüzü görünmekte. Ben de bilgili olarak bilinen Sayın, İlber Ortaylı'ya itimat ettim. Çünkü oldukça bilgili bir insan. (Lakabı veya Tanınmış ismi) İlber Hoca  O genç kişinin Cem Sultan olduğunu söyledi basın mensuplarına. Ben de bu bilgiye itimat ettim ve Cem'mimiz olarak yazdım. Samimi bir ifade ile "Hoş Geldiniz Yuvanıza"! dedim veya yazdım.

Haber Türk Gazetesi Yazarlarından Sayın, Murat Bardakçı da başka bir şey söylemiş.

Anlaşılan o durki Cem Sultan Tartışması var ufukta.

Son olarak ifade edeyim;
Konunun gerçek uzmanları biz bilgisizleri aydınlatırsa memnun oluruz. Anladığım kadarıyla fotoğraflı veya resimli belge olmayabilir ve buna istinaden yazılı kaynaklardan bilgi almak mümkün olduğu görülmüştür. O yıllar günümüz deki bir hayatı sunmuyor.

Konuyu araştıracak uzmanlar resimler de her gördüğü ayrıntı incelenecek ve tablonun sahte olup-olmadığı da inceleme ve araştırma neticesi ile bilgiye ulaşılacak.
Örneğin; kıyafetler, kişinin yaşı, cinsiyeti vesaire bir resimde görülen her şey detaylı araştırılacak. Neyse. Konu uzmanların artık.

Şunu ifade edeyim; Akit Gazetesi Yazarı ve Akit TV konuşmacısı
Tablo için Boyalı Bez demiş. Eğer doğru ise bu hakarettir!

hem merhum sanatçıya hem de sanata. Neyse. Ben bunu C.H.P.'li bir Büyükşehir Belediye Başkanına veya bu güzel icraati kıskandığına bağlıyorum. Eğer yanılmıyorsam.

Çünkü hiçbir AK Partili ne de Osmanlıcılık, vatan millet şovcuları yoktu da ondan ve yenildiler... bu yenilgi karşı tarafın diline ve kalemine yansımış.

O yenilenlere soruyorum:
Neredeydiniz? Sayın, Erdoğan atamaları ve harcanan paralar, o 1000 Türk Lirası ile insanları bu sosyal yardım parasıyla geçinmeye
Zorlayan siyasi başkanınız ve Cumhurbaşkanına bunlar yanlış diye bildiniz mi? Fakirler, insanlar, tabiat ağlarken siz hala siyasi cumhurbaşkanınız Sn. Erdoğan'ı alkışlıyordunuz.

Keşke doğru değerlendirseydiniz her şeyi. Bulunduğunuz kümeden dışarı çıkamayan sadece alkış tutar da doğruya doğru yanlışa yanlış diyemez.

Fetullah ve örgütü ile Erdoğan ve  Kümesinin benzerliklerini de hiç görmediniz veya görmek istemediniz sayın, Erdoğan ve kümesinin içindekiler düşünün.

Haber Türk yazarı Sayın, Fatih Altaylı'nın Dün Sınava giren gençlere, adaylar için neler neler yazmış okudunuz mu? İyi okuyun. Dün hayır hayır yükses ile Hayır derken Nasıl da dönüşüldüğünü ve o Hayır diye bağırışlar Evet-e dönüştüğünü çok iyi anlatmış Sayın, Fatih Altaylı.

Dün Fettullah'ın üzerine toz düşmemesi için çabalıyanlar vardı örtüleri hazırdı ve ellerinde, dilindeydi... Peki ne oldu?  Sayın, Erdoğan'ın üzerine toz düşmemesi için örtüleri hazırlayanların vesaire benzerliği dikkatinizden kaçmasın.

Günahı ve Sevabı ile bir Siyasi Cumhurbaşkanı Sayın, Erdoğan var.
Gücü elde etmiş bir Erdoğan... ama hala güç tam olarak elde edilemedi.

Keşke gerçek doğrular için çalışılsa KPSS olur muydu? Siyasi atamalar olur muydu? Erdoğan ve siyasiler ve birileri için Gelecek garantili Devlet olur muydu? Vesaire.

Gerçek hizmet olsa; vatan millet ve osmanlıcılık, kürtçülük, türkçülük ve solculuk şovlarına gerek duyulur mu Allah için iyilik yapmak var iken?

Allah için yapılan bir iyilik daha hayırlı iken o listeler yüzünden  her insana iyilik ulaşmıyor! ulaşan da 1000 Türk Lirası sosyal yardım ile yaşamak zorunda.. ve tüm sosyal yardım işleri daha doğru yapılamıyor o listeler yüzünden. O listeler S.T.K. larda da var. O listeler yırtılmadıkça ve Allah için yapılmadıkça her şey...... ...

Hiç yorum yok: