ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

14 Haziran 2020 Pazar

Güncelleme ve Siyasi Atamalar

Android işletim sistemli bir akıllı cihaz için Güncelleme istiyorsanız cihazların en pahalısını almak zorundasınız. Bu sadece  bir kaç kez size güncelleme mutluluğu yaşatıyor. Bu sadece geçici mıtluluk.

Eğer param olsaydı ve bilgim olsaydı kendi akıllı cihazımı, yazılım vesaire kendim üretirdim. Patronların ne de sistemin kölesi olmak istemezdim.

Akıllı cihaz üreticilerini de Android'in patronunu mahkemeye vermek daha doğru olacaktır. Böylesi bir dünya da insanları aptal yerine koymak ve bu yöntemle büyük paralar kazanmak doğru mu? Para ve şu sahte güç ben de olsa Google, Microsoft, Apple, Samsung, Huawei, Oppo, Vestel ve Casper vesaire bunların hepsine böylelikle öğretmiş oluruz Adaleti, iyiliği, helal temiz kazanç, insanların  sizin kölesi olmadığı gibi cüzdanınız da. Bunları onlara öğretmek icab eder.

Her birimiz insanız ama bu para neden değerli, kardeşim?

Bir mobil/PC uygulaması yüklersin, bir internet içeriği olan bir cihaz alırsın karşına kullanım sözleşmesi çıkartılır. Eğer her sözleşme ve her bir ücretsiz-ücretli Wi-Fi ve tüm internet için de sözleşmelere onay vermek zorundasınız ki yararlanabilmeniz için. Mobil hat almak mı istiyorsunuz veya GSM Operatörüne Numaranızı mı taşımak istiyorsunuz? Cebinizden para çıksada çıkmasada her halükarda sözleşme imzalamanız gerekmektedir.

Demek istediğim bu sözleşmeler patronu ve birilerini koruyan olmamalıdır. Bu sözleşmeler yeniden ele alınmalıdır. Ya bu sözleşmeler kaldırılsın ya da yeniden düzenlensin.

********

Cumhurbaşkanı Sayın, R. T. Erdoğan! Sen Allah'a inanmıyor musun? Nedir bu dünden bu yana yaptığın siyasi ATAMALAR ?

Merve Kavakçı ve diğer isimlerin Atamalarını doğru bulmuyorum.

"Devleti Siyasallaştırma" (Erdoğan'nın kurnaz deyimiyle: Sivilleştirme).

Sayın, Erdoğan! Şu ağzında ki baklayı çıkar! Gerçek niyetin ve amacın ne?

Biliyoruz ki Halkbank halk değil siyasidir. Özel bankalar da halk değildir ama patronlarını mutlu etmiştir.

*****

Tıbbi Maskelerin Kimi Eczahanelerde  3, 50 Türk Lirasına satılırdı adeti. Çoğunlukla 5 Türk Lirasına satılırdı Eczahanelerde bir adet olarak. Peki şimdi ne oldu? Tayip Efendi hazretleri tavan fiyat 1 Türk Lirası olarak belirlediğinden dolayı memnunuz kısmen. Çünkü olması gerekenden çok yüksek bir fiyat bir lira. Olması gereken 25 Kuruştur. Ama patronlar ile papaz olmamak için konu tatlıya bağlandı.

Hani, Erdoğan? Fiyat artışlarına el atacaktın. Yapamadınız. Yapmadınız. Bunun nedeni; Patronlarla yüz yüze bakıyorlar. Sonuçta siyasiler ticari geçmişleri olan insanlar. Patronlarla papaz olmayı istemiyecekler ne de olsa. Çünkü ilişkiler ve geçmiş var.

Yani yapanın yanına kar kalıyor.

Gerçek doğrular yapılsa ne siyaset olur ne de fakirlik.

*******

Taşıyıcı Annelik ile Anne olmak da Sperm bankasından satın alınmış sperm ile Hamilelik ve sonra Annelik  düşünenlere ifade edeyim; Bu her iki yöntem pis bir ticarettir!..
Günah ve Haramdan uzak durun ey insanlar! Eğer Cehennem ateşinde odun olmak istemiyorsanız lütfen Allah'tan korkun ve yaklaşmayın günahlara ve harama.

İslamiyeti iyi bilen insanlardan bilgi alınız.

*******

Bu yazı ve her şey:
* Yalan olabilir.
* Yanlış olabilir.
* Hatalar ve hatalı bilgi içerebilir.
* Eksik olabilir.
* Doğru olmayabilir.

Yüce Allah'a hamdolsun. Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: